Олімпіада з математики 2 клас

Про матеріал
Перевірити знання учнів з математики. Уміння розв'язувати прості і складені задачі, зокрема задачі з геометричним змістом, шукати різні способи розв'язання, логічно мислити, уміти опрацьовувати дані, отримані у процесі спостережень подій навколишнього світу.
Перегляд файлу

Олімпіада з математики. 2 клас

№ 1. Як записати число 10  п’ятьма однакові  числами і знаками математичних дій дій? 

  Відповідь: ______________________________

 

 № 2. Іру запитали: «Скільки учнів у вашому класі?». Вона відповіла:

«Це число менше 26, але воно більше 23 і є парним». Скільки учнів у класі у Іри?

  Відповідь: ________________________________

 

№ 3. Назар розпиляв колоду. Скільки надрізів він повинен зробити, щоб отримати 8 колод?

  Відповідь: ____________________________

 

№ 4. Листок квадратної форми був накреслений наступним чином:

як показано на малюнку. Яку найменшу кількість

ліній необхідно провести так, щоб квадрат був

поділений на 16 трикутників? Накресли і напиши.

_____________________________________

 

 

№ 5. Як із трьох сірників викласти число 9?

  Відповідь: ___________________

 

№ 6. У Віті є папуги і хом’яки. У них 5 голів і 16 ніг. Скільки папуг і хом’яків у Віті?

  Відповідь: ___________________

 

№ 7. Опівдні погода в місті сонячна.  Чи можна сподіватися, що через 36 годин у місті буде ясно, якщо за прогнозами синоптиків, у найближчі 3 дні не очікується хмарної погоди?

   Відповідь: _____________________                                                                                  

 

№ 8.  а) найбільше двоцифрове число   _____     

           б) який знак ставиться при додаванні однакових доданків   _______ 

           в) фігура, що складається з чотирьох сторін у яких протилежні      сторони рівні. Написати і накреслити.     

___________________________________________

 

№ 9. Розшифруйте математичні слова:  

 

     ІНЛІКАЙ                                   КУРЛЬЦИ                                    БУКОТДО

 

___________________                      ______________________                   ____________________