Сценарій на "Осінній бал"
для учнів 8-11 класів
(конкурсно-розважальна програма)
Мета: виховувати творчу активність учнів, любов до прекрасного, до природи. Розвивати естетичний смак, почуття дружби, взаємодопомоги, уміння розважатися, веселитися. Формування ініціативність, наполегливість, сміливість, винахідливість, дисциплінованість.
Обладнання: проектор, мультимедійна дошка, навушники.
Під музику до зали заходять ведучі.
Ведуча 1 : Добрий вечір, рідна школо, однокласники та вчителі!
Ведуча 2 : Вітаємо усіх присутніх на нашому чудовому святі осіннього балу!
Ведуча 1 : Догорають останні осінні дні, незабаром зима та довгоочікувані новорічні свята. Проводжаючи осінь, ми запрошуємо усіх присутніх на щорічний осінній бал.
Ведуча 2 : Осінь нам дарує радість й спокій
І чарівних квітів розмаїть
Осінь — це пора прекрасних років
Коли в повну силу треба жить.
Ведуча 1 : Сьогодні в повну силу колективи 8 та 11 класів зможуть показати свою згуртованість, дружність і продемонструють танцювальні таланти.
Осінь — чудова пора. Кажуть — що восени природа засинає, навіть вмирає. З дерев опадає листя, танцюючи в повітрі свій останній осінній танок. І це листя злітаючи з дерев, перетворюється на нескінченний жовтогарячий дощ.
Ведуча 2 : На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.
Ведуча 1 : Ви повинні підтримати учасників, ваших однокласників.
Ведуча 2 : Ви повинні дарувати один одному усмішки.
Ведуча 1 : Танцювати, веселитись, співати.
Ведуча 2 :Бути активними учасниками нашого вечора. Отже, ми розпочинаємо наш!
Разом : Осінній бал !
Ведуча 1 : У нашій програмі будуть конкурси, жарти, і оцінити майстерність і талант учасників нам допоможе журі.
1.
2.
3.
Ведуча 2 : Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну найкращу та присвоїти їм титул короля і королеви балу.
Ведуча 1 : У осені добрі думки, мов яблука в садах.
Спадає безсоння шумно дощами на замерзлий дах.
У осені жовті крила — туманів згубився пух.
І ранок упав несміливо на роси у широкий луг.
А осінь така грайлива, як крапля із павутин
Стоїть чорноока нива, схилившися на жовтий тин.
Ось така осінь — чарівниця.
Ведуча 2. А зараз ми познайомимося з кожним класом, який присутній на нашому вечорі. І кожен клас представить себе. Перший конкурс нашої програми " Представлення класу" Класи в цікавій формі представляють себе. Розповідають про своє життя в колективі. Свої перемоги і поразки.
Отож, запрошуємо до виступу ________ клас, __клас, __клас.
Виступ класів
Ведуча 1. Ми хочемо привітати всіх іменинників, які народилися в осінні місяці. Отже, ми вітаємо (перераховують іменинників). Бажаємо вам всього самого доброго і світлого, удачі, нових успіхів, здоров'я, любові і радості!
Ведуча 2: Тепер ми оголошуємо конкурс для іменинників. Просимо вас вийти до сцени. Отже, ваше завдання станцювати швидкий або повільний, на ваш розсуд, танець на аркуші паперу. Найкращий виконавець отримає приз!
Вручення призу переможцям
Ведуча 2. Невеличке оголошення. Окрім усіх конкурсів, яких ви сьогодні побачите на цій сцені, буде проведено конкурс глядацьких симпатій.
У кожного із вас є аркуш на якому ви напишете ім’я свого фаворита. Ми просимо вас протягом вечора взяти участь у виборі „Міс глядацьких симпатій”. А зараз оцінки журі за конкурс представлення класу.
Оцінки журі.
Ведуча 1 : Спасибі нашим учасникам, ми проводимо невеличку «Розминку» для наших учасниць і учасників. На наступний конкурс запрошуємо по два представника бажано хлопчика та дівчинку від кожного класу. Запитання будуть ставитись кожній парі окремо, вони мають лише назвати номер запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал.
Відповіді команд
Ведуча 2. Поки журі працює ми пропонуємо вам позмагатися між собою у швидкості та спритності! Проведемо гру «Розбери»
До гри запрошуємо всіх бажаючих. Для цього вам необхідно поділитися на команди: команда «Каштани» та команда «Жолуді»
(поділ команд).
Як ви знаєте, осінь – дуже багата своїми дарами. Але сьогодні Марина переплутала всі її дари, що у нас були. Їх необхідно розділити окремо, один від одного. Тобто горіхи до горіхів, каштани до каштанів і т.д. Хто з команд буде швидший, та команда і перемогла. Правила зрозумілі? Починаймо!
Проводиться гра
Оцінки журі за конкурс «Розминка»
Ведуча 1. У небі чистому така бездонна просинь –
Воно безмежне і кінця нема.
У рідному краю співає пісню осінь,
А пісня та і ніжна, і сумна.
Ведуча 2. Чарівна й ніжна пісня від любові.
Сумна від того, що краса пройде.
А ту ж красу не передать у слові.
Вона у кожне серденько дійде.
Ведуча 2: Наступний конкурс називається «Глухомань ». У цьому конкурсі ми зможемо побачити, як наші учні розуміють один одного навіть без слів. Один учасник промовляє слова написані на листочку, в той час коли інший знаходиться в навушниках і повинен відгадати ці слова по губам. Запрошуємо від класу двох учасників.
Ви маєте вкластися в запропонований час 1 хв. Хто виконає швидше отримає більший бал.
Запрошуємо до виступу клас__, клас_______, клас_________.
Оцінки журі за конкурс «Глухомань»
Ведуча 2 . А ми проведемо гру «Танцюють всі» Запрошуємо від класу пари (хлопчик, дівчинка) якщо буде більше, то буде ще краще. Не забуваємо приймати активну участь.
Ведуча 1 .Учасники зробіть коло, коли лунає музика ви танцюте. Коли зупиняється, швиденько об’єднуєтесь у пари.
Учасники танцюють.
Ведуча 2. Кому не вистачило пари, той танцює з шваброю. А тепер танцюємо в парах, як стихне музика всі обов’язково повинні помінятись партнерами, кому не вистачає той танцює з шваброю.Виграє той, хто ні разу не танцював зі шваброю.
Ведуча1 . Як ви думаєте: Скільки важить цей гарбуз
Хто вгадає його вагу той отримає приз.
Відповіді учнів
Ведуча 2 : Осінь – яскрава,
Осінь - барвиста
Осінь – прекрасна !
Ведуча 1 : Пора ця буває пишною, строкатою, журливою, щедрою.
Тільки ніколи хай не буде наша осінь убогою, а буде багатою,
Ведуча 2 . Ми проведемо різнокольоровий конкурс «Художник».
На конкурс запрошуємо одного учасника. Потрібно намалювати яблуко та грушу, на тарілці, але із зав’язаними очима. На виконання завдання дається 1 хв.
Учасники виконують завдання одночасно. Запрошуємо учасників.
(Лунає музика. Триває конкурс).
Оцінки журі за конкурс «Художник»
Ведуча1.Осіння діва - то майстриня.
Вона дизайнер, модельєр,
Полям малює жовті сукні,
Деревам красні шати шиє.
Ведуча 2.Та не одна вона уміла,
Є й серед нас такі майстри,
Тож покажи нам, учню, сміло.,
Що можеш видумати ти.
Ведуча1. Саме зараз нам покажуть свої здібності учасники від кожного класу
Ведуча 1. Адже, ми переходимо до конкурсу «Модельєрів». Для нього нам буде потрібні хлопчик та дівчинка від класу. Молодому хлопцю пропонуємо побути в ролі відомого дизайнера одягу і створити для своєї супутниці чудовий осінній наряд. Використовуючи наданий матеріал, створити аксесуари до святкового одягу, тобто виступити в ролі кутюрє, адже відомо, що найкращі кутюрє – чоловіки.
Ведуча 2. Як матеріал вручаємо вам рулон туалетного паперу і набір осінніх листочків. Перемагає той, хто створить найефектніший наряд за найкоротший час 2 хвилини.
Ведуча 1. Поки журі працює ми проведемо гру «Хто швидше» для вболівальників. Актова зала розділена умовно на дві частини. Учасники стають один навпроти одного, якомога далі від лінії. На кожній половині по 20 паперових літачків. Час 60 сек. За цей час команди перекидають літачки. В якої команди літачків менше, та і перемогла.
Учасники запускають літачки. Проводиться гра
Оцінки журі за конкурс «Модельєр»
Ведуча 1. Яка чудова на землі обнова!
А в синім небі музика пливе.
Відкрийте душу для пісень і слова,
І хай вона від цього оживе.
Ведуча 2. Хай полетить високо, заспіває
У цей прекрасний, неповторний час.
Хай лине музика і хай Земля співає
В осіннім золоті чарівний, ніжний вальс…
Ведуча 1. Отже, оголошуємо конкурс « Танцювальний»
(учасники виконують підготовлений танець)
Ведуча 2. Хочу оголосити, сюрприз чекає тих глядачів на стільці якого на спинці є позначка клаптик листочка під скотчем.
Ведучий 1 : Просимо вийти щасливчиків сюди і отримати приз.
Ведуча 2. Поки журі працює ми розкажемо прогноз погоди спеціально для нашої школи.
Ведуча 1 . Ранковий зливовий дощ, що пройшов вузькою смугою виключно над 9 класом, змив в класному журналі підсумкові оцінки з хімії, через що в цьому класі посилюється атмосферний тиск на учнів з боку вчителя хімії - вона відмовляється в це вірити.
Ведуча 2. Зате без істотних опадів над територією 11 класу. Там останнім часом хороша погода - сухо, тепло і сонячно.
Ведуча 1.Чого зовсім не скажеш про 6-й клас. Тут спостерігаються пізні заморозки на грунті, буквально до відмороження: весь клас під час уроку фізкультури пішов в кіно. У відповідь на вимогу педагогів прийти в школу з батьками, шестикласники просто відморозилися. Схоже, заморозки виявилися сильними.
Ведуча 2. Суцільний туман очікується завтра в 8 класі під час контрольної з геометрії. Видимість буде настільки мала, що вчителю математики не рекомендується вставати з-за столу і ходити по класу в пошуках шпаргалок і захованих підручників.
Ведуча 1.Значна купчасті хмарність буде видно з вікон 10-ого класу, там пройдуть збори щодо підведення підсумків 1 чверті із запрошенням невстигаючих учнів і їх батьків.
Ведуча 2. В останні дні синоптики обіцяють нам хорошу погоду, але напередодні і під час контрольних очікується штормове попередження і Гідрометцентр настійно рекомендує відкласти контрольні, а також попередні їм диктанти, і практичні, і лабораторні на невизначений час до поліпшення погодних умов.
Ведуча 1. Ви слухали прогноз погоди для нашої школи, люб'язно представлений нам Гідрометцентром. З вами були ми, Марина Погодіна та Ангеліна Вітрова.
Ведуча 2. Увага. Нарешті настала відповідальна мить.
Ведуча 1. Слово для оголошення результатів наших конкурсів надається журі .
Оголошення результатів. Вітання учасників.
Ведуча 1. Просимо привітати оплесками
Містера та місіс вересень
Містера та місіс жовтень
Містера та місіс листопад.
Міс глядацьких симпатій.
Короля та королеву балу.
Ведуча 2. Давайте привітаємо наших учасників
Ми усім дякуємо за активну участь в наших конкурсах, розвагах,
особливо велика подяка нашим парам, журі, класним керівникам.
Ведуча 1 : Джон Байрон сказав : «Той хто домігся гарного настрою,
має поділитися ним з іншим, тоді з гарного настрою народиться
близнюк – «радість».
Успіхів вам !Посміхайтесь частіше!
Звучить мелодія
Додаток №1
Глухомань.
1 команда. 3 команда
Фотографія Магнітофон
Паспорт Папка
Столиця Подушка
Аеропорт Колонка
Інтернет Телефон
2 команда 4 команда
Праска Музика
Картопля Композитор
Дитина Зошит
Географія Зоопарк
Україна Машина
Додаток №2
Розминка
Запитання для конкурсу.
1.Скільки чудес світу? (7)
2.Найвища піраміда Стародавнього Єгипту? (Піраміда Хеопса)
3.Яку гру в стародавній Індії називали грою царів? (Шахмати)
4.Скільки подвигів здійснив Геракл? (12)
5.Що означає вислів “Ахіллесова п’ята”? (Вразливий)
6.Які птахи врятували Рим? (Гуси)
7.Хто вигодував засновників Риму Рема і Ромула? (Вовчиця)
8.Які тварини сплять з відкритими очима? (Риби і змії)
9.Які риби мають вуха? (Сом, сазан)
10.Куди зайцю легше бігати – вгору чи вниз? (Вгору, бо передні ноги коротші)
11.Хто спить головою вниз? (Летючі миші)
12.Яку тварину в Індії вважають священною? (Корову)
13.Велика хижа морська риба? (Акула)
14.Зимова житлова площа ведмедя? (Барліг)
15.Країна, в назві якої сховалась маленька конячка? (Японія)
16.Об’єкт Мосьчиної критики? (Слон)
17.Модель земної кулі з сушею і водою. (Глобус)
18.Який вид спорту називають “королевою спорту”? (Легка атлетика)