Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач

Про матеріал
Базовий урок математики, що можна адаптувати до своїх учнів та використовувати різні методики навчання.
Перегляд файлу

Тема: Обчислення виду 32 + 4, 28 – 5. Складання задач .

Мета уроку: Закріпити навички усного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння складати прості задачі за малюнками, схемами, коротким записом; розвивати логічне мислення, математичну мову, уміння аналізувати та узагальнювати; виховувати інтерес до математики, акуратність, самостійність.

Обладнання:

- Підручник з математики для 2 класу

           - Картки із завданнями

- Малюнки або схеми до задач

          - Маркери

         - Дошка

Хід уроку:

I. Організаційний момент.

  • Привітання, перевірка готовності до уроку.
  • Мотивація: «Сьогодні ми вирушимо у подорож по країні чисел. Чекають на нас цікаві завдання та пригоди!»

II. Актуалізація опорних знань.

2.1 Усний рахунок:

- Гра «Мозковий штурм»: назвати числа від 1 до 20, числа-сусіди, порівняти числа.

- Розв’язання простих прикладів на додавання і віднімання в межах 20.

2.2 Повторення правил додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

III. Повідомлення теми уроку.

«Сьогодні ми продовжимо вдосконалювати наші обчислювальні навички і навчимося складати цікаві задачі». Записати тему уроку на дошці.

IV. Вивчення нового матеріалу.

4.1Розгляд прикладів:

- Записати на дошці приклади 32 + 4, 28 – 5.

- Розв’язати приклади разом з учнями, пояснюючи кожен крок.

4.2 Складання задач за малюнками або схемами:

- Розглянути малюнки або схеми, які зображують різні ситуації (наприклад, діти грають у м’яч, пташки сидять на гілці).

- Запропонувати учням скласти задачі за цими малюнками.

- Записати умови задач на дошці, розв’язати їх разом.

  • Складання задач за коротким записом:

- Записати на дошці короткий запис задачі ( Було – 25 яблук, З’їли – 5 яблук. Залишилось - ?).

- Запропонувати учням скласти повну задачу за коротким записом і розв’язати її.

V. Закріплення знань.

5.1Робота в парах: Розв’язання задач на картках.

5.2Самостійна робота: Виконання завдань в зошиті.

VI. Підсумок уроку.

  • Бесіда: Що нового дізналися на уроці? Які вміння вдосконалили?
  • Вербальне оцінювання роботи учнів.

Диференціація навчання:

  • Для сильних учнів: запропонувати скласти задачі з декількома діями.
  • Для учнів, яким потрібна додаткова допомога: працювати в парах з більш сильними учнями, надавати індивідуальні завдання.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 листопада
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку