Орієнтовне календарно – тематичне планування з факультативного курсу "Досліджуючи гуманітарне право" розраховане на 35 годин. Не передбачено годин для узагальнення, адже в основному рішенням педагогічної ради оцінки з факультативних курсів не виставляються.
№ Пп |
Тема уроку |
Дата |
|
|
А |
Б |
|||
1 |
Образи та сприйняття. Зусилля щодо заборони війни. |
|
|
|
2 |
Що можуть зробити очевидці. |
|
|
|
3 |
Гуманітарний вчинок. |
|
|
|
4 |
Дилема очевидця. |
|
|
|
5 |
Військовополонені у збройному конфлікті. |
|
|
|
6 |
Правила МГП та право прав людини. |
|
|
|
7 |
Як встановлюються правила для збройного конфлікту. |
|
|
|
8 |
Кодекси поза часом. |
|
|
|
9 |
У фокусі: діти – солдати. |
|
|
|
10 |
Діти – учасники бойових дій. |
|
|
|
11 |
Обгрунтування заборони певних видів зброї. |
|
|
|
12 |
Протипіхотні міни та наслідки їх застосування. |
|
|
|
13 |
Серйозність проблеми протипіхотних мін. |
|
|
|
14 |
Витрати, пов`язані з використанням протипіхотних мін. |
|
|
|
15 |
Запобігання використання протипіхотних мін. |
|
|
|
16 |
Конвенція про заборону застосування протипіхотних мін. |
|
|
|
17 |
Визначення порушень МГП. |
|
|
|
18 |
Дилеми, з якими стикаються комбатанти. |
|
|
|
19 |
Відмінність між цивільними особами і комбатантами. |
|
|
|
20 |
Хто несе відповідальність зо дотримання норм МГП. |
|
|
|
21 |
Історія Мі Лай |
|
|
|
22 |
Як діяти в разі порушення норм права. |
|
|
|
23 |
Встановлення справедливості через комісію щодо встановлення фактів злочинів. |
|
|
|
24 |
Міжнародні трибунали. |
|
|
|
25 |
Національні судові системи інших країн. |
|
|
|
26 |
Гуманітарні потреби. |
|
|
|
27 |
Що гуманітарна діяльність означає для потерпілих. |
|
|
|
28 |
Захист полонених МГП. |
|
|
|
29 |
Відвідування полонених. |
|
|
|
30 |
Розлучені збройним конфліктом. |
|
|
|
31 |
Діяльність з розшуку і возз`єднання родин. |
|
|
|
32 |
Діти, залишені без опіки дорослих. |
|
|
|
33 |
Принцип проведення гуманітарних операцій. |
|
|
|
34 |
Принцип діяльності під час проведення гуманітарних операцій. |
|
|
|
35 |
Етичні дилеми, що виникають при проведенні гуманітарних операцій. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Досліджуючи гуманітарне право 10 клас