20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень

Про матеріал

Цілі:

 навчальна: повторити правила поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій;актуалізувати вивчені раніше поняття: інформація, повідомлення, дані, інформаційний процес; сформувати поняття: кодування даних, декодування даних, передавач, приймач, канал зв'язку; сформувати вміння користуватися готовими системами кодування та розробляти власні системи кодування; розвивати логічне мислення та креативність; виховувати інформаційну культуру.

 розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, пам'яті, уваги, спостережливості;

 виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте:як пов'язані між собою поняття інформація, повідомлення, дані;способи подання повідомлень;основні інформаційні процеси: пошук, передавання, опрацювання, зберігання повідомлень;особливості опрацювання повідомлень.

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся: Кодування даних

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код Передача. АЛФАВІТ  МОВА

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код ПередачаІнформаційні процеси. Подання. Збирання. Передавання. Пошук. Обробка. Зберігання. Захист. Людина постійно отримує, шукає, зберігає, опрацьовує й передає повідомлення. При цьому вона часто застосовує різні пристроїВикористання пристроїв зумовлює необхідність подання повідомлень за допомогою спеціальних знаків. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. Передача. Кодування повідомлень — це процес перетворення за певними правилами одного подання набору даних в інший. Під час кодування повідомлення відбувається зміна вигляду повідомлення без зміни його змісту.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код перехід від вихідної форми подання повідомлення у форму, яка є зручною для збереження, передавання або опрацювання зворотній перехід до вихідного подання повідомлення. У процесі обміну повідомленнями виконуються операції:кодування декодування Джерело повідомлення. Пристрій кодування. Передавання повідомлення. Пристрій декодування. Отримувач повідомлення. Процес отримання та передавання повідомлень можна зобразити у вигляді схеми. Передача

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості:звичайний текст;адреса веб-сторінки в Інтернеті;номер телефону;координати місця на карті;персональна візитна картка особи тощо.

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Виглядає QR-код як квадратне зображення, на якому розташовані три великі квадрати у кутах. Вони слугують орієнтирами для програм-зчитувачів. За їх допомогою визначається рівень нахилу та деформація пропорцій. Решта фігур — це є зашифровані відомості.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Спеціальний вигляд QR-кодів забезпечує зчитування та розкодування даних за допомогою сучасних пристроїв, обладнаних камерами, наприклад, мобільних телефонів.

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Для зчитування QR-кодів за допомогою мобільного телефону на ньому потрібно встановити спеціальну програмуua.qr-code-generator.com

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §1 стор. 6-7 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Код, кодування, QR-коди

Номер слайду 15

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. КОДРозгадай ребус

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Перегляд файлу




















Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код Передача. АЛФАВІТ  МОВА

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код ПередачаІнформаційні процеси. Подання. Збирання. Передавання. Пошук. Обробка. Зберігання. Захист. Людина постійно отримує, шукає, зберігає, опрацьовує й передає повідомлення. При цьому вона часто застосовує різні пристроїВикористання пристроїв зумовлює необхідність подання повідомлень за допомогою спеціальних знаків. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо.

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. Передача. Кодування повідомлень — це процес перетворення за певними правилами одного подання набору даних в інший. Під час кодування повідомлення відбувається зміна вигляду повідомлення без зміни його змісту.

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код перехід від вихідної форми подання повідомлення у форму, яка є зручною для збереження, передавання або опрацювання зворотній перехід до вихідного подання повідомлення. У процесі обміну повідомленнями виконуються операції:кодування декодування Джерело повідомлення. Пристрій кодування. Передавання повідомлення. Пристрій декодування. Отримувач повідомлення. Процес отримання та передавання повідомлень можна зобразити у вигляді схеми. Передача

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості:звичайний текст;адреса веб-сторінки в Інтернеті;номер телефону;координати місця на карті;персональна візитна картка особи тощо.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Виглядає QR-код як квадратне зображення, на якому розташовані три великі квадрати у кутах. Вони слугують орієнтирами для програм-зчитувачів. За їх допомогою визначається рівень нахилу та деформація пропорцій. Решта фігур — це є зашифровані відомості.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Спеціальний вигляд QR-кодів забезпечує зчитування та розкодування даних за допомогою сучасних пристроїв, обладнаних камерами, наприклад, мобільних телефонів.

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Кодування даних. Кодування даних. Кодування повідомлень Код QR-код. Код — це система правил для перетворення повідомлень, що містять текст, звук, зображення, жести тощо. QR-код — квадратна картинка, в якій закодовано деякі відомості: Для зчитування QR-кодів за допомогою мобільного телефону на ньому потрібно встановити спеціальну програмуua.qr-code-generator.com

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §1 стор. 6-7 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Код, кодування, QR-коди

zip
Додано
17 липня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку