Які програми використовують для опрацювання електронних таблиць
З якими основними об'єктами можна працювати в середовищі табличного процесора
Як додати до формули вбудовану функцію
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Які програми використовують для опрацювання електронних таблиць. З якими основними об'єктами можна працювати в середовищі табличного процесора. Як додати до формули вбудовану функцію
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Обчислення за допомогою функцій у табличному процесорі
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Функції SUM, ROUND, MAX, MIN
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Додавання до формули вбудовану функцію. Категорії функцій:робота з базами данихобробка часу і датфінансовіінформаційнілогічніматематичнідля робота з масивамистатистичнітекстовідодаткові
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Додавання до формули вбудовану функцію. Для зручності написання формул розроблений майстер функцій, що запускається кнопкою з панелі формул
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §6 стор. 64-66; Вправа 3 (стор. 65)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Вбудовані функції для знаходження суми значень діапазону клітинок, середнього значення, максимального чи мінімального значень
Номер слайду 9
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ФОРМУЛА
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером. Завдання. Учнівству 8 та 9 класів запропонували обрати один з гуртків: легкої атлетики, музики та шахів. Серед 250 учнів 56 хлопців і 42 дівчини обрали легку атлетику, 58 хлопців і 37 дівчат — музику, 16 хлопців обрали шахи. В електронній таблиці Гуртки, що збережена в папці Електронні таблиці, створіть формули для обчислення кількості дівчат, які обрали шахи, та загальної кількості учнів та учениць, що обрали кожний гурток.1. Завантажте файл Гуртки, що збережений у папці Електронні таблиці (https://cutt.ly/j. EKR6 JP).
Номер слайду 12
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером2. Для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, слід від загальної кількості всіх учнів відняти суму всіх хлопців, а також дівчат, що обрали інші гуртки. Для створення такої формули виділіть клітинку С6, введіть символ «=», клацніть на клітинці D7, що містить значення 250, та введіть символ «–». Оберіть інструмент Вставити функцію ліворуч від рядка формул і перегляньте список функцій у категорії Нещодавно використані. Якщо серед них є функція SUM, оберіть її. В іншому разі оберіть категорію Математичні та оберіть цю функцію.3. Для аргумента Число 1 виділіть діапазон клітинок В4: В6, для аргумента Число 2 — діапазон С4: С5 (мал. 6.5). Натисніть кнопку ОК.4. Використовуючи інструмент Автосума, створіть формулу в клітинці D4 для обчислення суми значень з діапазону клітинок B4: C4.5. За допомогою автозаповнення скопіюйте створену формулу в клітинки D5 і D6.6. Збережіть результат у файлі з тим само іменем у папці Електронні таблиці своєї структури папок.
Номер слайду 13
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Створення формули з використанням функції дляобчислення. Працюємо за комп'ютером
Номер слайду 14
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером