Пам`ятка для батьків " Плекаємо мовлення дитини"

Про матеріал
Даний матеріал містить корисну інформацію для батьків дітей ,які відвідують дошкільний навчальний заклад
Перегляд файлу

 

Плекаємо мовлення дитини

(пам’ятка для батьків)

 

  • Ставимося до слова не лише як до інструмента відтворення почутого від дорослого мовлення, а як до дійства розкриття свого внутрішнього світу, свого ставлення до людей та самої себе.
  • Пам’ятаємо: слово — категорія індивідуальна, різні характеристики мовленнєвої діяльності притаманні дівчаткам та хлопчикам, «жвавчикам» та «млявчикам», розкутим та сором’язливим малюкам.
  • Диференціюємо поняття «мова» та «мовлення»; надаємо пріоритет мовленнєвому розвитку дошкільнят, навчаємо їх висловлюватися, передавати словом різноманітні життєві враження.
  • Намагаємося не вказувати щоразу дитині на мовленнєві недоліки та вади, повсякчас виправляти недоречності або помилки: мовлення — не самоціль, а важливий засіб спілкування.
  • Розвиваємо мовленнєву особистість у широкому життєвому контексті.
  • Не центруємося на проблемі «навчити читати», бо ж навчений не означає «розумніший» чи «щасливіший» за інших. Якщо дитина схильна до читання, навчаймо її цього та радіємо разом з нею; не хоче — терпляче чекаємо, заохочуємо, запрошуємо, не вдаємося до примусу. Головне — розуміти, що навчаються читати всі, а ось чи полюбить дитина читати, чи зможе винести для себе щось корисне з примусового читання?

1

 

docx
Додано
31 січня 2020
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку