ОСНОВИ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ
Мета: формувати вміння обчислювати основні статистичні показники у середовищі Wolfram|Alpha.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Час виконання тестового завдання з інформатики учнями 10-го класу склав (с):
59, 50, 54, 52, 54, 56, 58, 52, 51, 48, 59, 62, 53, 60, 43, 48, 45, 59.
Знайдіть амплітуду, моду, медіану й середне значення вибірки, побудуйте гістограмму.
mode {59, 50, 54, 52, 54, 56, 58, 52, 51, 48, 59, 62, 53, 60, 43, 48, 45, 59}
Задачі для самостійного розв’язання.
1) Виміряли зріст 50 старшокласників і результати подали у вигляді таблиці.
149 |
150 |
150 |
151 |
151 |
152 |
152 |
153 |
154 |
154 |
155 |
155 |
155 |
156 |
156 |
157 |
157 |
157 |
158 |
158 |
159 |
159 |
159 |
159 |
161 |
161 |
161 |
162 |
162 |
162 |
162 |
165 |
162 |
166 |
166 |
166 |
167 |
167 |
169 |
170 |
171 |
171 |
173 |
173 |
173 |
175 |
176 |
178 |
180 |
182 |
Подайте частотний розподіл зросту учнів за допомогою полігону частот, гістограми і кругової діаграми. Знайдіть моду, медіану і середне значення ряду даних.
2) Користуючись таблицею розбудови Київського метрополітену, побудуйте полігон частот кількості станцій за період 1960-2013 рр. Скільки станцій всього було побудовано за цей період? Коли побудували найбільшу і найменшу кількість станцій?
Рік |
Кількість станцій |
Рік |
Кількість станцій |
Рік |
Кількість станцій |
1960 |
5 |
1987 |
28 |
2010 |
49 |
1965 |
10 |
1992 |
35 |
2011 |
50 |
1971 |
14 |
2000 |
40 |
2012 |
51 |
1976 |
17 |
2004 |
43 |
2013 |
52 |
1981 |
23 |
2008 |
46 |
|
|