Організація життя і діяльності в ГПД учнів 2 класу

Про матеріал
Пропоную зразок щоденного плану роботи вихователя групи продовженого дня з учнями 2 класу
Перегляд файлу

Організація життя і діяльності в ГПД учнів 2 ___________ класу

 

1200

1220

Прийом дітей в групу, рішення організаційних питань:

  - визначити відсутніх;

  - обмінятися інформацією з класоводом про навчально-виховні завдання;

- оголошення учням основних заходів на день.    __________________________________________________________________    __________________________________________________________________

 

1220- 1300

Спортивно-оздоровче заняття.

Мета: сприяти активному відпочинку дітей після розумової діяльності, загартовувати і зміцнювати організм дитини, фізично його розвивати.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

1300- 1330

Обід.

Мета: закріпити в учнів навички самообслуговування, культури поведінки та гігієни в їдальні, бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування, вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого персоналу, контролювати роботу чергових.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

1330- 1440

Прогулянка на свіжому повітрі.

Мета: _____________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

 

1440- 1500

Виховний захід: ____________________________________________________

Мета: _____________________________________________________________

___________________________________________________________________

Обладнання:________________________________________________________

План ______________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

1500-1600

Самопідготовка.

1.Організаційний момент:

- організація робочого місця;

- інструктаж вихователя;

- аналіз домашнього завдання;

- роздача пам’яток, опорних схем;

- роздача додаткової і довідникової літератури.

2. Виконання домашнього завдання:

- самостійне виконання учнями завдання;

- самоперевірка, взаємоперевірка;

- індивідуальна допомога вихователя;

- перевірка робіт та виправлення помилок.

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

3. Підсумок самопідготовки:

- проаналізувати якість виконання завдання кожним учнем;

- відмітити позитивні і негативні моменти виконання домашнього завдання.

1600-1615

Вечірнє читання.

Мета: збільшувати навички читання та розширювати словниковий запас учнів, прищеплювати любов до читання книжок.

1615-1645

Індивідуальна робота.

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

1645-1715

Заняття за інтересами.

Гурткова робота.

 

1715-1800

Прогулянка на свіжому повітрі з метою оздоровчою.

Індивідуальні бесіди та консультації з батьками.

 

 

Передача   дітей батькам.

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку