Особливості роботи з дітьми,які мають проблеми в комунікативній сфері

Про матеріал

У своїй статті я хочу дещо розповісти про дітей із певними труднощами.Якого досвіду спілкування повинна набути дитина? Що повинні робити дорослі у спілкуванні з особливими дітьми?

Перегляд файлу

 

    Особливості роботи з         дітьми,які мають     проблеми в комунікативній сфері

 

 

 

 

 

                                                           Підготувала:Кукушкіна К.Ю.

 

 

 

 

      У взаєминах з однолітками дитина може посідати різні позиції:

-бути в центрі уваги;

-спілкуватися з великою кількістю однолітків;

-прагнути бути лідером;

-спілкуватися з обраним колом однолітків;

-триматися осторонь;

-дотримуватися лінії співробітництва;

-бути добризичливою до всіх;

-вишукувати в інших помилки і недоліки;

-прагнути надавати допомогу іншим.

       Вибір варіантів поведінки дитини повязаний з різними установками родини,школи,однолітків,з їхніми очікуваннями,позицією,умовами в які потрапляє дитина.

      Для дитини відкриваються нові можливості розвитку. Виникають і труднощі,проблеми,які їй доводиться розвязувати. Дорослі повинні підтримувати дитину на цьому важкому для неї шляху входження в суспільство й життя в ньому.

       Доведено,що осмислений досвід спілкування сприяє розвитку особистості дитини. Якого ж досвіду спілкування повинна набувати дитина?

       Дорослі повинні навчати дитину:

  1. установлювати й підтримувати контакт з іншими людьми в найрізноманітніших ситуаціях:під час знайомства,бесіди,спільного заняття,у дружніх відносинах;
  2. спостерігати за іншим у спілкуванні й намагатися зрозуміти його;звернути увагу на різномастість рис,особливостей різних людей(порівнюючи себе з іншими,дитина отримує уявлення про свою індивідуальність,свої комунікабельні можливості);
  3. розуміти, з ким так як слід спілкуватися:

а) з ким краще веселитися,грати;

б) обговорювати певні питання;

в) виконувати певну роботу;

г) дружити;

     4)вибирати залежно від особливостей співрозмовника найкращі форми       спілкування.

        Дитині потрібно пережити все розмаїття досвіду спілкування,відчути його,зрозуміти,як її саму сприймають інші.

        У взаєминах дитина пізнає інтелектуальну,емоційну й поведінкову сторони спілкування.

 

docx
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку