Організація життя і діяльності в ГПД учнів 2 ___________ класу
1200 1220 |
Прийом дітей в групу, рішення організаційних питань: - визначити відсутніх; - обмінятися інформацією з класоводом про навчально-виховні завдання; - оголошення учням основних заходів на день. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
1220- 1300 |
Спортивно-оздоровче заняття. Мета: сприяти активному відпочинку дітей після розумової діяльності, загартовувати і зміцнювати організм дитини, фізично його розвивати. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
1300- 1330 |
Обід. Мета: закріпити в учнів навички самообслуговування, культури поведінки та гігієни в їдальні, бережливого ставлення до хліба і продуктів харчування, вчити шанувати працю поварів та обслуговуючого персоналу, контролювати роботу чергових. __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
1330- 1440 |
Прогулянка на свіжому повітрі. Мета: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________
|
1440- 1500 |
Виховний захід: ____________________________________________________ Мета: _____________________________________________________________ ___________________________________________________________________ Обладнання:________________________________________________________ План ______________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|
1500-1600 |
Самопідготовка. 1.Організаційний момент: - організація робочого місця; - інструктаж вихователя; - аналіз домашнього завдання; - роздача пам’яток, опорних схем; - роздача додаткової і довідникової літератури. 2. Виконання домашнього завдання: - самостійне виконання учнями завдання; - самоперевірка, взаємоперевірка; - індивідуальна допомога вихователя; - перевірка робіт та виправлення помилок. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ 3. Підсумок самопідготовки: - проаналізувати якість виконання завдання кожним учнем; - відмітити позитивні і негативні моменти виконання домашнього завдання. |
1600-1615 |
Вечірнє читання. Мета: збільшувати навички читання та розширювати словниковий запас учнів, прищеплювати любов до читання книжок. |
1615-1645 |
Індивідуальна робота. ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________
|
1645-1715 |
Заняття за інтересами. Гурткова робота.
|
1715-1800 |
Прогулянка на свіжому повітрі з метою оздоровчою. Індивідуальні бесіди та консультації з батьками.
|
|
Передача дітей батькам. |