Для закріплення вивченого матеріалу з теми «Безпека в Інтернеті. Авторське право» учням пропонується обрати правильну, на їх думку, відповідь на питання гри. Грати можна одному, або вдвох. Вправа створена за допомогою онлайн-сервісу LearningАpps.
«Інтеграція медіаграмотності в навчальні предмети
основної та старшої школи»
ВПРАВА
І. Картка вправи
Автор вправи |
Гарматюк Ірина Олександрівна |
Заклад освіти |
Миколаївський ліцей №34, Миколаївської міської ради |
Клас |
5 клас |
Предмет |
Інформатика |
Тема, на якій можна застосувати |
Безпека в Інтернеті |
Назва вправи |
Безпека в Інтернеті |
Мета вправи |
формувати навички розпізнавання небезпечних ситуацій під час онлайнового спілкування, навчати розрізняти види інтернет-шахрайства; формувати повагу до права і свободи, конфіденційності в інтернеті, права на захист персональних даних тощо; розвивати критичне мислення |
Орієнтовний час для виконання вправи |
5-10 хвилин |
Очікувані результати |
Учні закріплюють знання з теми безпеки в Інтернеті, з спілкування і співпраці як творець та (або) споживач; вчяться поважати права і свободи, конфіденційність в інтернеті, право на захист персональних даних тощо |
Необхідне обладнання/матеріали |
Комп’ютер/планшет/смартфон, інтернет-з’єднання |
ІІ. Детальний опис вправи.
Для закріплення вивченого матеріалу з теми «Безпека в Інтернеті. Авторське право» учням пропонується обрати правильну, на їх думку, відповідь на питання гри. Грати можна одному, або вдвох. Вправа створена за допомогою онлайн-сервісу LearningАpps.
ІІІ. Список використаних джерел (бібліографічний опис).