Що ми робили на минулому уроці?У науці для пояснення взаємодії тіл використовують поняття сили. Силою називають величину, що характеризує вплив одного тіла на інше.
Номер слайду 4
Давайте обговоримо!2580–2560 роки до н. е.1018 рік3600 рік до н. е. Створення баштового крану датують 1913 роком
Номер слайду 5
Єгипетські піраміди – яскравий приклад геніальності людства. Щоб виконати тяжку роботу, яка значно перевищує людські можливості людство навчилося користуватися простими механізмами
Номер слайду 6
Тема нашого заняття: «Ознайомлення з простими механізмами»Що сьогодні маємо обговорити?....
Номер слайду 7
Гімнастика для очей
Номер слайду 8
Що таке прості механізми? Прості механізми - пристрої, призначені для зміни сили.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Важіль. Важіль — це тверде тіло, яке може обертатися навколо нерухомої осі — осі обертання. Ми бачимо, що важіль виготовлено з палиці (дошки, жердини) й опори. Для підняття вантажу за допомогою важеля потрібно,щоб відстань від опори до вантажу була меншою, ніж дотого, хто його піднімає. Завдяки такій конструкції на вантаж діють з більшою силою і легко піднімають його.
Номер слайду 11
Блок. Блок — це простий механізм, що має форму колеса із жолобом по ободу, через який перекинуто мотузку. Щоб підняти вантаж на певну висоту, використовуютьблок. Це колесо із заглибиною для мотузки чи ланцюга. Його прикріплюють, як зображено на колажі. До використання цього пристрою вдаються будівельники для підйому матеріалів чи конструкцій.
Номер слайду 12
Похила площина. Для полегшення підйому тіл використовують похилу площину. Цей простий механізм конструюють із дерев’яних дощок або листів з іншого міцного матеріалу. Їх розміщують похило.
Номер слайду 13
Ще один цікавий приклад важеля!Давайте побудемо диригентами для цього важеля!David Osborne - I Have Nothing
Номер слайду 14
Якими простими механізмами користувалися єгиптяни?
Номер слайду 15
Ситуаційні задачі
Номер слайду 16
Давайте ділитися емоціями!Я повністю виконав поставлені завдання. Я неповністю виконав поставлені завдання. Мені було незрозуміло. Було весело. Мені сподобалося. Я радію, що урок добіг кінця. Хочу висловити свою думку
Номер слайду 17
На цьому все! Вдячна за вашу роботу!Домашнє завдання: Читати стор. 73-77, підготуватися до виконання дослідження. Стор. 77 завдання 3 виконати письмово. Виконати міні-проєкт за такими етапами: Вигадати цікаве застосування простого механізму у вашому житті. Схематично намалювати інструкцію цього застосування. Презентувати вашу ідею застосування на наступному уроці!