Орієнтовне календарно - тематичне планування 4 клас, індивідуальне навчання, I семестр
Літературне читання (1,5 год на тиждень) за підручником О.Савченко, І . Красуцька
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
Читаємо та розповідаємо про свої захоплення. Прагнемо зрозуміти своїх предків (9 год) |
|
1. |
|
Вступ до розділу. Ліна Костенко «Осінній настрій» |
|
2. |
|
Олександра Савченко «Як читають книжки» |
|
3. |
|
Марія Манеру «Читач Максимко. Веселе слово» |
|
4. |
|
Василь Марсюк «Диктант» |
|
5. |
|
Стародавній Єгипет. Створення світу (за єгипетськими міфами) |
|
6. |
|
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (з міфів Давньої Греції) |
|
7. |
|
Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу. |
|
8. |
|
Слов’янські народи. Дана й Лада. |
|
9. |
|
Діагностична робота |
|
|
|
Збагачуємося скарбами усної народної творчості. Пишаємося рідною країною (12год) |
|
10. |
|
Народні казки «Заяче сало», «Дев’ять братів – сіроманців» |
|
11. |
|
Валентина Вздульська «Горобине Різдво» |
|
12. |
|
Марія Людкевич «Пригода у хатинці лісника» |
|
13. |
|
Марія Людкевич «Пригода у хатинці лісника» |
|
14. |
|
Веселе слово. Дмитро Білоус «Колядник» |
|
15. |
|
Володимир Сосюра «Як не любити той край…» |
|
16. |
|
Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» |
|
17. |
|
Надія Кир’ян «Євшан». Володимир Лучук «Скільки річок в Україні» |
|
18. |
|
Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» |
|
19.
|
|
Галина Кирпа «Мова моя» |
|
20.
|
|
Діагностична робота. Перевіряю свої досягнення. |
|
21.
|
|
Підсумковий урок за I семестр |
|