Осінній бал. Ретро FM.

Про матеріал
Сценарій містить розробку осіннього балу, який підійде для 9-11 класів. Цікавий та яскравий захід допоможе вашим вихованцям весело провести час.
Перегляд файлу

Початок, музична заставка «Ретро FM»

1-й та 2-й ведучий: Доброго вечора, дорогі радіослухачі!

2-й ведучий: Доброго вечора, дорогі друзі! Як часто, ми повторюємо ці слова, не задумуючись про зміст сказаного. Але, якщо задуматись…

1.Добрий – і весь світ стає добрішим,

2. Вечір – і ти побачиш, що село світиться вогниками,

3. Дорогі – як дорогі тобі люди, які знаходяться поруч,

4. Друзі – їх буває не так багато, а дружба дорого коштує,

5. І ти розумієш – наскільки прекрасний цей світ!

В ефірі Ретро FM і в найближчий час з вами будемо ми ____________ та ___________.

1: Дорогі слухачі! Ми запрошуємо вас послухати та поспівати разом з нами пісні, під які наші мами і татусі, бабусі та дідусі закохувались, танцювали на дискотеках.

2: Давайте відправимось в минуле. Не так вже й багато часу пройшло з тих пір, а здається ціла епоха. В той час люди жили бідно, але весело!

1: І в цей вечір ми хочемо побажати вам приємного відпочинку та море позитивних емоцій!

2: Кожна команда продемонструє своє бачення від 60-х до 90-х років. Наші глядачі теж матимуть можливість прийняти в цьому участь. Але спочатку я представлю вам строге, але справедливе журі, зустрічайте:

___________________________

___________________________

___________________________

Представлення журі

1: А що у нас з програмою? Артисти всі будуть?

2: А програмка у нас сьогодні по останній моді: тематична Ретро-вечірка! Всіх кращих артистів запросили, обіцяли бути!

1: Ох, не люблю цих стиляг, цих крутих дівчаток з 90-х! Як би чого не вийшло! Жуйку іноземну жуватимуть, бугі-вугі заведуть, одяг свій папужий одягнуть! Як на це все нагорі подивляться? Ой, не носити голови на плечах за таке!

2: Та пронесе якось, ну хто до нас крім стиляг та компанії прийде? Кому воно треба в холодну осінню ніч їхати та перевіряти? Не переживай, все буде            О-кей!
1: Заспокоїв! Тоді ми починаємо випуск радіо Ретро FM.

2: На сцену запрошуються учасники 60-х років, 70-х років, 80-х років та шумних 90-х років!

Запрошення команд

1: Кожного учасника просимо підійти до столу журі та обрати номер, під яким ви будете виступати.

Проходить жеребкування, журі записує номери учасників.

2: Поки учасники готуються,  свій музичний сюрприз пропонує

Шостак Тетяна з піснею______________________ групи Ase-of-Base

 

1: Давайте ще раз привітаємо Таню гучними оплесками! І так, всі учасники на сцену! Домашнє завдання кожному учаснику було наступне – за допомогою трьох предметів обраними ними треба було зробити презентацію свого року, красиво розповісти про нього з демонстрацією (дефіле). На презентацію надається 2 хвилини.

На сцену запрошується __________ клас з презентацією _________ років

До вашої уваги __________ клас з презентацією _________ років

На сцену запрошується __________ клас з презентацією _________ років

Зустрічайте оплесками __________ клас з презентацією _________ років

Дефіле моделей

2: Давайте ще раз подякуємо всім учасникам за старання! Не чую оплесків! Дякую!

1:Лєра, я чув що наші учасники приготували нам сюрпризи.

2: Та не вже? Що ж це може бути?

1: Ну не гроші звісно і не путівка куди-небудь, але теж приємно. Це запальні танці.

2: Давай подивимось на що вони здатні? На сцену запрошуються учасники під номером 1.

Виступ учасників №1

1: Ну і танцюристи, чого тільки не вміють!

2: Давай подивимось на учасників під номером 2. Глядачі, підтримайте, будь-ласка гучними оплесками наших артистів!

Виступ учасників №2

1: В нас справжнє шоу талантів виходить! Треба подумати за створення шоу «Білозерка має таланти»!

2: Маєш рацію! Знаю, що надзвичайно хвилюються та чекають своєї черги учасники під номером 3. Не будемо їх затримувати, тому поспішіть до нас на сцену. Глядачі – привітайте учасників оплесками!

 Виступ учасників №3

1: Хух, щось спекотно стає в нашому залі! О це так вечірка! Давно наша сцена такого не бачила!

2: У нас залишились ще одні артисти, які з трепетом чекають свого дебюту. Це учасники під номером 4. Поспішіть до нас, будь-ласка!

Виступ учасників №4

1: Ще раз подякуємо всім учасникам за їх танцювальну майстерність! (Оплески)

2: Осінь - це як чарівна мелодія, яка наповнена чистотою та натхненням,  розмаїттям фарб та неповторністю пейзажів.

Конкурс «Вгадай фільм»

1: І наступний наш конкурс теж трохи незвичайний. Він називається «Вгадай фільм». Кожній учасниці пропонується фрагмент з фільму, назву якого вона повинна вгадати.

  1. Саме в цьому фільмі Іван Васильович дивлячись на новобудовану Москву сказав: «Красота-то какая, Ляпота»

(Відповідь:“Иван Васильевич меняет профессию”)

2)  В якому кінофільмі головна героїня Ніна володіла такими якостями: Комсомолка, студентка, спортсменка и просто красавица. (Відповідь:“Кавказская пленница”)

3) В якому фільмі головний герой Доцент працював завідувачем в дитячому садочку, до того як стати зеком?

 (Відповідь: “Джентльмены удачи”)

4) Як називалась улюблена пісня Семена Семеновича в фільмі «Бриллиантовая рука», яку він виконував в ресторані «Ива»?

(Відповідь: «Песня про зайцев»

5) В якому кінофільмі головний герой кожного року 31 грудня ходив у баню?

(Відповідь: “Ирония судьбы, или С легким паром!”)

6) “Какая гадость, какая гадость это ваша….” – що мав на увазі Іполіт з к/ф. “Ирония судьбы, или С легким паром!” називаючи “Гадостью”.
(Відповідь: Заливную рыбу)

7) 1 ведучий: “- Девушка, а, девушка, а как вас зовут?
-Таня.
- А меня Федя!”

1 ведучий: Що відповіла жінка на це?

(Відповідь: Ну и дура!)

8) “Георгий Иваныч, он же Гога, он же Гоша, он же Юрий, он же Гора, он же Жора, здесь проживает?” – з якого к/ф. ця цитата.

(Відповідь: «Москва сльозам не вірить»)

2: Поки журі підводить підсумки 2-х конкурсів, для вас звучить пісня у виконанні ___________________________________________________

 

  1.               Слово надається журі!
  2. Наш випуск продовжується! Осінь- це неперевершена художниця, яка малює свої картини під назвою «Осіння чарівність».

Конкурс «Осіння чарівність»

1: Зараз кожна учасниця отримає завдання, де вона має проявити себе як талановита художниця-скульптор. (час на конкурс – 5 хвилин)

2: До вашої уваги будуть представлені сюжети наступних картин: «Три богатиря», «Знову двійка», «Альонушка», «Іван-Царевич та сірий вовк», «Повернення блудного сина». Учасниці можуть обирати собі помічників із глядацького залу. Поки учасниці готуються,  ми пропонуємо гру з глядачами. Ми запрошуємо на сцену 5 бажаючих. До вашої уваги пропонується наступне завдання:

1: Вам треба домалювати з заплющеними очима малюнки, щоб отримати симпатичну тваринку, а глядацький зал повинен здогадатися – хто це. Замість фарб у вас будуть готові частини тіла тварин. І так, почали! (Звучить пісня «Черный кот»).

2: Погляньте, які гарні коти в нас вийшли! А головне всі невідомої породи! Привітайте наших учасників з дебютом! (Учасники йдуть зі сцени)

Конкурс «Екстремальна ситуація»

1: Наступний конкурс має назву «Екстремальна ситуація». Уявіть, що вам з хвилини на хвилину треба йти на побачення. За 1 хвилину вам треба зробити шарф до вашого наряду за допомогою паперу, скотчу та ножиць. Приготувались? Почали!

2: Шановні присутні! Зараз для надзвичайного конкурсу на сцену запрошуються 4 хлопці для кожної учасниці! (Пауза) Виходьте, сміливіше! Підтримайте наших чарівних дівчат!

1: (Хлопці стоять позаду дівчат, які сидять перед ними на стільцях) Зараз ви побачите те, чого напевно, ще не бачили в жодній школі. Виявляється, ці хлопці – таланти, адже вони можуть грати на різних музичних інструментах. Так, вони свого роду генії! Зараз кожному хлопцю я скажу на вушко якийсь музичний інструмент, а вони порадяться з дівчиною та вирішать як на ньому грати. Дівчина – музичний інструмент, а дівчина – музикант.

Перша пара – фортепіано

Друга пара – гітара

Третя пара – саксофон

Четверта пара – баян

2: Отже, перша пара готова? Порадьтеся ще раз, як ви будете зображати цей музичний інструмент. (Пауза) Просимо вас присісти, а музиканта приготуватись. (Грає музика фортепіано) Дуже гарно, який це був музичний інструмент? (Зал відповідає)

1: Просимо другу пару зайняти свої місця. Готові? (Грає музика гітари, пари інсценують)

1: Здогадались, що це був за музичний інструмент? (Зал відповідає) Дійсно, це ж гітара!

2: Третя пара-приготуйтесь! (Грає музика саксофону). Як емоційно! А це що за інструмент? (Зал відповідає)

1: І нарешті остання – четверта пара. (Грає музика баяну. Пара виконує.) Подякуймо нашим учасникам! Вгадали музичний інструмент? (Зал відповідає)

2: Давайте назвемо ще раз музичні інструменти на цій сцені! (Зала називає – фортепіано, гітара, саксофон, баян)

А тепер незвичайний випадок в нашій школі, адже на сцені зібрались музичні інструменти з цілого оркестру! Сідаємо знову на стільці, всі інструменти займіть свої місця. Зараз ви побачите як виглядає оркестр! Ну що, інструменти готові? Музиканти готові? Поїхали! Кожен грає на своєму інструменті! Журі оцінює!

(Грають!)

1: Бурні оплески учасницям та їх музикантам! Журі не забуває оцінювати виступи учасників. (Учасники йдуть зі сцени)

2: І нарешті, наш останній конкурс під назвою «Веселий танець!» . Кожна учасниця з парою з глядацького  залу має танцювати під попурі з різних пісень. Ви повинні вчасно переключитися з повільного танцю на більш повільний і навпаки.

Конкурс  «Веселий танець!»

 

1: А зараз прийшов час підводити підсумки нашого вечора, до слова запрошується журі.  (Номінації: Міс Елегантність, Міс Ніжність, Міс Чарівність, Міс___________________________)

_____________-

1: І невеличкий сюрприз для глядачів залу……

 

 

 

2: Дякуємо всім учасникам, учасницям та глядачам за старання! Наш вечір продовжується – зараз дискотека!

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку