П.: "Методологія наукових досліджень як прикладна теорія пізнання"

Про матеріал
У презентації міститься інформація за темою "Методологія наукових досліджень як прикладна теорія пізнання".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методологія наукових досліджень як прикладна теорія пізнання. Виконала: студентка 5 курсу, групи ОПН-19-1м,Березова Вікторія Вікторівна1

Номер слайду 2

ПЛАН:1. Поняття про методологію науки.2. Завдання і функції методології наукових досліджень.3. Характеристика основних методологічних рівнів дослідження.4. Теоретичний і практичний рівень наукового дослідження.5. Складові методу наукового пізнання.6. Класифікація методів наукового пізнання.7. Типологія методів наукового пізнання8. Класифікація та характеристика загальнонаукових методів9. Специфіка і принципи науково-дослідної роботи.10. Методологія наукового дослідження в педагогічній науці2

Номер слайду 3

Методоло́гія науки (від метод і грец. λόγος — вчення) — термін, що залежно від контексту може сприйматися в різних значеннях: або як сукупність методів дослідження, що застосовуються в певній науці, або як вчення про методи пізнання й перетворення дійсності.3

Номер слайду 4

ФУНКЦІЇ МЕТОДОЛОГІЇ4

Номер слайду 5

5

Номер слайду 6

6

Номер слайду 7

7

Номер слайду 8

Емпіричний (від гр. еmреіrіа – досвід) рівень знання – це знання, отримане безпосередньо з досвіду з деякою раціональною обробкою властивостей і відношень об’єкта, що пізнається. Він завжди є основою, базою для теоретичного рівня знання. Теоретичний рівень – це знання, отримане шляхом абстрактного мислення.8

Номер слайду 9

9

Номер слайду 10

10

Номер слайду 11

11

Номер слайду 12

12 ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО МЕТОДУ

Номер слайду 13

13

Номер слайду 14

14

Номер слайду 15

15

Номер слайду 16

16

Номер слайду 17

17 До провідних принципів педагогічного дослідження зараховують наступні: принцип об’єктивності; принцип врахування неперервних змін, розвитку досліджуваних явищ; принцип виділення основних факторів, які визначають кінцевий результат; принцип врахування об’єктивних суперечностей; принцип єдності історичного та логічного; принцип концептуальної єдності педагогічних досліджень; принцип співвідношення досягнутого рівня з моделлю, метою.

Номер слайду 18

18 Логіка побудови науково-педагогічного дослідженняІ етап включає загальне ознайомлення з проблемою дослідження, обґрунтування її актуальності, рівня розробленості; визначення об’єкта, предмета та теми дослідження; формулювання загальної та проміжної мети дослідження, співвіднесення з метою завдань.ІІ етап складається з вибору методології – вихідної концепції, опорних теоретичних положень, єдиного задуму та дослідницького підходу, що визначають хід і передбачувані результати дослідження.ІІІ етап передбачає побудову гіпотези дослідження – теоретичної конструкції, справедливість якої слід довести.ІV етап охоплює вибір методів дослідження; проведення констатуючого експерименту з метою встановлення вихідного стану предмету дослідження. V етап складається з організації і проведення перетворюючого експерименту. VІ етап вміщує аналіз, інтерпретацію та оформлення результатів дослідження. VІІ етап передбачає розробку практичних рекомендацій.

Номер слайду 19

19

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!20

pptx
Додано
4 травня 2020
Переглядів
2138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку