Структура освітнього процесу Два цикли навчання Адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи) Метою першого циклу навчання, відповідно до його назви, буде природне входження дитини в шкільне життя, послідовна адаптація до нового середовища. Основний (3 – 4 класи) Метою другого циклу є здійснення навчального процесу з концентрацією педагогічної уваги на формуванні в учнів відповідальності і самостійності; підготовка до успішного навчання в основній школі.
Предметне оточення класів Нова українська школа – це новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного учня. З цією метою змінюється просторово-предметне оточення. Планування і дизайн освітнього простору спрямовуються на розвиток дитини та її мотивації до навчання.
Інтернет джерела та корисні посилання https://oplatforma.com.ua/article/2214-organzatsya-osvtnogo-prostoru-novo-ukransko-shkoli https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20 https://nus.org.ua/articles/yak-stvoryty-shkilnyj-prostir-shho-motyvuvatyme-uchniv-navchatysya/ https://naurok.com.ua/prezentaciya-distanciyne-navchannya-yak-vono-e-289940.html