Опитування з використанням онлайн-форм.

Про матеріал
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя; соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі; загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу; здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи; інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки; спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології; формування предметної компетентності: познайомити учнів з поняттям онлайн-форм; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм.
Перегляд файлу

8-А____________

8-Б____________

8-В____________

8-Г____________

Урок 16.  Опитування з використанням онлайн-форм.

Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;

соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;

загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;

здоровязабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;

формування предметної компетентності: познайомити учнів з поняттям онлайн-форм;  навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм.

Тип уроку: засвоєння нових знань; 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/start/17128

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

 У сучасному світі, щоб отримати якісну освіту, потрібно відвідувати різноманітні сайти та наповнювати персональне навчальне середовище корисною інформацією, актуальними новинами, результатами досліджень тощо. На уроці ви ознайомитесь із деякими веб-сервісами, які допоможуть вам у створювати опитування з використанням онлайн-форм.

IV. Вивчення нового матеріалу

Як організовують опитування за допомогою онлайнових форм?

Для організації опитування в межах персонального навчального се­редовища використовують Google Форми. Google Форми — сервіс, за до­помогою якого можна організувати різні опитування, збирати відповіді в одній електронній таблиці та підбивати підсумки за результатами опи­тування. Зазначимо, що Google Форми часто використовують для ство­рення системи звітів, контролю щоденної, щотижневої, щомісячної, квартальної чи річної діяльності працівників корпорацій чи державних (комунальних) установ. Для зменшення витрат часу на опис і складання паперових звітів цей сервіс пропонує електронну форму для ведення звітності, заповнити яку може кожен працівник, котрий має комп’ютер на робочому місці, підключення до Інтернету та встановлений браузер.

В онлайновій формі можна використати такі типи елементів при формуванні запитань для опитування:

  • з короткими відповідями — невеличке поле для відкритої відпо­віді (наприклад, підходить для запитань про прізвище, посаду, ввести певне число тощо);
  • абзац — велике текстове поле для відкритої відповіді (наприклад, Ваші побажання, Коментарі тощо);
  • прапорці — усі варіанти відповіді відображаються списком і можна обрати будь-яку кількість варіантів. Тут доцільно додати довідку типу Оберіть не більш ніж три варіанти;
  • спадний список — варіанти відповіді відображаються випадаючим списком і можна обрати лише один варіант. Тут доцільно на місці першого варіанта відповіді писати Виберіть зі списку, а в тексті до­відки — Натисніть кнопку зі стрілкою та виберіть зі списку;
  • з варіантами відповіді — усі варіанти відповіді відображаються списком і можна обрати лише один варіант;
  • лінійна шкала — відповідь відображається у вигляді шкали (від 3 до 10 проміжних значень), на якій можна задати опис тільки крайніх значень;
  • таблиця — запитання передбачає ряд категорій (підпитань), на кожне з яких дається відповідь у вигляді однакової шкали. Тут шкала може містити від 1 до 5 проміжних значень;
  • дата — для введення даних у форматі дати;
  • час — для введення даних у форматі часу.

V.  Інструктаж з ТБ

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Виконання практичного завдання.

Вправа 4. Створення опитувальника

Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії.

Додаток 1.

Завдання 2. Працюємо самостійно

Створіть онлайнове опитування учнів класу з метою визначення думки однокласників щодо однієї з тем:

  1. чи раціонально учні розподіляють свій час і що в цьому їм допомагає;
  2. як учні ставляться до проблеми милосердя до бездомних тварин та які ваші пропозиції щодо цієї теми підтримують;
  3. які шляхи вирішення проблеми сміття в селі, мікрорайоні, місті, запропоновані вами, підтримують учні класу;
  4. як учні класу ставляться до здорового способу життя та чи мають проблеми зі шкідливими звичками?

Використайте у формі опитування не менше як 5 запитань різного типу. Оформіть її на власний розсуд і надішліть однокласникам для отримання відповідей.

VІІ. Підсумки уроку

  • Виставлення оцінок.

Провести опитування учнів з наступних питань:

  • сьогодні я дізнався...
  • було важко...
  • я зрозумів, що...
  • тепер я можу...
  • я відчув, що...
  • мене здивувало...
  • мені захотілося...

VІІI. Домашнє завдання

Підручник п. 27.3    ст. 184  

IХ.  Оцінювання роботи учнів


Додаток 1.

1. У сховищі Google Диск створіть онлайнову форму. Для цього у списку Створити оберіть вказівку Створити/Більше/Google Форми. Розгляньте об’єкти вікна, що відкрилось (мал. 27.13).

https://mozok.click/uploads/informatika-9-morze/informatika-9-morze-355.jpg

2. Змініть назву форми: Твій вибір майбутнього. В описі форми вкажіть, що це опитування учнів 9 класу відбувається під час проведення проекту «Ярмарок професій».

3. Змініть тип запитання, яке запропоноване системою, на З короткими відповідями (мал. 27.14).

https://mozok.click/uploads/informatika-9-morze/informatika-9-morze-356.jpg

Мал. 27.14

4. Замість фрази Запитання без назви введіть текст: Введіть своє прізвище та ім’я. Поставте позначку, що на це запитання користувач має відповісти обов’язково.

5. Додайте ще запитання. Для цього натисніть інструмент Додати

6. Аналогічно вводьте зміни до опитувальника за зразком, який подано у файлі Опитування в папці Навчальне середовище.

7. Зауважте, що ви можете змінити кольори теми оформлення форми опитування й навіть малюнок у полі заголовка, якщо скористаєтесь інструментом

https://mozok.click/uploads/informatika-9-morze/informatika-9-morze-357.jpg

8. Надішліть форму опитування учням класу, ввівши їхні адреси в полі Надіслати.

 

 

 

 

Цибулька Р.В.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Люта Оксана Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 жовтня 2019
Переглядів
8813
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку