Орієнтовне календарно - тематичне планування 4 клас, індивідуальне навчання, I семестр
Я досліджую світ (1,5 год на тиждень) за підручником Т.Воронцова та інші
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
Ми – дослідники. Світ природи (11год) |
|
1. |
|
Здрастуй, школо. Листівка до школи. Як ставити досяжні цілі. На шляху до успіху |
|
2. |
|
Хто займається наукою. Науковий метод. Досліджуємо магнетизм. Магнітне поле |
|
3. |
|
Атоми. Молекули. Густина речовини. Тверді речовини. Рідини. Гази |
|
4. |
|
Фізичні та хімічні явища. Зміна агрегатних станів. Незвичайні речовини. Досліди |
|
5. |
|
Хімічні та фізичні явища на кухні |
|
6. |
|
Можливість подорожі в часі. Відлік часу в історії природи. Природа на стрічці часу. Людство на стрічці часу. Позначення століть |
|
7. |
|
Теорія великого вибуху. Моделюємо розширення всесвіту. |
|
8. |
|
Енергія. Гравітація. Вага та маса |
|
9. |
|
Утворення Сонячної системи. Сонячний вітер |
|
10. |
|
Цикли природи. Місяць мандрівник. Експедиція на Місяць. |
|
11. |
|
Молода планета. Утворення континентів. Класифікація їх. Світовий океан. Сольові розчини. |
|
|
|
Світ природи (12) |
|
12. |
|
Як формується рельєф. Рельєф на фізичних та топографічних картах. Корисні копалини. |
|
13. |
|
Умови існування життя. Де виникло перше життя. Фотосинтез. Значення атмосфери для життя. Атмосфера і погода |
|
14. |
|
Класифікація рослин. Спадок перших лісів. Корисні копалини України. Будова рослин. Лікарські та отруйні рослини |
|
15. |
|
Еволюція тварин. Як досліджуємо минуле. |
|
16. |
|
Ера динозаврів. Панування ссавців і птахів. Одомашнення тварин |
|
17. |
|
Як класифікують тварин. Властивості ссавців. Властивості птахів. Риби, земноводні, плазуни. Членистоногі та молюски. Черви, жалкі, голкошкірі, губки |
|
18. |
|
Що таке біосфера. Екосистеми та їх складові |
|
19. |
|
Як утворюються ґрунти. Ланцюг живлення. Мережа живлення |
|
20. |
|
Теплові пояси Землі. Природні зони. Подорож до дощового лісу. Африканська савана |
|
21. |
|
Австралійська напівпустеля Тайга. Степи України |
|
22. |
|
Класифікація водних екосистем. Легендарний океанограф. |
|
23. |
|
Винаходи Жака-Іва Кусто. Мешканці океанів та прісних водойм. Будова річки |
|
24. |
|
Діагностувальна робота з теми. |
|
|
|
|
|