Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
І група «Економісти»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
Розкодуйте текст та визначте, які країни регіону мають найпотужніші економіки. Підпишіть їх на частині карти.
Користуючись підручником ст. 109 мал.1 проаналізуйте ВВП країн Азії та зробіть висновок, яка країна регіону є найрозвиненішою та чому?
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 19, сторінка 107-112,
Поміркуйте, у чому проявляються відмінності економіки країн Азії від Європейського регіону.
За вибором: виконайте дослідження: «Країни Перської затоки – новий осередок індустріалізації».
ІІ група «Геологи»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 19, сторінка 107-112,
Поміркуйте, у чому проявляються відмінності економіки країн Азії від Європейського регіону.
За вибором: виконайте дослідження: «Країни Перської затоки – новий осередок індустріалізації».
ІІІ група «Агровиробники»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
2. Користуючись текстом підручника ст. 110 визначте країни, які досягли найбільших успіхів у розвитку агросфери та підпишіть їх на своїй частині карти.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 19, сторінка 107-112,
Поміркуйте, у чому проявляються відмінності економіки країн Азії від Європейського регіону.
За вибором: виконайте дослідження: «Країни Перської затоки – новий осередок індустріалізації».
IV група «Логісти»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 19, сторінка 107-112,
Поміркуйте, у чому проявляються відмінності економіки країн Азії від Європейського регіону.
За вибором: виконайте дослідження: «Країни Перської затоки – новий осередок індустріалізації».
Домашнє завдання:
10 клас
Дата: 20.11.2018
Тема: Особливості економіки країн Азії. Первинний сектор економіки. Добувна промисловість. Сільське та лісове господарство.
МЕТА:
Сформувати в учнів:
Очікувані результати:
Зможете:
Методико-дидактичне забезпечення уроку:
Настінна карта, атласи, контурні карти, підручники, мультимедійна система, презентація до уроку, ілюстрації, фліп-чарт , картки – пазли, маркери, стікери.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Форма уроку: урок - дослідження.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Доброго дня! Я рада бачити сьогодні вас та хочу побажати всім позитивних емоцій, гарного настрою, плідної співпраці, тому що:
Девіз уроку. Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – це успіх.
Оскільки ми зібралися разом і це є початком, бажаю вам триматися разом, щоб був прогрес та працювати разом для досягнення успіху.
2. Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень та чуттєвого досвіду.
Прийом «Асоціація»
Які асоціації виникають у вас при слові Азія?
Прийом «Вірю – не вірю»
3. Мотивація навчальної діяльності.
Молодці, ви гарно попрацювали. А зараз я пропоную вам виконати незвичайне завдання. Чи є серед нас учні, які вміють і обожнюють малювати? Я хочу зачитати текст і спробувати графічно його зобразити на фліп-чарті. А ви можете закрити очі та спробувати уявити те, що я зачитаю.
Скрайб-презентація « Азія – країна контрастів» ( на фліп-чарті).
Марк Твен: «Земля мрій і романтики, нечуваного багатства і небувалої злиденності, розкоші і бідності, палаців і халуп, голоду і чуми, духів і велетнів, ламп Аладіна, тигрів і слонів, кобр і джунглів; країна сотень народів і мов, тисячі релігій, двох мільйонів богів...»
4. Оголошення теми, мети, завдань уроку.
Отже, ми продовжуємо знайомство з країнами Азії, а саме сьогодні дізнаємося про особливості економіки, добувну промисловість, сільське та лісове господарство.
Запишіть тему уроку до робочого зошита.
Для того, щоб ефективно засвоїти матеріал уроку ми об’єдналися в групи: «Економісти», «Геологи», «Агровиробники» та «Логісти». У вас є все необхідне обладнання: завдання із закодованим текстом, частини карти для роботи, підручник, атласи. Кожна група має виконати завдання та представити його класу. На роботу над завданнями у вас є 5 хвилин та 3 хвилини на представлення матеріалів.
Також у кожного є картки самооцінки, які ви заповните протягом уроку.
Прізвище…………………………………………………………..
Чи дізнався я те, що хотів |
Мені сподобалось |
Труднощі |
Оцінка за урок |
|
|
|
|
5. Вивчення нового матеріалу
Робота в групах
І група «Економісти»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
ІІ група «Геологи»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
Релаксуюча хвилинка:
ІІІ група «Агровиробники»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
2. Користуючись текстом підручника ст. 110 визначте країни, які досягли успіхів у розвитку агросфери та підпишіть їх на своїй частині карти.
IV група «Логісти»
Завдання:
У вас є частина карти, на яку потрібно приклеїти чи прикріпити зображення.
6. Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності.
Прийом «СВОТ – аналіз»
Давайте разом спробуємо підсумувати нашу роботу методом СВОТ – аналізу:
Які ви можете виділити слабкі та сильні сторони, можливості та загрози регіону?
7. Домашнє завдання
1) пояснення домашнього завдання та способу його виконання;
2) запис його до щоденника.
Домашнє завдання:
VІ. Підсумок уроку
Заповнення карток – самооцінок та обговорення.
Оцінки учнів.
Отже, я можу з впевненістю сказати, що ми сьогодні дуже гарно попрацювали. Пам’ятайте, для того, щоб мати успіх потрібно працювати разом. Бажаю вам успіхів. Дякую за урок.
1