Не підходить для 2019-2020 н.р. Орієнтовне календарно-тематичне планування з укр.літ. для 11 кл. (академ.рівень), 2018-2019 н.р.

Про матеріал


Орієнтовне календарно-тематичне планування з української літератури для 11 класу (академічний рівень) на 2018 − 2019 н. р. КТП укладено згідно з листом МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році». Відповідає такій програмі:

Українська література : програма. 10 − 11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень (затверджена наказом МОНУ № 826 від 14.07.2016 р.). К., 2016. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 12.07.2018)

Шановні користувачі! Зверніть, будь ласка, увагу на те, що освітні програми старшої школи вводитимуться в дію поетапно упродовж двох наступних років. У 2018 − 2019 н. р. за новими програмами навчатиметься 10 клас.

НЕ ПІДХОДИТЬ ДЛЯ 2019 – 2020 н. р. через зміни в програмі.

Перегляд файлу

Українська література

11 клас

академічний рівень

70 год.

(2 год. на тиждень)

Програма. Українська література : програма. 10  11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень (затверджена наказом МОНУ № 826 від 14.07.2016 р.). К., 2016. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 12.07.2018)

КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».

Підручник. Українська література. Рівень стандарту, академічний рівень : підруч. для 11 кл. ЗНЗ / Г. Ф. Семенюк та ін. К. : Освіта, 2011. 416 с.

 

Усього

годин

КР (тести, відп. на пит.)

Класн. твір (міні-твір, есе)

РМ

ПЧ

ЛРК

Напам.

Зош.

ТО

усн.

письм.

Рік

70

4

2

2

2

2

2

8

9

7

І сем.

32

2

1

1

1

1

1

5

4

3

ІІ сем.

38

2

1

1

1

1

1

3

5

4

 

Календарно-тематичне планування на 2018  2019 н. р.

І  ІІ семестри

№ з / п

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

І семестр

Українська література 1920  1930 рр.

1

Вступ.

Складні суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм). Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Актуалізація проблем: митець і влада, свобода творчості. Стильове розмаїття мистецтва 1920-х років. Поняття «розстріляне відродження», домінування соцреалістичної естетики в 1930-ті роки.

ТЛ: «розстріляне відродження».

 

 

Поезія

2

Провідна роль поезії у 20-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.

Павло Тичина − найбільший модерніст 20-х років. Звернення до «вічних» тем, культура віршування, потужне ліричне «Я» як символ нової людини, життєствердний пафос, поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму.

ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм (повторення).

 

Напам. «Арфами, арфами».

3

Феномен «кларнетизму». Наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Сонячні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...».

ТЛ: кларнетизм.

 

Напам. «О панно Інно».

4

Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти»). Поезія «Одчиняйте двері…».

 

 

5

Літературний авангард. Михайль Семенко. Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років. Поет-футурист, сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, деструкція класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»).

ТЛ: авангард, футуризм, деструкція.

 

 

6

Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Приналежність до групи М. Зерова, М. Рильського. Філософічність, афористичність їхньої лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність.

Творчий шлях М. Зерова. Сонет «Київ ‒ традиція».

ТЛ: філософічність, сонет.

 

Напам. 1 вірш (на вибір).

7

Творчий шлях М. Рильського. Сонети «Молюсь і вірю…», «Солодкий світ!..».

 

 

8

Євген Плужник ‒ один із провідних поетів «розстріляного відродження». «Громадянський інтим», сповідальність, ліричність, філософічність лірики Є. Плужника («Для вас, історики майбутні…»).

ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя.

 

Напам. 1 вірш (на вибір).

9

Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні («Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен ‒ як срібний птах!..», «Річний пісок…»).

 

 

10

КР1

ТО1 (10 ф)

КР № 1. «Українська література 1920  1930 рр. Поезія»: тестування, відповіді на питання.

 

 

Проза

11

Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, її експериментаторські модерністичні пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією.

Життєвий і творчий шлях Миколи Хвильового (М. Фітільова). Провідна роль у літературному житті 1920-х рр. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у проведенні дискусії 1925  1928 рр.

 

 

12

«Я (Романтика)» ‒ новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком.

 

 

13

Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман у новелах «Вершники». Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам’яті в новелі «Дитинство».

ТЛ: роман у новелах.

 

 

14

Ствердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку в новелі «Шаланда в морі».

 

 

15

РМ1 (у)

РМ (у) Усний міні-твір. Висловлення власного ставлення до проблеми збереження своїх коренів, небезпеки їхньої втрати; до високих загальнолюдських ідеалів.

 

 

16

Валер’ян Підмогильний. Шлях письменника. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

ТЛ: екзистенціалізм, маргінальність, іронія.

 

 

17

Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретований на національному матеріалі в романі «Місто».

 

 

18

Зображення «цілісної» людини в єдності біологічного, духовного, соціального.

 

 

19

Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті рр. Усмішка «Моя автобіографія».

ТЛ: усмішка.

 

 

20

Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні («Сом»).

 

 

21

РМ2 (п)

РМ (п) Написання усмішки.

 

 

22

КР2

ТО2 (12 ф)

КР № 2. «Українська література 1920  1930 рр. Проза»: тестування, відповіді на питання.

 

 

Драматургія

23

Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В. Винниченка, М. Куліша, І. Дніпровського, І. Кочерги, Я. Мамонтова  на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії.

Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.

ТЛ: сатирична комедія.

 

 

24

Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, котрі зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.

 

 

25

Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів і ситуацій, у побудові діалогів та ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне втілення. Актуальність п’єси в наш час.

 

 

Література в Західній Україні (до 1939 р.)

26

Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р.

Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими; міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Поезії «Зелена євангелія», «Різдво».

ТЛ: міфологізм, асоціативність.

 

Напам. 1 вірш (на вибір).

27

Осип Турянський. Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення. «Поза межами болю» − поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.

ТЛ: поема у прозі.

 

 

28

Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією.

 

 

29

Гуманістичний, життєствердний пафос поеми у прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. Розгляд ідейно-художнього змісту окремих фрагментів твору, коментування їх.

 

 

30

КТ1

Контрольний класний твір (есе) за доробком М. Куліша,

Б.-І. Антонича, О. Турянського.

 

 

31

ПЧ1

ПЧ «Марія» Уласа Самчука.

 

 

32

ЛРК1

ТО3 (10 ф)

ЛРК Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами. «Світанківці». Перша хвиля.

 

 

ІІ семестр

Еміграційна література

33

«Празька школа» української поезії та її представники. Євген Маланюк. Коротко про митця.

 

 

34

Вірші «Під чужим небом», «Стилет чи стилос?..». Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення поета і поезії. Символічні образи.

 

 

35

Іван Багряний (І. Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман. Жанрові особливості.

 

 

36

РМ3 (у)

Проблема свободи й боротьби за своє визволення.

РМ (у) Міні-твір «Григорій Многогрішний − уособлення сили української людини» (усн.).

 

 

Українська література 1940  1950 рр.

37

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.

Олександр Довженко − відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення.

 

 

38

Національні та загальнолюдські проблеми. Поєднання лірико-романтичного, виражального начала з публіцистикою, доля народу крізь призму авторського бачення й оцінки в кіноповісті О. Довженка «Україна в огні».

ТЛ: кіноповість, публіцистичність.

 

 

39

Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді.

 

 

40

Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

 

 

41

КТ2

ТО4 (9 ф)

Контрольний класний твір (есе) за доробком Є. Маланюка, Івана Багряного, О. Довженка.

 

 

Українська література другої половини ХХ – початку ХХІ ст.

Поети-шістдесятники

42

Українська література у другій половині ХХ ст. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х рр. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна.

 

 

43

Василь Симоненко − «витязь молодої української поезії». Творча біографія митця. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»).

ТЛ: віршові розміри (повторення).

 

 

44

Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини. Пісня «Два кольори», яка стала народною.

 

 

45

Іван Драч − невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення).

 

 

46

Микола Вінграновський − учень О. Довженка. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю». Вірш «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...».

 

Напам. 1 вірш поета-шістдесятника (на вибір).

47

Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчать» – ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва.

 

 

48

«Вічні» українські фольклорні типи, новітнє переосмислення традиційної ситуації («Українське альфреско»). Інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. Пейзажна і філософська лірика. («Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…»).

 

Напам. 1 вірш (на вибір).

49

Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай».

ТЛ: роман у віршах.

 

 

50

Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

 

 

51

РМ2 (п)

РМ (п) Написання листа героїні роману «Маруся Чурай».

 

 

52

Василь Стус − поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі («Як добре те, що смерті не боюсь я»).

ТЛ: метафора (поглиблено).

 

Напам. «Як добре те, що смерті не боюсь я».

53

Основні тематично-проблемні лінії: душа людини «перед вічністю високого неба» (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності і активної дії, формування себе); атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи; Україна-мрія і Україна знищена, скорена («Господи, гніву пречистого...», «О земле втрачена, явися…»). Поезія Стуса − зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці.

 

 

54

КР3

ТО5 (13 ф)

КР № 3. «Поети-шістдесятники»: тестування, відповіді на питання.

 

 

Проза другої половини ХХ ст.

55

Розвиток української прози. Її новаторські особливості. Загальна характеристика доробку Олеся Гончара ‒ романтика. Творчий злет у 1960-ті рр. Його громадянська і життєва позиція, роль у духовному відродженні нації.

Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини («За мить щастя»).

 

 

56

Новела-засторога «Залізний острів» з роману «Тронка». Символіка танку юних Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера (гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів).

 

 

57

Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації в новелі «Три зозулі з поклоном».

 

 

58

Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

ТЛ: художня деталь (поглиблено).

 

 

59

Валерій Шевчук. Життя і творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція. Зв’язок із давньою українською літературою.

Композиція роману-балади «Дім на горі» (повість-преамбула і збірка новел «Голос трави»).

ТЛ: бароко, роман-балада.

 

 

60

Використання традиції європейської балади (сюжет кохання жінки і демонічної сили, трагізм). Розгалуженість сюжету.

 

 

61

Барокове поєднання високого (духовного) і низького (буденного): дім на горі як фортеця нашої духовності, душі, підніжжя гори як поле боротьби добра і зла, світла і темряви. Барокові притчеві мотиви і символи (самотність, роздвоєння людини, блудний син, дорога).

ТЛ: притчевість, символічність (поглиблено).

 

 

62

ТО6 (8 ф)

Жіноче начало і чоловіче у творі. Притчевість образів, епізодів.

 

 

Українська історична проза

63

Павло Загребельний. Коротко про письменника. Загальна характеристика історичної прози. Історична основа й художній вимисел у романі «Диво».

ТЛ: історична правда і художній вимисел (повторення).

 

Розділи: «Рік 992. Великий сонцестій. Пуща», «Рік 1004. Весна. Київ», «Рік 1004. Літо. Радогость», «Рік 1028. Теплінь. Київ», «Рік 1032. Київ», «Рік 1037. Осінній сонцеворот. Київ».

64

Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ. Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності).

 

 

65

Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини). Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець.

 

 

Сучасна українська література

(огляд)

66

Історико-культурна картина літератури кінця ХХ  початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «ЛуГоСад» та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін. Утворення АУП (Асоціації українських письменників).

 

 

67

Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи.

ТЛ: постмодернізм.

 

 

68

КР4

ЛРК2

КР № 4. «Проза другої половини ХХ ст. (Олесь Гончар, Гр. Тютюнник, В. Шевчук, П. Загребельний)»: тестування.

ЛРК. Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами. «Світанківці». Друга хвиля.

 

 

69

ПЧ2

ПЧ Ю. Андрухович «Московіада».

 

 

70

ТО7 (8 ф)

Підсумковий урок. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу).

 

 

Учитель − Поліна Володимирівна Мокрушина

 

Перевірено

 

___вересня                                                                                              ЗДНВР С. А. Колєснікова

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.5
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Карчак Лариса
    Але ж у програмі відбулися зміни. Міносвіти опублікувало оновлені списки з української літератури (2018) для 10 та 11 класів. За ними учні вчитимуться з наступного навчального року. Зокрема, програма обов’язкової літератури для учнів 10-11 класів зазнає таки змін: 10 клас Для 10-класників у програмі залишаться такі твори, як «Кайдашева сімя» Івана-Нечуя Левицького, «Мартин Боруля» Івана-Карпенка-Карого, «Intermezzo», «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського, «Камінний хрест» Василя Стефаника, «Момент» Володимира Винниченка, вірші «З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..», «По дорозі в Казку» Олександра Олеся. Водночас роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» тепер школярі читатимуть не повністю, а лише першу та четверту частини. З віршів та поем Івана Франка виключать «Декадент», решту («Гімн» («Замість пролога»), «Сікстинська мадонна», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…», «Легенда про вічне життя», «Мойсей», «Сойчине крило», ) – залишать. З творів Лесі Українки виключають вірші «І все-таки до тебе думка лине…», «Хвиля», «Уста говорять: “Він навіки згинув!..”», залишаться поема «Лісова пісня», вірші «Стояла я і слухала весну…», «Contra spem spero!» та додадуться такі: «Слово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь». З поезій Миколи Воронного виключать вірш «Іванові Франкові», натомість «Блакитну Панну» та «Інфанту» залишать. Замість «Землі» Ольги Кобилянської школярі читатимуть два інші твори письменниці: – «Іmpromtu phantasie», «Valse melancolique». Роман Михайла Старицького «Облога Буші» зі шкільної програми виключають. Так само діти не читатимуть оповідання «Каторжна» Бориса Грінченка. 11 клас Для 11-класників у програмі залишаться такі твори, я вірші Павла Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Одчиняйте двері…», «Пам’яті тридцяти», повість «Я (Романтика)» Миколи Хвильового, «Місто» Валер’яна Підмогильного, «Мина Мазайло» Миколи Куліша, «Поза межами болю» Осипа Турянського, «Тигролови» Івана Багряного, вірші Василя Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…», «Балада про соняшник» Івана Драча, «Три зозулі з поклоном» Григіра Тютюнника. З поетів-неокласиків школярі вивчатимуть лише два вірші Максима Рильського «Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду», з віршів Євгена Плужника залишаться такі: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..» (виключають «Для вас, історики майбутні…», «Річний пісок…»). Замість «Шалади в морі» і «Дитинства» Юрія Яновського у шкільній програмі буде «Майстер корабля». Натомість творів Остапа Вишні побільшає: до гуморесок «Моя автобіографія» та «Сом» додають «Письменники». Також до віршів – «Зелена євангелія», «Різдво» Богдана-Ігоря Антонича додається «Коляда». Замість віршів Євгена Маланюка «Під чужим небом», «Стилет чи стилос?..» учні вивчатимуть «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів…». Не будуть більше школярі під час навчання читати «Україну у вогні» Олександра Довженка. Міносвіти залишило «Зачаровану Десну» письменника і додало його «Щоденник». До «Двох кольорів» Дмитра Павличка додали ще вірш «Я стужився, мила, за тобою…». Замість вірша Миколи Вінграновського «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…» діти вчитимуть «У синьому небі я висіяв ліс». Зміняться також вірші Лін Костенко. Якщо раніше діти вчили такі твори, як «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Українське альфреско», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…», «Маруся Чурай», то тепер перелік творів поетеси, який вчитимуть 11-класники, виглядає так: «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…», «Маруся Чурай». З віршів Василя Стуса школярі вивчатимуть «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…». Замість творів «За мить щастя», «Залізний острів» (із роману «Тронка») Олеся Гончара Міносвіти пропонує його новелу «Модри Камень». Водночас зі шкільної програми виключають літературний авангард Михайла Семенка, «Дім на горі» Валерія Шевчука та «Диво» Павла Загребельного.
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    2.0
  2. Гайтова Лариса
    Все дуже чітко, зрозуміло та доступно, Дкую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
21156
Оцінка розробки
4.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку