Мистецтво
(Т. Рубля, І. Мед, Т. Щеглова)
№ |
Тема уроку |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
1. |
Мистецтво українського народу. Композиція «День знань» |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
2. |
Український героїчний епос. Прикрашення бандури за мотивами петриківського розпису |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
3. |
Народні обряди та свята. Створення родинного оберегу |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці. Готовність до втілення в життя ініційованих ідей |
|
|
4. |
Краса українського танцю. Композиція «У веселому вихорі танцю» |
|
|
|
5. |
Душа українського народу. Створення жартівливого персонажа |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
6. |
Україна — багатонаціональна родина. Композиція «Україна – наш спільний дім» |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
7. |
Палітра мистецтва Криму. Створення натюрморту «Квітуче народне мистецтво» |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
8. |
Віночок дружби. Композиція «Дерево Життя» |
|
|
|
9. |
Веселковий водограй. Рельєфна композиція з квітково-рослинних мотивів |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці. Готовність до втілення в життя ініційованих ідей |
|
|
10. |
Мистецька мозаїка. Декоративна композиція за мотивами угорської вишивки
|
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
11. |
Мистецтво рідного краю (підсумковий). Композиція за власним задумом |
Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї |
|
|
12. |
Творча подорож Європою. Створення вертепу, ліплення ляльок |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
13. |
На гостину до Чехії. Силуетна композиція «Краса вечірньої Праги» |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці. Готовність до втілення в життя ініційованих ідей |
|
|
14. |
Подорож до сонячної Італії. Мозаїчна композиція за власним задумом |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
15. |
Калейдоскоп мистецтв Німеччини. Ілюстрація до казки братів Грімм «Бременські музиканти» |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
16. |
Класична Австрія. Створення сувеніру |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
17. |
Вишукана Франція. Вітражна композиція «Французькі замки» |
|
|
|
18. |
Казкова Скандинавія. Сюжетна композиція «Драккар» |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
19. |
Балтійське різнобарв’я. Оздоблення рукавичок за мотивами геометричних або рослинних орнаментів та балтійських візерунків |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
20. |
Мотиви Закавказзя. Створення прикраси за мотивами ювелірного мистецтва народів Кавказу |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
21. |
Чудові інтонації Сходу. Композиція за мотивами китайського живопису |
|
|
|
22. |
Загадкова Індія. Декоративна композиція «Загадкова Індія» |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
23. |
Візерунки африканських ритмів. Композиція «Сторінки життя в Африці» |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці |
|
|
24. |
Мистецька Америка. Створення каменів за мотивами каменів Ікі |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
25. |
Повернення в сучасну Україну. Ескіз розпису для будинку |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
26. |
Мистецтво єднає світ. Композиція за власним задумом |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
27. |
Весняні традиції. Весняні аплікації |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
28. |
Весняні традиції. Композиція «Свято весняної природи» |
|
|
|
29. |
Весняні традиції. Акварельна композиція «Сади цвітуть» |
Усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці. Готовність до втілення в життя ініційованих ідей |
|
|
30. |
Великоднє свято. Писанкарство |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
31. |
Мистецтво крізь віки. Оригамі |
|
|
|
32. |
Мистецтво майбутнього. Створення роботів майбутнього |
Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
33. |
Мистецтво крізь віки. Композиція з пластиліну «Веселий фонтан» |
Формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися |
|
|
34. |
Зустрічаймо літо! Створюємо колаж «Ура, канікули!» |
Залучення до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості |
|
|
35. |
Зустрічаймо літо! Створюємо колаж «Ура, канікули!» (підсумковий) |
|
|