Організаційні моменти для уроків

Про матеріал
В розробці представлені збірка організаційних моментів, які можна використосвувати як на уроках географії так і на інших предметах. Організаційні моменти покликані налаштувати клас на роботу та покращити настрій учнів, їх мотивацію
Перегляд файлу

Доброго дня!  - мовлю за звичаєм.

Доброго дня! – кожному зичу я.

Тож усміхніться , любі діти,

Я вашим успіхам буду радіти.

Щоби ми провели цікавий урок, щоби збагатилися новими знаннями, опрацьовуючи навчальний матеріал, прошу зібрати всю свою енергію, думки, вміння і навички та бути активним на уроці.

Девіз уроку

Скажи мені – і я забуду.

Покажи мені – і я запам’ятаю.

Дай можливість діяти самому – і я  навчуся.

                                                Китайська народна мудрість

Згідно з цією мудрістю ми будемо сьогодні лише говорити, а й спостерігати , досліджуючи й діяти з метою пізнання нового.

Сьогодні ви, як і я, чогось очікуєте від сьогоднішнього уроку. На партах у вас лежать картки учня. Напишіть на них своє прізвище та імя, а поряд – свої очікування. Я, наприклад, очікую, що ви будете активними, тоді й урок наш буде успішним.

Добрий день, шановні мої! Радий бачити вас усміхненими, задоволеними, тож щоби зберегти цей натрій на уроці, пропоную його провести за такими правилами:

Будь активним!

Будь толерантним!

Будь доброзичливим!

Будь позитивним!

Говорити по черзі!

На мою думку, це позитивні риси важливі в досягненні успіху! Тож, якщо ви згодні, бажаю творчого неспокою в постійному пошуку знань.

Методика «Кольоропис»

Учитель роздає кольорові смужки на кожну парту. Кожний колір – умвний знак  емоційного стану учня

  • Червоний – радісний, захоплений;
  • Оранжевий – радісний, теплий ;
  • Жовтий – світлий, приємний;
  • Зелений – спокійний, урівноважений;
  • Синій -  незадовільний, сумний;
  • Фіолетовий – тривожний, напружений;
  • Чорний – повний занепад і зневіра;
  • Білий – невизначений, важко відповісти;

(Учні піднімають смужку  тог кольору , який відповідає їхньому настрою на початку та в кінці уроку)

«Емоційний барометр»

Діти, ви , напевно, чули про незвичайну пташку колібрі. Так, от, ця маленька істота за одну секунду  робить 200 помахів крильми. І мені б хотілося від вас , дорогі діти, такої ж невтомної працездатності, як у тої колібрі.

Психологічне налаштування

Добрий настрій притягує успіх: не бійтеся називати себе щасливими. Саме з маленьких дрібниць і радощів  складається щастя. Дуже хочеться, щоби кожен із вас  представив себе сьогодні через знання і дії на уроках. А хороші оцінки , які , сподіваюся , ви отримаєте, забезпечать вам хороший настрій.

Психологічне налаштування

Дуже давно у стародавньому місті жив великий мудрець, слава про мудрість якого поширювалася далеко від його рідного міста. Протей був у міста й чоловік, який заздрив славі мудреця. І вирішив він придумати таке запитання, на яке той не зміг би відповісти.

Він спіймав метелика і подумав: «А що, як  я спитаю у мудреця : який метелик у моїх руках: живий чи мертвий? Якщо він скаже , що живий я стисну долоні, і метелик помре, а якщо скаже , що мертвий, я розтулю долоні і метелик злетить. Тоді всі зрозуміють хто із нас розумніший». Так заздрісник і зробив. Та коли він запитав у мудреця  про метелика, мудрець, який насправді був надзвичайно розумною людиною, відповів : «Усе у твоїх руках».

Психологічне налаштування

Хтось вигадав блакитне безмежжя з краплинами зір і назвав його небом.

Хтось на велетенській палітрі змішав світло і темряву й назвав це сутінками.

Хтось сплів у дивовижне суцвіття міріади звуків і назвав його музикою.

А один дивак поєднав слово з мелодією дива, сутінки з обрієм, вічність з безкінечністю і назвав це творчістю.

Хочеться, щоби сьогоднішній урок став  уроком думки й почуття, високої духовної насолоди і творчості , сплавом найцінніших надбань науки біології.

Створення позитивного психологічного настрою та ситуації успіху

Діти , я впевнений, що ваша готовність до співпраці допоможе нам досягти успіху, адже успіх – це :

Уміння навчатися і працювати.

Співробітництво в групах.

Подолання труднощів.

Ініціативність.

Хороший настрій.

Тож давайте посміхнемось одне одному. Сідайте зручно , і розпочнемо наш урок. Бажаю вам успіху!

Сьогодні на уроці нам потрібні:

  • Голова – щоб думати;
  • Вушка – щоб слухати;
  • Оченята – щоб спостерігати;
  • Ротик – щоб висловлювати думки;
  • Носик – рівномірно дихати, щоб забезпечувати мозок киснем;
  • Серце – говорять, що всі найкращі почуття зберігаються в серці людини, тому воно необхідне на уроці;
  • Посмішка – давайте подаруємо один одному посмішку для того, щоб наш урок був гарним, цікавим і змістовим.

Психологічне налаштування

Кожного дня ви приходите до школи, щоб дізнатися щось нове й поповнити свій багаж знань. Коли  ви закінчите школу, я сподіваюся, що ці знання вам знадобляться в житті. Я бажаю , щоб ваш багаж був великим і різноманітним, щоб вам вистачало його на все життя.

Давно китайська мудрість говорить : «Вважай нещасливим той день і ту годину, коли ти не засвоїв нічого нового».

Так давайте посміхнемось один одному й разом вирушимо до країни знань.

Вправа «Посмішка»

Розгадайте загадку : «Вона створює щастя в домі, атмосферу доброзичливості  в справах і є паролем для друзів». То що ж це?

Звісно, усмішка!

Кожній людині  приємно подарунки отримувати, але ще приємніше їх дарувати – даруйте радість, добрий настрій.

Торкнувшись до плеча сусіда за партою, подаруй йому посмішку, побажай щось хороше.

Девіз уроку :

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись,

Бо , чого навчишся в школі,

Знадобиться ще колись!

Створення позитивної психологічної аури

Пам’ятайте , що в житті,  як і в природі, все змінюється. На зміну літу прийшла осінь, на зміну ночі прийшов ранок. І новий день приніс вам нові мрії, сподівання, враження… давайте з посмішкою та гарним настроєм розпочнемо наш новий день, і я бажаю нам, щоб вогник надії засяяв у наших серцях і лише закріпив постійне прагнення людини до пізнання та розвитку. Побажаймо собі плідної та приємної праці.

Девіз уроку :

Думати колективно.

Діяти оперативно.

Сперечатись доказово.

Це для всіх обов’язково!

Вправа «Чарівник»

Ручка кожного із вас на 1 хв перетвориться на «чарівну паличку», яка виконуватиме бажання, але не для вас. Ви будете бажати чогось для вашого сусіда по парті.

Інтелектуальна розминка

Якими ми сьогодні повинні бути на уроці, щоб він був цікавий і результативний. На кожну літеру слова «Урок» запропонуйте вашу якість.

Наприклад :

У – умілі, успішні, уважні;

Р – розумні, результативні;

О – організовані, оригінальні, охайні;

К – кмітливі, красиві.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Касяновська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
5113
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку