Обчислення за допомогою функцій у табличному процесорі

Про матеріал
Які програми використовують для опрацювання електронних таблиць З якими основними об'єктами можна працювати в середовищі табличного процесора Як додати до формули вбудовану функцію
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Які програми використовують для опрацювання електронних таблиць. З якими основними об'єктами можна працювати в середовищі табличного процесора. Як додати до формули вбудовану функцію

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Обчислення за допомогою функцій у табличному процесорі

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Функції SUM, ROUND, MAX, MIN

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Додавання до формули вбудовану функцію. Категорії функцій:робота з базами данихобробка часу і датфінансовіінформаційнілогічніматематичнідля робота з масивамистатистичнітекстовідодаткові

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Додавання до формули вбудовану функцію. Для зручності написання формул розроблений майстер функцій, що запускається кнопкою з панелі формул

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §6 стор. 64-66; Вправа 3 (стор. 65)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Вбудовані функції для знаходження суми значень діапазону клітинок, середнього значення, максимального чи мінімального значень

Номер слайду 9

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ФОРМУЛА

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Учнівству 8 та 9 класів запропонували обрати один з гуртків: легкої атлетики, музики та шахів. Серед 250 учнів 56 хлопців і 42 дівчини обрали легку атлетику, 58 хлопців і 37 дівчат — музику, 16 хлопців обрали шахи. В електронній таблиці Гуртки, що збережена в папці Електронні таблиці, створіть формули для обчислення кількості дівчат, які обрали шахи, та загальної кількості учнів та учениць, що обрали кожний гурток.1. Завантажте файл Гуртки, що збережений у папці Електронні таблиці (https://cutt.ly/j. EKR6 JP).

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером2. Для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, слід від загальної кількості всіх учнів відняти суму всіх хлопців, а також дівчат, що обрали інші гуртки. Для створення такої формули виділіть клітинку С6, введіть символ «=», клацніть на клітинці D7, що містить значення 250, та введіть символ «–». Оберіть інструмент Вставити функцію ліворуч від рядка формул і перегляньте список функцій у категорії Нещодавно використані. Якщо серед них є функція SUM, оберіть її. В іншому разі оберіть категорію Математичні та оберіть цю функцію.3. Для аргумента Число 1 виділіть діапазон клітинок В4: В6, для аргумента Число 2 — діапазон С4: С5 (мал. 6.5). Натисніть кнопку ОК.4. Використовуючи інструмент Автосума, створіть формулу в клітинці D4 для обчислення суми значень з діапазону клітинок B4: C4.5. За допомогою автозаповнення скопіюйте створену формулу в клітинки D5 і D6.6. Збережіть результат у файлі з тим само іменем у папці Електронні таблиці своєї структури папок.

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 січня
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку