Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника .

Про матеріал
Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ст.43-44№250-261 Обчислення виду 29 + 1 , 40 – 1. Складені задачі на збільшення числа. Багатокутник, елементи багатокутника.

Номер слайду 2

№250 Назви попереднє і наступне число до кожного зчисел: 12; 67; 59; 43; 70; 89; 20; 99

Номер слайду 3

№251 Збільш на 1 кожне з чисел:48; 62; 36; 90; 9; 25; 33.

Номер слайду 4

№252 Розглянь схему й малюнок і поясни прийомиобчислення суми 29 + 1 і різниці 40 – 1.29 + 1 = 30 40 – 1 = 3929=20+9 40=30+109+1=10 10-1=920+10=30 30+9=39

Номер слайду 5

№25365 – 5 – 1= 39 + 1 + 7= 79 + 1 – 10=

Номер слайду 6

№254. Порівняй. <><><><>70 > 70 – 1 12 + 6 і 16 60 – 1 і 60 + 140 і 40 + 9 68 – 8 і 6 30 + 40 і 40 + 30

Номер слайду 7

№255. Дідусь знайшов 25 грибів. З них 20 грибів — лисички,а решта — маслюки. Онука знайшла на 8 маслюківбільше, ніж дідусь. Скільки маслюків знайшла онука?Всього зн.дід.- 25 гр. Зн.дід.лисичок- 20 гр. Зн.дід.маслюків- решта. Зн.онука- ?, на 8 м. >1.2. Відповідь:

Номер слайду 8

№256. Прочитай задачу. Вибери вираз, який є розв’язанням цієї задачі. У низці намиста 40 білих намистин, 30 зеленихі 20 блакитних. Скільки всього намистин у низці? 40 + 30 – 20= 40 + 30 + 20= 40 – 30 + 20=

Номер слайду 9

Номер слайду 10

№257. 1) Як називаються фігури, зображені на малюнку?2) Поясни, чому ці фігури мають таку назву.

Номер слайду 11

№258. Розглянь малюнок і прочитай назви елементів геометричної фігури.сторонавершинакут

Номер слайду 12

№259. Скільки вершин, сторін і кутів має кожна фігура?Такі фігури називають багатокутниками. Кожний багатокутник має однакову кількість сторін,вершин і кутів.

Номер слайду 13

15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 15 Математичний диктант 15 листопада. Класна робота

Номер слайду 14

№260. Порівняй. >><<50 = 55 – 5 34 – 1 і 43 10 + 1 і 10 – 080 і 90 – 1 78 – 8 і 80 100 – 0 і 10 + 0

Номер слайду 15

№261. Для приготування компоту взяли 15 фруктів. Із них8 фруктів — груші, а решта — яблука. Для випіканняпирога взяли на 5 яблук більше, ніж для компоту. Скільки яблук взяли для випікання пирога?Всього-15 фр. Гр.-8 Яб.-решта. Яб.для пирога-?, на 5 яб.>1.2. Відповідь:

Номер слайду 16

39+1=?40-1=?

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку