Основні поняття комп'ютерної графіки. Види. Растрова та векторна комп'ютерна графіка. Формати файлів. Інформатика. НУШ 6 клас. За підручником: Ривкінд Й. Я.та ін.
Комп'ютерна графіка - це галузь інформатики і інженерії, яка вивчає створення, обробку та відображення зображень та відео за допомогою комп'ютерів. Ця область має широкий спектр застосувань, включаючи відеоігри, анімацію, фільми, комп'ютерну графіку для наукових досліджень, веб-дизайн, медичну візуалізацію, архітектурне моделювання та багато інших. Комп'ютерна графіка включає в себе такі основні компоненти: Растрова (бітмапна) графіка: В цьому форматі зображення зберігаються як масив пікселів, кожен з яких має свій колір та розмір. Векторна графіка: Зображення створюються на основі математичних об'єктів, таких як лінії, криві та геометричні фігури. 3 D-графіка: Ця галузь комп'ютерної графіки спеціалізується на створенні тривимірних об'єктів та сцен, що використовуються у відеоіграх, анімації та виробництві фільмів.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Файли растрових і векторних зображень мають різні формати, які використовуються для збереження інформації про зображення
Номер слайду 6
Фрактальна графіка - це графічний спосіб представлення складних, структурованих зображень, які мають самоподібні властивості на різних масштабах. Фрактальна графіка використовує математичні обчислення для створення зображення, яке схоже на природні об'єкти або абстрактні структури. Фрактал - це геометрична фігура, яка має самоподібні властивості в різних масштабах. Це означає, що частина фрактала подібна до цілого. Фрактали можуть бути створені за допомогою рекурсивних математичних формул.
Номер слайду 7
3 D-графіка
Номер слайду 8
Штучний інтелект (ШІ) може використовуватися для створення зображень різними способами. Один із способів — це використання генераторів зображень зі ШІ, таких як DALL-E 2 або Imagen. Ці генератори можуть створювати зображення на основі текстових описів. Наприклад, ви можете ввести "собака, яка сидить на дивані", і генератор зображень зі ШІ створить зображення собаки, яка сидить на дивані.Інший спосіб створення зображень за допомогою ШІ — це використання штучного зору. Він може використовуватися для розпізнавання об'єктів на зображеннях. Наприклад, ви можете використовувати ШЗ для розпізнавання обличчя на фотографії. ШІ також можна використовувати для створення зображень за допомогою 3 D-моделювання. 3 D-моделі можуть бути створені за допомогою ШІ, а потім можуть бути використані для створення зображень. Наприклад, ви можете використовувати ШІ для створення 3 D-моделі людини, а потім використовувати цю модель для створення зображення людини.