Образотворче мистецтво
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.
Підручник. Трач, С. К. Образотворче мистецтво : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / С. К. Трач, М. І. Резніченко. – Тернопіль. : Навчальна книга – Богдан, 2012. – 128 с.
№ |
Зміст |
кіль год. |
дата |
корекція |
|
Тема 1. У майстернях графіка та живописця |
8 |
|
|
1 |
“В гостях у художників”. Відео мандрівка до майстерні художника-графіка. «Королівство графіки». |
1 |
|
|
2 |
Вибір засобів виразності графіки. “Які бувають дерева?” |
1 |
|
|
3 |
Елементарне поняття про динамічну композицію. “Вітер з гаєм розмовляє”. |
1 |
|
|
4 |
Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. «Дарунки осені». |
1 |
|
|
5 |
Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. “Розбурхане море”. |
1 |
|
|
6 |
Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів.“Осінь золотиста барвами горить”. |
1 |
|
|
7 |
Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. “Вечір на сопілці грає”. |
1 |
|
|
8 |
Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. “Дощовий день”. Тема |
1 |
|
|
|
Тема 2. У майстернях скульптора, архітектора і народних майстрів |
7 |
|
|
9 |
Мандрівка до майстерні художника-скульптора.Матеріали, інструменти та обладнання. “Африканські звірі”. |
1 |
|
|
10 |
Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. “Запишався наш павич”, |
1 |
|
|
11 |
Робоче місце архітектора. “Смарагдове місто”, |
1 |
|
|
12 |
Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. “Гарна хатка”. |
1 |
|
|
13 |
Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Ескіз вишивки для рушника. |
1 |
|
|
14 |
Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду. “Найкращий виріб гончара” (глечик). |
1 |
|
|
15 |
Практична робота “Новорічний сувенір”. Тема |
1 |
|
|
|
Тема 3. В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту |
9 |
|
|
16 |
Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва. “Яким буває море”(гуаш) |
1 |
|
|
17 |
Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі. “Подорож у гори” (глина, пластилін) |
1 |
|
|
18 |
Передавання глибини простору за допомогою кольору. “Загадкова країна” |
1 |
|
|
19 |
Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин. “Снігурі”. |
1 |
|
|
20 |
Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі. «Вірні друзі людини» |
1 |
|
|
21 |
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва.“Моя мама (бабуся, тато, брат тощо)” |
1 |
|
|
22 |
Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини у русі. “Спортсмен” |
1 |
|
|
23 |
Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. “Натюрморт за уявою” |
1 |
|
|
24 |
Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів. «Вербові котики» Тема |
1 |
|
|
|
Тема 4. Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр. |
10 |
|
|
25 |
Побутові теми у творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. «Веселе свято» |
1 |
|
|
26 |
Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Ілюстрації до казок (“Кіт у чоботях”, “Дюймовочка”) |
1 |
|
|
27 |
Знайомство з художниками театру, з елементами сценографії та їх призначенням. “Образ дитячого театру” |
1 |
|
|
28 |
Значення форми, кольору, декору у створенні виразних театральних масок. “Театральна маска” |
1 |
|
|
29 |
Роль костюма в розкритті образу театрального героя. “Костюм театрального героя” |
1 |
|
|
30 |
Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. “Персонаж лялькового театру” |
1 |
|
|
31 |
Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. “Афіша до дитячої вистави” |
1 |
|
|
32 |
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору у тематичній композиції. «На арені цирку» |
1 |
|
|
33 |
Оформлення виставки творчих робіт. |
1 |
|
|
34 |
Узагальненння вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
1 |
|
|