Пам’ятка «Клуб Батьки і Діти-дистанційно»

Про матеріал
Пам’ятка для батьків! Увага! Карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід почати робити те, що давно потрібно було зробити. Бо ті ж карантини через сезонні ГРВІ бувають щороку. Отже, наш опорний заклад впорається зі справжнім дистанційним навчанням
Перегляд файлу

 

C:\Анютка 2\Волонтери\Без названия (9).jpg

 

Пам’ятка

«Клуб  Батьки і Діти-дистанційно»

6-Б класу Нижньосірогозького опорного закладу повної загальної освіти Нижньосірогозької ради Херсонської області

 

 C:\Анютка 2\Волонтери\images (2).png

Памятка для батьків!

Увага! Карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід почати робити те, що давно потрібно було зробити. Бо ті ж карантини через сезонні ГРВІ бувають щороку.

Отже, наш опорний заклад   впорається зі справжнім дистанційним навчанням, бо ми  вже раніше працювали через онлайн-платформи, використовували методики перевернутого класу чи іншого типу змішаного навчання, якщо зможемо організувати роботу вчителя так, щоб саме батьки підтримали важливий момент допомоги й контролю за процесом дистанційного навчання з усіх навчальних предметів . Ми  надаватиме покрокові інструкції батькам і дітям, як організувати самостійну роботу вдома:

  1. Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання – це коли, наприклад, теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичні завдання закріплюються у класі чи під час групових робіт.
  2. Робота по організації дистанційних онлайн-консультацій вчителів з усіма учасниками навчально-виховного процесу.
  3. Дітям будуть надаватись міні-плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть  теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), лінк на відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання (можливо, таке, яке можна виконати з друзями дистанційно). C:\Анютка 2\Волонтери\xvirtual-learning-strategies-123.png.pagespeed.ic.uV9fNSkanP.png

 

 

  1. Можна б було проводити уроки через Skype, якщо б всі батьки і діти мали  доступ до цього з матеріальних проблем. Це непоганий перехідний етап для вчителів, які звикли до фронтальної роботи.
  2. Вчитель  має досвід роботи з платформами KahootQuzizzIDrooMiro чи подібними –  він зможе швидко підібрати (чи розробити власні) завдання для своїх класів на самостійне опрацювання.

Якщо   діти мають доступ до інтернету, то вони повинні вчасно звітувати вчителю під час дистанційного навчання з усіх предметів, бо дистанційне навчання вимагає створення електронних журналів.  Якщо ні, то чесна відповідь дуже сумна: ці діти отримали менше годин навчання і, відповідно, – менше знань і, можливо, отримають прогалину в знаннях, яка супроводжуватиме їх усе життя.

 

 Шановні батьки! Підтримайте своїх дітей Хочемо надати Вам ще одну пораду   вмикаємо план індивідуального порятунку для наших дітей! Прохання продемонструвати здатність повноцінно працювати в дистанційому режимі.

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку