Осінній бал
(конкурсно-розважальна програма для учнів 1-4 класів)
Мета: виховувати творчу активність учнів, любов до прекрасного, до природи. Розвивати естетичний смак, почуття дружби, взаємодопомоги, уміння розважатися, веселитися. Формування ініціативність, наполегливість, сміливість, винахідливість, дисциплінованість.
На фоні мелодії
Ведуча1. Кружляє осіннє листя,
Злітає тихенько униз.
Завіє утомлена пісня
І сонце, неначе сюрприз,
Ведуча 2. Вплітає замріяне диво
У серце, у душу – дзвенить.
Ви знаєте, як це красиво –
В осінньому диві любить.
Ведуча1. Щастя до всіх хай сьогодні заходить
В школу, в осінній зал.
Дитинство сьогодні у школі проводить
Світлий осінній бал!
Ведуча 2. Тож вітаємо, любі гості, вас на нашім святі!
І щоб ви, як щедра осінь, всі були багаті.
І здорові, як водичка, з джерела дзвінкого.
Всі ми зичимо вам щастя світлого, людського.
Ведуча1. Сьогодні в цьому залі ми вас вітаємо
І бал осінній вже розпочинаємо…
(Фон мелодії)
Ведуча2. Отже, зустрічайте учасників!
Ваші оплески, шановні друзі!( звучить музика )
Під №1 виступають______
Під №2 в на бал приїхали _____
Зустрічайте учасників під №3________
Під 4-им номером виступає – _______
Зустрічайте пару під №5 – ____________
Шоста пара – ______________
І під номером 7 виступають – ___________
( Всі ще раз ідуть по колу, виключається музика, діти зупиняються)
( «Осіння пісня»)
Ведуча 1
На свято зібрались чарівні пари
Усміхнені, щасливі та незрівнянні.
Кожен із них готовий здолати всі перешкоди,
щоб стати найкращими й отримати нагороди.
Ведуча 2. Наш перший конкурс «Представлення»
Чарівним парам потрібно розказати про свої уподобання та захоплення.
Ведуча 1. У ІІ конкурсі «Ерудит» нашим учасникам потрібно відгадати загадки:
1. Сам бачить і не чує, ходить, бродить, нишпорить , свище (Вітер).
2. Сидить - зеленіє , падає жовтіє, лежить - чорніє. (Лист)
3. Яку пору року йде слідом за осінню?(зима)
4. Якщо дощик, ми не тужім - бойко стрибаємо по...(Калюжах)
5. Люди чекають мене, звуть, а прийду до них - геть тікають. (Дощ)
6. У кого одна нога, так і та без чобота? (Гриб)
Ведуча 2. Осінь приходить до нас з подарунками. А які подарунки і кому приготували наші учасники, ми зараз побачимо. Бо наш наступний, ІІІ конкурс, називається «Осінній подарунок». (Конкурс «Осінній подарунок» -це виготовлення і презентація незвичайного подарунка Осені з використанням підручного і природного матеріалу. Оцінюється назва, оригінальність ідеї, виконання виробу і його презентація).
Ведуча 1.Знову осінь золотиста
Завітала в села, в міста й у садок
Радісно її стрічаєм.
Затанцюєм й заспіваєм.
Ведуча 2. Листя жовте та червоне пролітає
І тихесенько під ніжки нам лягає
Ми листочки золотенькі назбираєм
З ними весело в таночку покружляєм
( Учні 1 класу «Танець з листочками»)
Ведуча1. На порозі віків людина прагнула до прекрасного. А це прекрасне вона намагалася виразити через зовнішній вигляд, в якому основну роль відігравав одяг. Тож недарма кажуть, що по одягу зустрічають. А ми трішки перефразуємо цей вислів. Зустрічати дівчаток будемо по одягу, а проводжати – бурхливим оплесками. Наш, ІVконкурс, носить назву «Сукня для осені. Дефіле». Сьогодні дівчатка будуть демонструвати свої осінні моделі одягу. Зустрічаємо наших красунь аплодисментами.
(Під фон мелодії виходять дівчатка й демонструють одяг)
Ведуча 2: Шановні джентльмени, до вашої уваги наступний, V конкурс, “Комплімент”.
Умови: Хлопчикам потрібно сказати чим побільше чарівних слів своїм леді.
Ведуча1.І,нарешті, останній, VІ конкурс, для дівчаток і хлопчиків під назвою «Вгадайка».
Умови: У чашці лежать шматочки різних овочів та фруктів. Парам завязують очі, і , пробуючи, визначають на смак що це.
Ведуча 2.Шановні гості та журі, ви вже побачили, які наші учасники кмітливі та розумні. З усіма завданнями вони впорались, і поки пари готуються до останнього завдання нас із вами хочуть порадувати піснею.
(Пісня учнів 2 класу)
Ведуча1. Хай полетить високо, заспіває
У цей прекрасний, неповторний час.
Хай лине музика і хай Земля співає
В осіннім золоті чарівний ніжний вальс...
Запрошуємо наших учасників на вальс
Ведуча2. Ну, що ж, підходить до завершення наш конкурс. І я хочу ще раз нагадати вам імена наших учасників. Тож підтримайте їх оплесками.
№1 _____________
№2 _________________
№3 _________________
№ 4 ________________
№5 _____________
№6 ____________
№7 ________________
(Діти виходять і стають в один ряд)
Ведуча1. Надається слово журі для нагородження конкурсантів (нагородження учасників).
Ведуча2. Барвиста осінь, золота й пригожа.
В ній розмаїття кольорових гам.
Вона на дивну й мудру казку схожа,
Й щиро побажати хоче вам.
Ведуча1. Будьте завжди ви веселі і добрі,
При потребі дужі та хоробрі,
Працьовиті, дружні не ледачі.
Будьте ви найкращі!
Пісня-Карооке