Тема: Куточок настрою та зворотного зв’язку.
Мета: діагностична, вчити здобувачів освіти відстежувати свої почуття, настрій, своєчасно надавати допомогу дітям, що цього потребують.
Обладнання: 4 дощечки, фарби, пензлик (при необхідності), нитка, намистини, липучки (продаються дешево в магазинах тканин), зображення настрою (брала з мережі Інтернет, можна намалювати самостійно), 2 кріплення для картин, клей, силіконовий пістолет.
Важливо! Знайти зайву пару рук, що будуть терпляче та мовчки допомагати)))) В моєму випадку це мама, за що я їй щиро вдячна!
Хід створення.
-
Знайти 4 дощечки потрібного розміру (виходячи з кількості дітей у класі та вільного місця на стінах класу). Я звернулася за допомогою до магазину, в якому продають овочі. Мені із задоволенням запропонували дерев’яний палет. Розібрала і отримала потрібний матеріал. Можливо у вас в дома чи гаражі знайдеться потрібна деревина.
-
Пофарбувати у потрібний колір. При необхідності.
-
З’єднати частини між собою, утворюючи рамку або квадратної, або прямокутної форми
-
Дати висохнути.
-
Знайти в мережі Інтернет або намалювати самостійно символи настрою
-
Роздрукувати. Вирізати. Заламінувати малюнки-настрій. Знову вирізати. Я обрала кактуси та білочок (у мережі Фейсбук були у вільному доступі). Кактуси – визначати настрій. Білочки – зворотній зв'язок в кінці уроку.
-
Порізати липучку. Я купувала в магазині тканин червоного кольору під колір рамки (у магазині вибір великий) можна зіграти на контрасті. Я купила шириною 2 см. Різала на квадрати. Довжину (а відповідно і довжину липучки) визначала за формулою кількість малюнків-настрою (в мене 6+6) плюс кількість дітей, ще декілька запасних на випадок, якщо до класу перейдуть діти з інших шкіл помножила на ширину стрічки.
-
За допомогою силіконового пістолету приклеїла на верхню та нижню частину рами обрані малюнки.
Таким чином ми можемо змінювати малюнки за потреби, теми тощо
Хочу звернути увагу, що наліпки розташувала від негативних до позитивних, але в годі ліворуч позитивне ставлення до уроку, а в низу ліворуч негативний настрій. Це зробила навмисне, аби у учнів не створювалося стереотипів.
-
Розмічаємо нитку на звороті. Одягаємо намистини та обмотуємо рамку. Нитку фіксувала силіконовим пістолетом та папером. По обидві сторони доклею лепучки у вигляді ромбів на саму нитку. На правій та лівій часнинах рами будуть заламіновіні фотографії дітей. Липучки дадуть змогу при потребі їх змінити.
-
Прикріплюємо гачки та вішаємо на стіну класу.
-
Здобувач освіти пересуває свою намистинку по нитці та зупиняє її напроти кактуса/білочки, що відповідають його настрою чи враженню від уроку. Вчитель бачить загальну картину та результат кожного учня окремо.