8-А____________
8-Б____________
8-В____________
8-Г____________
Мета: формування ключових компетентностей:
вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;
соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;
загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;
здоров’язабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;
інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;
спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;
формування предметної компетентності: познайомити учнів з поняттям онлайн-форм; навчити створювати опитування з використанням онлайн-форм.
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/start/17128
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
У сучасному світі, щоб отримати якісну освіту, потрібно відвідувати різноманітні сайти та наповнювати персональне навчальне середовище корисною інформацією, актуальними новинами, результатами досліджень тощо. На уроці ви ознайомитесь із деякими веб-сервісами, які допоможуть вам у створювати опитування з використанням онлайн-форм.
IV. Вивчення нового матеріалу
Як організовують опитування за допомогою онлайнових форм?
Для організації опитування в межах персонального навчального середовища використовують Google Форми. Google Форми — сервіс, за допомогою якого можна організувати різні опитування, збирати відповіді в одній електронній таблиці та підбивати підсумки за результатами опитування. Зазначимо, що Google Форми часто використовують для створення системи звітів, контролю щоденної, щотижневої, щомісячної, квартальної чи річної діяльності працівників корпорацій чи державних (комунальних) установ. Для зменшення витрат часу на опис і складання паперових звітів цей сервіс пропонує електронну форму для ведення звітності, заповнити яку може кожен працівник, котрий має комп’ютер на робочому місці, підключення до Інтернету та встановлений браузер.
В онлайновій формі можна використати такі типи елементів при формуванні запитань для опитування:
V. Інструктаж з ТБ
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Виконання практичного завдання.
Вправа 4. Створення опитувальника
Створіть опитувальник для проведення анкетування учнів щодо вибору їхньої майбутньої професії.
Додаток 1.
Завдання 2. Працюємо самостійно
Створіть онлайнове опитування учнів класу з метою визначення думки однокласників щодо однієї з тем:
Використайте у формі опитування не менше як 5 запитань різного типу. Оформіть її на власний розсуд і надішліть однокласникам для отримання відповідей.
VІІ. Підсумки уроку
Провести опитування учнів з наступних питань:
VІІI. Домашнє завдання
Підручник п. 27.3 ст. 184
IХ. Оцінювання роботи учнів
Додаток 1.
1. У сховищі Google Диск створіть онлайнову форму. Для цього у списку Створити оберіть вказівку Створити/Більше/Google Форми. Розгляньте об’єкти вікна, що відкрилось (мал. 27.13).
2. Змініть назву форми: Твій вибір майбутнього. В описі форми вкажіть, що це опитування учнів 9 класу відбувається під час проведення проекту «Ярмарок професій».
3. Змініть тип запитання, яке запропоноване системою, на З короткими відповідями (мал. 27.14).
Мал. 27.14
4. Замість фрази Запитання без назви введіть текст: Введіть своє прізвище та ім’я. Поставте позначку, що на це запитання користувач має відповісти обов’язково.
5. Додайте ще запитання. Для цього натисніть інструмент Додати
6. Аналогічно вводьте зміни до опитувальника за зразком, який подано у файлі Опитування в папці Навчальне середовище.
7. Зауважте, що ви можете змінити кольори теми оформлення форми опитування й навіть малюнок у полі заголовка, якщо скористаєтесь інструментом
8. Надішліть форму опитування учням класу, ввівши їхні адреси в полі Надіслати.
Цибулька Р.В.