Тема: Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач .
Мета уроку: Закріпити навички усного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння складати прості задачі за малюнками, схемами, коротким записом; розвивати логічне мислення, математичну мову, уміння аналізувати та узагальнювати; виховувати інтерес до математики, акуратність, самостійність.
Обладнання:
- Підручник з математики для 2 класу
- Картки із завданнями
- Малюнки або схеми до задач
- Маркери
- Дошка
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
II. Актуалізація опорних знань.
2.1 Усний рахунок:
- Гра «Мозковий штурм»: назвати числа від 1 до 20, числа-сусіди, порівняти числа.
- Розв’язання простих прикладів на додавання і віднімання в межах 20.
2.2 Повторення правил додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
III. Повідомлення теми уроку.
«Сьогодні ми продовжимо вдосконалювати наші обчислювальні навички і навчимося складати цікаві задачі». Записати тему уроку на дошці.
IV. Вивчення нового матеріалу.
4.1Розгляд прикладів:
- Записати на дошці приклади 32 + 4, 28 – 5.
- Розв’язати приклади разом з учнями, пояснюючи кожен крок.
4.2 Складання задач за малюнками або схемами:
- Розглянути малюнки або схеми, які зображують різні ситуації (наприклад, діти грають у м’яч, пташки сидять на гілці).
- Запропонувати учням скласти задачі за цими малюнками.
- Записати умови задач на дошці, розв’язати їх разом.
- Записати на дошці короткий запис задачі ( Було – 25 яблук, З’їли – 5 яблук. Залишилось - ?).
- Запропонувати учням скласти повну задачу за коротким записом і розв’язати її.
V. Закріплення знань.
5.1Робота в парах: Розв’язання задач на картках.
5.2Самостійна робота: Виконання завдань в зошиті.
VI. Підсумок уроку.
Диференціація навчання: