Урок 5
Лабораторна робота № 1.
Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу.
Дата________________
Клас________________
Мета уроку:
Формуваня предметних компетентностей: закріпити знання про ціну поділки та межі вимірювання вимірювального приладу, удосконалити вміння і навички шляхом проведення експерименту з визначення ціни поділки лінійки, термометра, мензурки.
Формування ключових компетентностей:
Тип уроку. Урок формування практичних умінь і навичок.
Обладнання: підручник, на кожного учня чи групу учнів — лінійка; термометр, мензурка.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
II. Актуалізація опорних знань
Запитання до учнів
- Чому лабораторну роботу можна віднести до експериментальних досліджень?
- Що називають вимірювальним приладом?
- Що називають ціною поділки вимірювального приладу? Як її визначити?
- Як визначити межі вимірювального приладу?
ІІІ. Інструктаж З БЖД.
Запитання до учнів
- Яка мета лабораторної роботи?
- Яке обладнання використовується для проведення експерименту?
- Яких правил слід дотримуються під час роботи з термометром та мензуркою?
- Що, на вашу думку, може в роботі виявитися найскладнішим?
- Які можливі шляхи подолання труднощів?
ІV. Самостійне виконання учнями експериментального завдання
Учні самостійно виконують експериментальне завдання. Учитель здійснює загальний контроль за діяльністю учнів.
V. Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи
Запитання до учнів
- Які результати отримано в лабораторній роботі?
- Чи були ці результати передбачуваними ?
- Чи виникли труднощі в ході виконання експерименту? Якщо виникли, то як вдалося
їх подолати?
Інструктаж учнів щодо оформлення звіту лабораторної роботи та наголошує, що у висновку слід значити:
1) що визначали в ході виконання роботи;
2) які результати отримали;
3) для чого можуть знадобитися навички, набуті в ході виконання роботи.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Повторити § 1-4, підготуватися до лабораторної роботи №2. (с. 37–39)