Охорона повітря від забруднення

Про матеріал
продовжувати формувати в учнів уявлення про повітря; дати уявлення про шляхи збереження чистоти повітря; розвивати спостережливість та відповідальність; виховувати бережливе ставлення до повітря. Обладнання: ІКТ Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

                                Перебіг заняття

I  Організаційний момент

1.Швидше ,діти, на урок

  Пролунав  уже дзвінок.

  Не баріться,поспішайте.

  На урок всі завітайте.

2.Налаштуємося на позитив.

3.Вправа «Очікування».

II Актуалізація опорних знань учнів

1.Повідомлення синоптиків.

2.Повідомлення літописця.

24.11.2020р. – День пам’ яті жертв Голодомору.

328 день року, до кінця року залишилося 37 днів.Іменини святкують Євгеній, Максим, Віктор.

3.Загадка.

Таке велике,що займає увесь світ.

Таке маленьке,що в ишілину зайде.

                                            Повітря

4.У нас з вами сьогодні важлива місія,ми будемо шукати шляхи – охорони найголовнішого багатства на планеті Земля. Здогадались,що це? Повітря.

Діти по телефону шукають значення слова «місія».

  • Місія — роль, яку надає собі організація в суспільстві або ставить перед собою індивідуальна особистість. Місія — це високе призначення, відповідальна роль.

III. Повідомлення теми і мети уроку

IV.Повторення вивченого

1.Завдання по групах.Повторення правил роботи в групах.

1група – Що таке повітря?

2 група – Розповідь про вітер.

3 група – Склад повітря.

4 група – Чому , чим пухкіший і товстіший шар снігу вкриває  взимку  зелені рослини,тим їм тепліше?

2.Вправа «Увага»

- Махніть рукою ті,хто знає ,чим ми дихаємо.

- Плесніть в долоні ті, хто знає ,що повітря перебуває в газоподібному стані.

- Встаньте ті,хто знає, що повітря – це суміш газів.

3. Підсумок.

- Ви гарно попрацювали. А зараз дістаньте свої телефони і давайте перевіремо свої знання:

-Що таке повітря?

-Склад повітря.

-Що таке рух повітря?

Ви чудово справилися з завданням.

V Фізкультхвилина(рухома)

VI Вивчення нового матеріалу

1.Чому повітря потрібно охороняти від забруднення?

2.Актуальним на сьогоднішній день є хвороба, яка спонукала нас носити маски,постійно міряти температуру,звертатися до лікаря.Це ковід 19.Вірус не циркулює у повітрі, але забруднене повітря збільшує вірогідність зараження,тобто корона вірус може передаватися через повітря.

Повідомлення про короновірус.

3.Відео про Україну, яка є на сьогоднішній день однією з екологічно

« брудних» країн світу.

4.Суми не є виключенням із правил.

Розповідь про ВАТ « Хімпром» з супроводом. Це підприємство хімічної промисловості, що виготовляє: мініральні добрива, кислоти та інші види хімічної продукції. Щоб завод не викидав у повітря надзвичайно небезпечні речовини для здоров’ я людини, на підприємстві встановлено пилоочисні фільтри.

5.Вправа « Бачу, чую, відчуваю, розумію».

6. Але не тільки підприємства причиняють нам неподобства. Є природні чинники, які забруднюють повітря і господарська діяльність людини.

Розповідь.

7.Робота з підручником с.109.

8.Перевір себе.

9.Бесіда. Які  ж заходи з охорони повітря від забруднення треба виконувати?

10. Пригадаємо, які рослини найкраще  очищують повітря? (С.110 підручни -ка).

11. Робота в зошиті с.33 – 34.

VII  Закріплення вивченого

Гра «Learning apps» - про повітря.

VIII  Підсумок. Рефлексія

  • Ми знайшли шляхи охорони повітря від забруднення.
  • Місію свою здійснили. Найголовніше багатство на Землі буде під нашою охороною.
  • Відеозвернення учениці  до однокласників про бережливе ставлення до повітря.

VIV Домашня робота

С. 109-111,опрацювати статтю підручника,зош. – с.34. намалювати кімнатну рослину,яка найкраще очищає повітря.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 липня 2022
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку