Календарно-тематичне планування уроків
з інтегрованого предмету «Я досліджую світ»
(за підручником «Я досліджую світ»,
автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко)
4 клас І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Подорожуємо і відкриваємо світ |
|
|
1. |
Спогади про літо. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
|
2. |
Знайомся:нова книжка.Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
|
3. |
Пригода перша “У кабінеті вченого”.Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
|
4. |
Світ комах. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
|
5. |
Світ комах. Створення з бісеру бабки. |
|
|
6. |
Побутова хімія — обережність не зайва! Чи можуть винаходи бути небезпечними?" |
|
|
7. |
Безпека у побуті. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
|
8. |
Без винаходів жити неможливо. Які відкриття змінили світ? |
|
|
9 |
Без винаходів жити неможливо. Виготовлення кубика для настільної гри з картону. |
|
|
10. |
Від давнини до сьогодення. Готуємо проєкт. |
|
|
11. |
Пригода друга “Хто з’їдає зелених корів? Що цікавого можна побачити навколо? |
|
|
12 |
Що цікавого можна побачити навколо? Створення сонечка з фетру, як оздобу для одягу. |
|
|
13 |
Наш ланчбокс. Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
|
|
14 |
Обережно — отруйні рослини! Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
|
15 |
Не всі гриби можна збирати. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
|
16 |
Небезпечні тварини. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
|
17 |
Як врятувати хліб від цвілі. Досліджуємо разом. |
|
|
18 |
Пригода третя. Рослина-схованка. Які таємниці приховують рослини? |
|
|
19 |
Квітковий годинник. Які таємниці приховують рослини? |
|
|
20 |
Вихід є! Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
|
|
21 |
Рослини збираються в дорогу. Як мандрують рослини? |
|
|
22 |
Іноземці на наших грядках. Як мандрують рослини? |
|
|
23 |
Як мандрують рослини? Створення поробки з плодів рослини за зразком. |
|
|
24 |
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. Чи завжди інформації можна довіряти? |
|
|
25 |
Захист проєкту “Від давнини до сьогодення”. |
|
|
26 |
Пригода 4 “Такий великий маленький світ”. Чим небезпечні комахи для людини? |
|
|
27 |
Обережно — комахи! Чим небезпечні комахи для людини? |
|
|
28 |
Мандрівка та наші емоції. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
|
|
29 |
Звіт про мандрівку. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
|
|
30 |
Підсумковий урок з теми :“Подорожуємо і відкриваємо світ”. Перевір себе. |
|
|
31 |
Діагностувальна робота за темою “Подорожуємо і відкриваємо світ”. |
|
|
|
Машина часу |
|
|
32 |
Машина часу поряд з нами. Що будемо вивчати протягом місяця?" |
|
|
33 |
Книжка — мандрівка музеями. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
|
34 |
Похід до музею. Як поводитися в музеї? |
|
|
35 |
Наша історія. Чому важливо знати своє минуле? |
|
|
36 |
Одна дата — три свята. Чому важливо знати про своє минуле? |
|
|
37 |
Марійка Підгірянка про красу природи. Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
|
|
38 |
Комікс – спогад. Як далеко ми можемо зазирнути в минуле? |
|
|
39 |
Презентуємо колекцію. Готуємо проєкт. |
|
|
40 |
Пригода друга «Смачні музеї». Чи тільки про минуле музеї можуть розповідати. |
|
|
41 |
Бюджет сім’ї. Про що потрібно поміркувати перед екскурсією до музею? |
|
|
42 |
Історія цукерок. Де з’явились цукерки? |
|
|
43 |
Солодка принада. Де з’явились цукерки? |
|
|
44 |
Виготовлення солодкого букету із цукерок. |
|
|
45 |
Історія картоплі. Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
|
46 |
Картопля – другий хліб. Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
|
47 |
Виявлення каротину. Досліджуємо разом |
|
|
48 |
Пригода третя. Реальний музей вигаданої людини. Що має вміти детектив? |
|
|
49 |
Такий реальний літературний персонаж. Що має вміти детектив? |
|
|
50 |
Як працюють детективи.Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
|
51 |
У чому моя унікальність? Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
|
52 |
Небезпечні ситуації і ми. Як діяти в непередбачених ситуаціях? |
|
|
53 |
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд. Чи вся інформація з інтернету надійна? |
|
|
54 |
Пригода четверта. Комп’ютерна історія. Як технології змінюють наше життя? |
|
|
55 |
Комп’ютер: “за” і “проти”. Як технології змінюють наше життя?" |
|
|
56 |
Де і як ми використовуємо новинки техніки. Як технології змінюють наше життя? |
|
|
57 |
Наше минуле у нашому сучасному. Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
|
|
58 |
Наше минуле у нашому сучасному. Давнє українське мистецтво вишивання хрестиком. |
|
|
59 |
Підсумковий урок з теми “Машина часу”. Перевір себе. |
|
|
60 |
Діагностувальна робота за темою “Машина часу”. |
|
|
|
Чарівні перетворення |
|
|
61 |
Людина на Землі — унікальна істота. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
|
62 |
Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця? |
|
|
63 |
Травна система. Як їжа подорожує нашим організмом? |
|
|
64 |
Як розпочинається перетравлювання їжі. Для чого людині слина? |
|
|
65 |
Навіщо людині зуби. Чому в нас часом болять зуби? |
|
|
66 |
Швидка зубна допомога. Чому в нас часом болять зуби? |
|
|
67 |
Людина, яка мене надихає. Готуємо проєкт. |
|
|
68 |
Пригода друга. Провідник у невідомому світі. Навіщо людині кров? |
|
|
69 |
Найзагадковіший орган. Чому печінку називають фільтром організму? |
|
|
70 |
Допомагаємо печінці бути здоровою. Чому печінку називають фільтром організму? |
|
|
71 |
Знай про себе, дбай про себе. Як зберегти своє здоров’я? |
|
|
72 |
Здоров’я і харчування. Як зберегти своє здоров’я? |
|
|
73 |
Працездатність і відпочинок. Як зберегти своє здоров’я? |
|
|
74 |
Опріснення води. Досліджуємо разом. |
|
|
75 |
Пригода третя. Несподіваний атракціон. Навіщо людині кров? |
|
|
76 |
Кровоносна система людини. Навіщо людині кров? |
|
|
77 |
Клітини крові. Чому кров червона? |
|
|
78 |
Перша допомога при кровотечі. Чому кров червона? |
|
|
79 |
Серце — невтомний м’яз. Як працює серце? |
|
|
80 |
Виготовлення гольника з тканини. |
|
|
81 |
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3. Чи завжди варто довіряти блогерам? |
|
|
82 |
Людина, яка мене надихає. Презентуємо проєкт. |
|
|
83 |
Пригода четверта. Небезпека поруч. Як ми дихаємо? |
|
|
84 |
Органи дихання. Як ми дихаємо? |
|
|
85 |
Дихаймо правильно. Чи вміємо ми дихати? |
|
|
86 |
Самі собі не шкодимо. Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? |
|
|
87 |
Підсумковий урок з теми. Перевір себе. |
|
|
88 |
Діагностувальна робота за темою «Чарівні перетворення». |
|
|
|
Факти і таємниці |
|
|
89 |
Факти навколо нас. Що будемо вивчати протягом місяця? Пригода перша. “У центрі керування”. Навіщо людині потрібна нервова система? |
|
|
90 |
Як працює нервова система. Навіщо людині потрібна нервова система? |
|
|
91 |
Що насправді бачать очі. Око з близької відстані. Як працює око? |
|
|
92 |
Я та інформація з довкілля. Як я сприймаю інформацію ззовні? |
|
|
93 |
Створюємо комікси. Готуємо проєкт. |
|
|
94 |
"Пригода друга. “М’язи та кістки”. Що таке опорно-рухова система?" |
|
|
95 |
"Вивчаємо — уявляємо — моделюємо. Що таке опорно-рухова система?» |
|
|
96 |
"Рентген силою думки та підручника. Що таке опорно-рухова система?" |
|
|
97 |
"М’язи-трудівники — помітні та непомітні. Що таке опорно-рухова система? |
|
|
98 |
"Працюємо над поставою. Чому важливо мати гарну поставу?" |
|
|
99 |
"Взаємодія води та олії. Досліджуємо разом" |
|
|
100 |
Створюємо комікси. Презентуємо проєкт. |
|
|
101 |
Пригода третя. Там, де зароджується життя. Як я з’явився на світ. |
|
|
102 |
Дівчатка та хлопчики. Як я з’явився/з’явилася на світ? |
|
|
103 |
Спадковість і гени. Як я з’явився/з’явилася на світ? |
|
|
104 |
Наші думки та вчинки. Як ми дорослішаємо? |
|
|
105 |
Зовнішні зміни. Як я з’явився/з’явилася на світ? |
|
|
106 |
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4.Яка інформація не для всіх. |
|
|
107 |
Пригода четверта “Шлях назовні”.Як влаштована наша шкіра? |
|
|
108 |
Шкіра під мікроскопом.Як влаштована наша шкіра? "Шкіра, волосся, нігті — схожі. Для чого людині шкіра?" |
|
|
109 |
"Діагностувальна робота за темою “Факти і таємниці”. Перевір себе" |
|
|
110 |
"Ми різні — ми однакові. Чи робить нас різними колір шкіри?". Перевір себе. |
|
|