Панорамне заняття: «Учитель НУШ – агент змін освітнього простору»

Про матеріал
Захід є панорамним заняттям. На такому занятті пропонуються знахідки того чи іншого педагога з метою поширення педагогічного досвіду. Виступи педагогів: 1. Застосування інтерактивних завдань в моїй педагогічній практиці як метод зацікавленості учнів. 2. Корисні та ефективні поради з мого власного досвіду: як побудувати роботу в класі, щоб викликати лише позитивні емоції. 3. Новий підхід до вчительства в НУШ. Прийоми формування мотивації до власного професійного зростання.
Перегляд файлу

Панорамне заняття: «Учитель НУШ – агент змін освітнього простору»

Виступи:

1. Застосування інтерактивних завдань в моїй педагогічній практиці як метод зацікавленості учнів.

2. Корисні та ефективні поради з мого власного досвіду: як побудувати роботу в класі, щоб викликати лише позитивні емоції.

3. Новий підхід до вчительства в НУШ. Прийоми формування мотивації до власного професійного зростання.

Координатор: Всім доброго дня! Признаюсь чесно, мені сьогодні дуже приємно знаходитись в товаристві тих, хто володіє високим мистецтвом навчання і виховання. Сьогодні я серед тих, хто поважає кожну дитину. Я серед тих, хто не боїться змінюватися. Я серед тих, хто може виходити із зони комфорту. Я серед майстрів. Майстрів слова. Майстрів звуку. Майстрів думки. Майстрів емоцій і настрою. Майстрів знань.

Наша зустріч сьогодні є панорамним заняттям. На такому занятті пропонуються знахідки того чи іншого педагога з метою поширення педагогічного досвіду. Тож почнемо ми знайомитись з застосуванням інтерактивних завдань в практичній діяльності вчителя географії та основ здоров’я … гімназії. Але перед цим 2 невеликих нагадування про інтерактив (13 і 14 слайди). А тепер слово вам, Світлана Олексіївна.

 (після виступу).

Координатор: (від колеги) Висловлюю впевненість в тому, що вже на наступних уроках хтось з присутніх використає якесь із запропонованих завдань і подумки подякує нашій доповідачці. А я в свою чергу хочу ознайомити вас із посланням, яке прийшло до самої Світлани Олексіївни.

Як вам такий сюрприз, Світлана Олексіївна?

 Координатор: Навчання – це праця, а не розвага. Але ця праця може бути різною: примусова і нецікава, добровільна і розвиваюча творчий потенціал, коли навіть важка справа приносить учням радість. Останнє відбувається тоді, коли учитель на уроці – це друг, радник, старший товариш, той, хто здатний викликати відчуття позитивної атмосфери в класі для здійснення спільної мети. Саме про це і піде мова у виступі вчителя англійської мови ....

(після виступу)

 Координатор: (від учня) Ось у мене в руках ще одне послання. Не буду тримати інтригу, зачитаю (зачитую).

Як на мене, дуже цінне послання. А для вас, Марина Миколаївна?

Координатор: Прагнення до самовдосконалення, самоосвіти є важливими чинниками професійного зростання вчителя. Проте останнім часом не всі розділяють цю думку. Тому і чуємо: навіщо ці ЦПРПП, кабінети забезпечення?

Де взяти час на систематичне вивчення філософської та психолого-педагогічної літератури? Ми вже забули, коли тримали в руках періодичні педагогічні видання. Тому то і є надзвичайно актуальною проблема: як учителю мотивувати себе до професійного зростання. Хоча аксіомою є те, що місія вчителя НУШ – легко адаптуватися і вміти навчатися впродовж життя. Педагог має або навчитися, або піти з цієї професії. Третього не дано. Думаю, сказане мною, підтвердить вчитель математики та інформатики ….

(виступ)

 Координатор: (від адміністрації) Уже за традицією – ще одне послання. Як думаєте, Сергій Володимирович, від кого? А ось і не вгадали. Тож слухайте.

Координатор: Закінчується заняття. Щось вдалось, що було не так. Будемо вчитись на помилках. Але ж є ще послання і від мене. Хочу звернутись до всіх вас, вірніше до кожного з тих, хто сидить по ту сторону мого монітора.

Шановні колеги!

Кожен з вас – екстрасенс. Ви вмієте заворожувати своєю мовою, переконувати своїми діями, захоплювати, підкоряти учнів.

Кожен з вас -  священнослужитель, бо вселяєте віру в життя, торжество людського добра та милосердя.

Кожен з вас – режисер, бо маєте надзвичайно тонкий підхід до структурування уроків.

Кожен з вас – керівник, бо ви є генератором ідей, прогнозистом, організатором.

Кожен з вас – філософ, бо намагаєтесь зрозуміти сенс життя, розмірковуєте над його секретами.

Кожен з вас – громадянин, патріот, бо небайдужі до всіх подій, що відбуваються в житті країни.

Ви багатогранні і неповторні! Чи не так? Три-чотири! Та-а-ак! Ще раз! Т-а-а-ак! На все добре!

 

 

 

 

 

 

Відгук від заступника директора

Сергій Володимирович - вчитель, що об'єднує спокійність і врівноваженість, з творчим підходом. Він відзначається доброзичливістю та терплячістю у спілкуванні з учнями. Завжди відкритий до ідей та нових підходів у навчанні, він створює атмосферу, де кожен учень може почувати себе комфортно та підтримано.

Сергій Володимирович … - досвідчений вчитель інформатики з глибоким розумінням сучасних технологій. Він вміло пояснює складні концепції, створюючи навчальне середовище, де кожен учень може розвивати свої навички програмування та розуміння комп'ютерних наук. Його пильна увага до кожного учня та здатність створити цікаві уроки роблять його особливим вчителем, який надихає на вивчення інформатики.

Сергій Володимирович використовує сучасні методи навчання, зокрема інтерактивні прийоми, практичні вправи та проекти, що стимулюють творчість та розвиток аналітичного мислення учнів. Його уроки відкривають світ програмування через застосування цікавих та доступних для розуміння завдань. Завдяки інноваційним підходам, він створює комфортну атмосферу для засвоєння складних матеріалів та підвищує мотивацію учнів.

Відгук від колеги

«Не соромно не знати, соромно не вчитись. Щоб других навчити, треба самому вміти», - це професійний девіз Світлани Олексіївни. Вона постійно працює над самовдосконаленням. Легко освоює диджиталізацію освіти та завжди допомагає іншим.  Для Світлани Олексіївни  немає відмовок: «мало часу», «немає здоров’я», «це не для мене», вона завжди в авангарді життя гімназії. Жоден захід в школі не проходить без підтримки чи допомоги цього креативного вчителя. А для своїх одинадцятикласників вона стала надійним, вірним  старшим другом, якого вони бояться підвести. Люблять та поважають Світлану Олексіївну всі діти в нашій гімназії. Вона  вміє знаходити такі слова, щоб дитина (сучасна дитина!) сприймала їх і прагнула спілкуватися, так би мовити, «вживу», а не брязкаючи пальчиком по клавіатурі.  Світлана Олексіївні вміє поєднувати  дружні взаємини учителя й учня, не переходячи  на  фамільярність та панібратство. Їй властиве відчуття міри, рішуче і неухильно вимагає від учнів виконання своїх обов'язків, будучи при цьому розсудливою, спокійною.

Світлана Олексіївна  володіє  такими якостями, як комунікабельність, відкритість до спілкування, терплячість і самоконтроль, вміє відстоювати свою думку. Вчителька має здатність розуміти дітей,  знаходить з ними спільну мову, розкриває їх учнівський потенціал. Крім того,  піклується про здоров’я й емоційний стан учнів у наш непростий час, а також вміє вирішувати конфлікти, коли їх уже неможливо уникнути.

  Світлана Олексіївна -  сучасна, креативна, «легка на підйом», мудра, відповідальна, добра, щира, щедра, завжди сповнена оптимізмом. … гімназії пощастило, що в нас є такий педагог.

Відгук від учениці 8 класу …

«…ліцею»

 

Для кожної людини школа втілює своє значення. Для когось лише навчання, у інших - друзі, а у деяких - це будинок. Тут ми проводимо велику частину нашого життя, отримуємо знання для життя і майбутньої професії. Саме в школі ми починаємо розуміти, що кожна людина - це окрема особистість.

 На мою думку, кожен вчитель гідний любові, поваги та розуміння. Безумовно, професія вчителя дуже важка та відповідальна. Не кожна людина може стати ним. Вони направляють нас і вказують на правильний життєвий шлях. Для цієї роботи потрібно постійно працювати, займатися самоосвітою, одне без одного ніяк. Багато часу займають підготовки до уроків, перевірки зошитів, робота з учнями та підтримання дисципліни. Я навіть не уявляю, як це важко!

 Усі вчителі, які в мене викладають, дуже впливають на мій академічний і соціальний розвиток. Вони всі чудові, але окреме місце займає моя улюблена вчителька англійської мови. Можливо через неї я справді полюбила цей шкільний предмет. Добра, чуйна, справедлива, уважна, креативна, приємна. Я можу ще довго описувати її. Марина Миколаївна цікаво проводить уроки та зрозуміло пояснює правила. Вона знає і любить свій предмет і всі ці знання передає нам. Якщо комусь те чи інше буде незрозумілим, то вона обов'язково пояснить. Вона має виражене почуття гумору. До неї я завжди можу звернутися за порадою й отримати підтримку. Мені постійно хочеться посміхатися на її уроці. Марина Миколаївна повністю віддається своєму предмету, щоб ми зрозуміли, яка цікава і важлива англійська мова. Бувало так, що нам викладали інші вчителі. Після цих уроків я в котрий раз переконувалася, що хочу навчатися саме в неї.

 Вона - чудовий вчитель!

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку