Парад квітів біля школи

Про матеріал
Звіт учнів Бригинцівського ЗЗСО І-ІІ ступенів про проведення на території школи Всеукраїнської акції " Парад квітів біля школи".
Перегляд файлу

 

 

Відділ освіти Бобровицької міської ради

Бобровицького району Чернігівської області

Бригинцівський ЗЗСО І-ІІ ступенів

 

Всеукраїнська трудова  акція

«Парад квітів біля школи»

 

Р                                                                                              

                                                                                                   Робота учнів 7, 9 класів

                                                                                                   Керівник

                                                                                                   Величко Валентина Атоліївна

 

                                                                                              

2019

 

Виконавці акції:

учні  школи

 

Керівник  акції :

 Величко Валентина Анатоліївна – учитель біології

 

 

 

                                                                                                

 

 

 

 

 

 

  • виховати  особистість  з  високим  рівнем   екологічної  грамотності  та  культури, здатної  з  любов’ю  ставитися  до  природи   рідного  краю  і  готової  її  охороняти;
  • покращити зовнішнє озеленення нашої школи; 
  • сформувати  життєві  компетенції  особистості, сприяти  саморозвитку, самоорганізації, самовдосконаленню;
  • залучити учнівську молодь до посильної праці.

 

 

 

 

 

 

  • здійснювати профорієнтаційну  роботу,навчати  особливостей  догляду  за  декоративними  рослинами;
  • покращити благоустрій території;
  • збільшити видовий та кількісний склад  квітково – декоративних рослин у зовнішньому озелененні школи;
  • навчити   добирати  асортимент   рослин  на  квітнику;
  • навчитися  складати  проект  квіткового оформлення;
  •  виховувати  художній  смак  у  доборі  кольорів  на  квітнику;
  • найголовніше завдання - врятувати красу, а значить  – і квіти.

 

 

 

1 етап: планування території школи, проведення інвентаризації існуючих зелених насаджень з урахуванням складу, віку, розмірів, стану та характеру розміщення;

2 етап: ознайомлення з сучасними технологіями в галузі ландшафтного дизайну та зеленої архітектури;

3 етап: збагачення видового складу квітково – декоративних рослин на території школи та підготовка території до закладки проекту;

4 етап: практичне втілення проекту.

 

 

 

Планування території школи, проведення інвентаризації існуючих зелених насаджень з урахуванням складу, віку, розмірів, стану та характеру розміщення.

Ми  являємося свідками зростання впливу техногенного, інформаційного процесу на дітей та дорослих, і вони все більше відмежовуються від природи стінами домівки, своєї кімнати, де більшість попадає в полон телебачення та  інтернету. Згідно з опитуванням у школі, у листопаді 2018 року, учні 6,8 класів в середньому за добу проводять більше 2-х годин за комп’ютером. Ускладнюється шкільна програма, життя сучасної людини стало занадто напруженим. Нервові стреси, фізичні та розумові навантаження стали буденним явищем. Перенапруга і перевтома виникають скрізь: в школі, вдома, на вулицях.

Споглядання рослин та їхнього квітування, неповторної, досконалої та витонченої краси, усуває стресовий стан, нервове перенапруження, заспокоює душу. А випромінювання квітками й зеленим листям пахощів не лише приємні для людини, вони оздоровлюють організм, вливають на бадьорість, енергію, підвищують м’язовий тонус, поліпшують настрій людини. Учені довели, що рослини діють на органи чуття людини, підвищують період високої творчої активності, зберігають і підтримують організм в оптимальному стані.

            З давніх часів квіти в житті людей грали величезну роль.  Вони завжди асоціювалися з любов'ю, радістю, гарним настроєм і бадьорістю. Наші предки дарували квіти не тільки у свята, а також  і в будні дні, бо вірили, що магія квітів допомагає, навіть, хворій людині піднятися на ноги, надати йому відчуття легкості і безтурботності. Природа створила безліч різноманітних квіткових рослин, серед яких дуже багато таких, що мають декоративне значення для людини. Окрім того, людина сама селекційним шляхом вивела декоративні квіткові рослини. Кожен з двохсот тисяч видів цих прекрасних рослин на нашій землі унікальний, по-своєму гарний і незвичайний, кожен викликає море радісних емоцій і переживань. Безліч квітів не тільки роблять наше життя яскравішим, вони також сприяють очищенню і оздоровленню повітря навколо нас, наповнюючи його киснем, тонким і ніжним ароматом. Вчені довели, що ці прекрасні створіння вміють поглинати негативну енергію, натомість віддаючи позитивно заряджені частинки. Лише згадайте посмішки і радість людей, яким ви дарували квіти ...

         Для людини дуже важливо навчитися знімати щоденне напруження. У цьому теж допомагають квіти. Красиві, свіжі, ароматні букети квітів сприяють тільки хорошим думкам, заряду енергії і почуттю задоволеності життям. Квіти, як і музика, створюють піднесений настрій, надихають на творчість. Чимало художників, письменників, композиторів присвятили квітам свої твори, вклавши в них багато любові, тепла й уваги. Квіти з нами завжди: і в свято, і в будень. Не жилося б так легко і щасливо, якби не було квітів. Різнобарвним килимом чарують вони очі. Це сміливі чорнобривці, хвилюючі маки, пишні півонії, несміливі дзвоники, пристрасні гладіолуси, гордовиті хризантеми і засмучені волошки.

        «Людині для життя потрібні сонце, воля і маленька квіточка», - сказав колись видатний казкар Ганс Крістіан Андерсен. І справді, квіти супроводжують нас протягом усього нашого життя: зустрічають при народженні, втішають у старості, радують на весіллях, іменинах, святкуваннях… І так було завжди.

        Квіти завжди хвилювали, зворушували, дивували людей. І люди, намагаючись оспівати красу квітів, складали міфи, легенди, перекази, поезії, а також влаштовували свята на честь квітів.

         Так, у Древній Греції щороку влаштовувалося свято на честь гіацинтів і лілій, в Англії – на честь незабудок і первоцвітів, у Франції – на честь троянд і фіалок. У країнах Прибалтики досі у всій своїй красі збереглося свято «Літо» – свято зустрічі літа, під час святкування якого всі юнаки та дівчата прикрашають себе квітами. У нас теж є подібне свято – Івана Купала.

Квіти дарують нам не тільки красу, яскравість барв, духмяні пахощі, а й саму радість життя. Адже всі знають, що гарний настрій – запорука здоров’я.

А  якщо чудові рослини вирощені своїми руками разом з однокласниками, друзями, то з’являється і гордість, задоволення від корисних, прекрасних результатів своєї праці, а також знання, практичні навички, життєвий досвід. Проходять роки,  а випускники, які приходять до школи, із радістю споглядають на створене ними диво.

            Саме бажання вберегти дітей від зростаючих негативних впливів, прагнення створити умови для зближення дітей та природи через озеленення шкільної ділянки, набуття ними теоретичних знань та практичних навичків стало метою здійснення цього проекту.

          Бригинцівський заклад загальної середньої освіти  І – ІІ ступенів  був створений у 1910 році. В цьому ж  році школі виповнилося 109 років. На подвір’ї розташовані 7 квітників, які були закладені у 1985 році. Учні разом з класними керівниками доглядають та упорядковують свої квітники. В цьому році ми вирішили покращити озеленення території школи та поповнити видовий склад рослин. З цією метою заклали три нових квітники.

Дослідивши рослинність квітників, ми з’ясували, що  маємо такий видовий склад рослин:

№ з/п

Назва рослини

Кількість

1

Тюльпани

Велика кількість

2

Чорнобривці

Велика кількість

3

Маки

5

4

Півонії

10

5

Очиток седум

Велика кількість

6

Хризантеми

4

7

Барвінок

Велика кількість

 

P4220011        Барвінок ( Vínca )   

Багаторічна та вічнозелена рослина, листочки зберігають свіжий вигляд, навіть, під снігом. Квітує рослина навесні, створюючи соковиту палітру кольорів.

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\P4220013.jpeg    Тюльпан (Tulipa L.)

Тюльпани — рослини досить невибагливі. Вони успішно виконають свою місію раніше від інших, не створюючи тісноти  у квітнику влітку, а потім звільнять місце для інших рослин. Вони радують нас яскравими фарбами,витонченістю форми та розмаїттям сортів.

P2170021

        Очиток седум (Sedum erythrostictum)

Седум  - трав'янистий багаторічник.  Очиток  седум легко переносить забруднення повітря, не потребує особливого догляду. Рослини невибагливі до грунту .  Посухостійкі. На одному місці без пересадки можуть рости до 5 років. Рослина витримує морози і літню спеку.  За це природа подарувала йому красиві квіти восени.

 

 Чорнобривці квіти на фото  Чорнобри́вці ( Tagetes)

Чорнобривці вирощуєм, бо вони дуже невибагливі та невимогливі до умов вирощування. Ці рослини надають перевагу відкритій місцевості, хоча, якщо їх посадити в затіненій ділянці, вони всеодно  радують своїм незабутнім цвітінням. Істотною перевагою цих квітів є підвищений опір до різних шкідників і хвороб. Фітонциди, що містяться в листі чорнобривців, відмінно відлякують шкідливих комах.

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\Новая папка\IMG-8069d7ba7a081efc0d667c74dbe6d27a-V.jpg  Півонія    (Paeonia)  

Півонія - багаторічна рослина.  Півонія може зростати на одному місці 10-15 років. Весною приваблює буйним цвітом. Півонії віддають перевагу добре освітленим і прогрітим сонцем ділянкам, також стійкі до легкого затінку. Люди здавна культивують півонії. Натепер є сотні сортів цих квітів. Сорти півоній розрізняються розмірами і формами, забарвленням, будовою квітів, тривалістю цвітіння .В давнину ця рослина славилася своїми магічними властивостями. Говорили, що злі духи зникають з тих місць, де зростає півонія. Навесні півонія символізує пробудження життя.
 

http://zik.ua/gallery/photo/b/o/botsad_5.jpg    Хризанте́ма ( Chrysánthemum,)          

          Хризантема - є одним з найпопулярніших осінніх багаторічних рослин. Доступна у широкому розмаїтті кольорів, типів і розмірів. Хризантема воістину є ідеальним вибором для осені. Зараз можна знайти хризантеми, які цвітуть  на початку, в середині і в кінці сезону. Ранні хризантеми цвітуть пізнім літом.  Середні - починаючи з пізнього літа і до початку осені. І пізні хризантеми розцвітають трохи раніше настання морозів. Що найпрекрасніше, так це те, що найвитриваліші хризантеми будуть цвісти із року в рік і надавати нашому шкільному подвір’ю самих різних фарб. Тому вирішили висадити хризантеми.

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-1454.jpeg    Мак  (Papaver) 

Рослина з великими  поодинокими квітами, як правило, червоного кольору (рідше зустрічаються білі або жовті), на довгих квітконосах. Рослина багаторічна, дворічна або однорічна. Не потребує особливого догляду. Радує своїм  яскравим цвітінням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення з сучасними технологіями в галузі ландшафтного дизайну та зеленої архітектури

     Ландшафтна архітектура в наші дні - один з провідних видів архітектурної діяльності, направленої на створення гармонійного і цілісного образного оточення людини, її завдання давно вийшли за рамки

садово-паркового мистецтва і ,тим більше, не обмежуються озелененням, під яким певний час розумілося свого роду "заповнення" зеленими насадженнями просторів, вільних від забудови. Спільно з багатьма іншими фахівцями ландшафтні архітектори вирішують проблеми, пов’язані з організацією середовища та проживання в найширшому сенсі цього слова. Йдеться про охорону існуючих ландшафтів, їх перетворення відповідно до змінних соціальних вимог, створення нових, штучних ландшафтів замість зруйнованих або несприятливих для життя.

     Художньо продумане середовище життя людини формується в даний час зусиллями різних фахівців, визначається типом середовища і характером соціального замовлення. Навряд чи можна назвати науку або галузь практичної діяльності, яка була б кимось придумана або виникла сама по собі. Сучасна ландшафтна архітектура, таким чином, значно відрізняється від садово-паркового мистецтва колишніх історичних епох.

    Ландшафтний дизайн - це творча діяльність, направлена на формування предметно- просторового середовища прийомами і засобами ландшафтної архітектури, художнє конструювання деталей культурного ландшафту. Таке формулювання досить точно характеризує ландшафтний дизайн як новий напрям ландшафтної архітектури.

Вибір стилістики ансамблю

    Від вибору стилістики ландшафтного ансамблю залежить цілісність композиції. Найпоширенішими стилями є формальний , неформальний , природний, англійський і японський .

    При формальному стилі ліва сторона подвір’я  є дзеркальним відображенням правої сторони. Стиль характеризується рівними підстриженими садовими огорожами , найчастіше різних геометричних форм . Він підходить для будинків з симетрично розташованими вікнами і дверима по центральній осі. При цьому врівноважену композицію досить легко створити за рахунок однакових посадок з правого і лівого боку.

    Найпопулярнішим стилем в даний час є неформальний стиль , що пояснюється великою кількістю новобудов неформального ж стилю . Незважаючи на різницю правої і лівої частини двору , загальна композиція повинна бути врівноважена . Для цього по обидва боки вхідних дверей висаджується приблизно однакова кількість зелених насаджень.

    Природний стиль повинен створювати враження , ніби будинок просто виріс в середині незайманої ділянки землі. Безладно висаджені аборигенні рослини приховують кучеряву між них стежку. Обрізка майже не проводиться. Однак не слід вибирати рослини, які  сильно розростаються , а в кінцевому підсумку будуть схожі на зарості бур'янів. Ландшафт в природному стилі не вимагає багато часу для догляду , якщо не рахувати години , які ви витрачаєте на те , щоб переконати людей , що двір повинен виглядати саме так.

      Великі зелені галявини , оточені квітниками , характерні для англійського стилю. Для цього необхідно мати  великий двір . Стиль англійського саду не вимагає організації галявини , але зобов'язує посадити у дворі максимальну кількість вічнозелених рослин.

     Японський стиль проявляється в мудрому переплетенні каменів , дерев і чагарників химерних форм . Для створення традиційного японського саду потрібні серйозні знання і довга практика , але більш - менш якісний японський сад можна створити і при меншому досвіді. Японський стиль також не вимагає складного догляду , проте навики обрізки рослин дуже знадобляться.

      Сучасне озеленення школи  залежить  від таких об'єктивних факторів як площа садиби, рельєф.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Збагачення видового складу квітково – декоративних рослин на території школи і підготовка території до закладки проекту

      Проаналізувавши видовий склад квіткових насаджень на території школи, ми дійшли висновку, що є необхідність створити певну композицію з квітів. А також помітили, що квітники захоплюють око квітами тільки навесні, а коли приходимо до школи восени,то  квітів не так багато, як хотілось. Тому ми вирішили збагатити шкільне подвір’я квітково – декоративними рослинами та створити нові квітники.

      Перше що ми зробили на цьому етапі – вивчили біологічні особливості квітів. Виконавши велику роботу дійшли висновку, що  наші квітники мають різне місце розташування. На одному з них ми вирішили висадити іріси, петунію, елімус блакитний та хости, на іншому –тюльпани, барвінок, хости та півонії. Якщо рослини підібрати за термінами цвітіння та правильно спланувати місце їх висаджування, то чудеса безперервного цвітіння милуватимуть око весь сезон. Завдяки такому видовому складу рослин нам вдалося досягти поставленої мети

Видовий склад рослин, яким ми поповнили наші квітники.

 

Волоснец, колосняк, елімус 1. Елімус блакитний  Elymus arenarius L.

         Природа настільки досконала, що іноді важко підібрати слова захоплення її творами. Для нас таким творінням став багаторічний злак елімус блакитний. В даний час елімус є одним з найбільш модних декоративних злаків. 
         Вирішили використати цю рослину, тому що вона  дуже світлолюбна, віддає перевагу грунту з великим вмістом піску, ніякого особливого догляду вона не потребує, має чудове блакитне листя . Зберігає чудовий вигляд протягом осені та добре переносить заморозки.

 

P4200052  2.  Пету́нія (Petunia)

      Петунія — багаторічна рослина. Ці рослини світло- та теплолюбні. Кущ компактний, гіллястий. Квітки великі, різноманітного забарвлення. Петунія краще росте на добре освітлених сонцем, захищених від вітру ділянках з легким родючим ґрунтом. Ми вирішили вирощувати петунію, бо рослина цвіте рясно та радує всіх своїм цвітом.

Хоста   3 Хоста Hosta 

          Дану рослину ми вирішили вирощувати, тому що  хости мають масу переваг.  Хоста – невибаглива довговічна рослина, яке може рости практично без догляду. Ідеальним місцем для хости є півтінь. Але багато сортів хостів переносять і сонце, і цілковиту тінь. Хости невибагливі до ґрунтів, але на пухких, багатих, слабокислих, помірно зволожених ґрунтах розвиваються краще. Хости вологолюбні (однак не виносять вогкості), але дорослі екземпляри, коренева система яких глибоко проникає в ґрунт, стають досить засухостійкими.

     Хости морозостійкі. Пересадку хости переносять легко, особливо у молодому віці, але все ж не варто часто пересаджувати й ділити хосту – це загальмує її розвиток і зменшить пишноти. Товсте вкорочене кореневище хости має міцне шнуровидне коріння. При посадці хости в посадкову лунку бажано внести компост, перегній, торф та мінеральні добрива, особливо при вирощуванні на бідних щільних грунтах. Весь вегетаційний період хости мають чудовий вигляд.

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-1327.jpeg4. Іріси Iris ''Speeding Adain''

      Квітка ірису приваблює бджіл й джмелів. Ці квіти схожі на різнобарвних метеликів, що піднімаються над квітниками. Палітра барвів дуже різноманітна.  Їхня пишнота просто вражає, бо ні одна квітка не має такої розмаїтості. Пелюстки ірисів розгорнуті так, що видно кожну їхню деталь. А коли довго дивишся на квітник квітучих ірисів, то так і хочеться полетіти як метелик на хвилях їх аромату.

Після тюльпанів вони є одними із самих ранньоквітучих літніх цибулинних квітів.

До переваг цієї групи можна віднести потужний ріст і можливість тривалого використання у квітниках. Особливо вдало квітучі іриси заповнюють той проміжок часу, коли тюльпани закінчують цвітіння, a літні квіткові рослини ще не зацвіли. Пік  цвітіння ірисів припадає на травень-червень. У цей час вони відіграють роль соліста, а після завершення цвітіння залишається сіро-блакитне мечоподібне листя, що служить гарною кулісою для інших рослин.

       Ірису підійде сонячне місце, щоб не було застою води. Кореневища ірисів люблять, коли їх прогріває сонце. Сонце необхідне для їх рясного цвітіння і закладки повноцінних квіткових бруньок для наступного року. Сонячне місце – це найважливіша вимога для вирощування ірисів. Тому  іриси є ідеальною рослиною для нашого квітника.

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне втілення проекту

  1. Очистили територію від сухого листя, трави та квітів.
  2. Розробили план – схему  розташування  квітників та розміщення квітів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                

                  

 

  Видовий склад квітника:

 

             – ірис;

 

            – елімус блакитний;

 

                                                                                                  – петунія;

 

                                                                                   -    хости.

 

 

                            

                         

                                  

 

 

 

 

 

 

Видовий склад квітника:

  – барвінок;

 

  – хости;

 

  – тюльпани;

              -   півонія.

 

 

 

 

3.Висадили квіти.

  F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1023.jpeg        F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-0978.jpeg       

F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1624.jpeg          F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-0766.jpeg

  Територія шкільного  подвір’я перетворилася у затишний куточок  відпочинку.

  Протягом літа учні прополювали рослини на квітниках та розпушували ґрунт, особливо після дощу. Щоб подовжити цвітіння однорічників ми своєчасно видаляли суцвіття, які відквітували. Літо було сухе, і тому довелося поливати квітники.  Прийшовши в школу першого вересня, учні побачили в цьому році квітучі квітники, бо добре попрацювали.

F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1612.jpeg                        F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1618.jpeg

            

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1610.jpeg           F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1030.jpeg              F:\парад квітів біля школи\конкурс\звіт\IMG-1028.jpeg

Був зроблений висновок, що рослини слід регулярно поливати  та доглядати і тоді вони будуть довше цвісти.

     При оформленні квітників приділили  увагу декоративності, а також безперервності цвітіння з ранньої весни до пізньої осені. Тому на квітниках є ранньовесняні, весняні та ранньолітні квіти, а також є і осінні.

        Вирощуючи квіткові рослини на шкільних квітниках, з учнями проводили  дослідницьку роботу. Учні 7 класу  з метою поглиблення знань з біології провели такі спостереження.

 

Тема: Вплив інтенсивності світла на рослини в різних умовах освітлення.  

Мета: дослідити зміни декоративних ознак листків рослин залежно від умов природного освітлення та встановити оптимальні умови прояву цих ознак,закріпити поняття про тіньовитривалі рослини.

Для проведення досліду учні використали хости. На двох квітниках, які відрізняються між собою лише інтенсивністю природного освітлення протягом дня були висаджені рослини. Один квітник був розташований на повністю відкритій для сонячного світла ділянці, а інший - на частково затіненій ділянці. Учні проводили однакові агротехнічні заходи: розпушували грунт, поливали рослини та видаляли бур’яни. Під час проведення фенологічних спостережень учні помітили, що хости, які росли на добре освітленій ділянціі мали листя, яке відрізнялось розмірами та інтенсивністю забарвлення листкових пластинок, кущі слабо розгалужені. Хости на часково затіненій ділянці мали листкову пластинку темно-зеленого кольору та добре розгалужені кущі.

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-2393.jpeg

Отже, учні зробили висновок, що тіньовитривалі  рослини потрібно висаджувати на затінених ділянках.

Результати спостережень можна використати на уроках природознавства та біології при вивченні взаємозв’язків рослин з факторами неживої та живої природи.

Тема. Вплив прищипування головного пагона на тривалість цвітіння чорнобривців.

        Мета. Дати поняття про квітку. поглибити знання учнів про верхівковий ріст стебла в довжину, навчити надавати певної форми декоративним рослинам.

Після висівання насіння рослин учні проводили наступні агротехнічні заходи. Через 8 днів з'явились перші сходи. Учні провели перше проріджування, залишаючи рослини на відстані 1-2 см. Через тиждень прорідження повторили на відстані 6-8 см., а наступне – на відстані 10-15см. Доглядали за рослинами: робили прополку, розпушували грунт, поливали. Як тільки почали опадати нижні квітки ,ми зрізали суцвіття ножицями. Після проведення порівняння рослин, які росли на різних квітниках, учні з’ясували, що рослини, яким проводили зрізання  цвіли довше. Отже, щоб подовжити цвітіння однорічників потрібно своєчасно видаляли суцвіття, які відквітували.

F:\парад квітів біля школи\IMG_20190923_171436.jpg                       F:\парад квітів біля школи\IMG_20190923_171525.jpg

     Успішне озеленення школи залежить від підготовки території, планування розміщення рослин та їх угруповань, догляду за рослинами, охорони рослин від шкідників, хвороб та різних пошкоджень.

     Отже, дотримуючись агротехніки вирощування декоративних культур, знаючи біологічні особливості окремих видів, можна озеленити подвір'я так, щоб воно мало привабливий вигляд упродовж усього року.

       Атмосфера нашого закладу,дизайн  нашого подвір’я, «живлять» душу малечі, розкривають резерви для пізнання навколишнього світу, розвивають позитивні емоції,відчуття краси і добра. Благоустроєна територія позитивно впливає на виховання і навчання дітей. В учнів виховується любов до рідної природи, до навколишнього світу, виникає потреба захоплюватися красою . Учні відчувають себе єдиним цілим з природою. Заклад в селі – соціально-культурний центр,який повинен притягувати і дітей, і дорослих своєю естетикою та вишуканістю. Цьому має слугувати територія шкільного двору.

 F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-8ed173437500f34414ed2ce4ac0f3e59-V.jpg                       F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-3133.JPG

 

F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-c53b3c968b200ea8164cc5ecc2f1f3db-V.jpg     F:\парад квітів біля школи\конкурс\на печать\IMG-3129.JPG     C:\Documents and Settings\u\Мои документы\клумби555555\DSCN1212.JPG

 


Не буде квітів на землі

 Земля залишиться у млі

Все буде сіре, як і бруд

А квіти, як окраса тут

Лиш квіти, листя та трава –

Земля і знову, як нова

А з пелюсток відквітлих квітів

Найкраща сукня в цілім світі

 

Її вдягнула вже земля

А пелюстки в танку кружля

 Мережать візерунком ґрунт

Та між собою ведуть гру

На кращу вишивку наряду

Хто дасть наряду ліпше раду

Все як в житті, та між людьми…

 Радієм разом з ними й ми.

                                              Микола Карпець.


Підсумки

  1. Реалізація програми озеленення школи сприяє створенню атмосфери небайдужості в учнівському колективі.

 

  1. Озеленення школи радикально змінило зовнішній вигляд прибудинкової території. Царство різноманітних квітів, насадження різних видів дерев, кущів стали привабливим не тільки для учнів та працівників школи.

 

 

  1. Створені умови для дослідницької роботи, дослідження технологій вирощування насіння різних кущів, квітів та догляду за рослинами (обрізка, полив тощо).

 

  1. З’явився різноманітний природний матеріал для уроків природознавства, біології.

 

 

  1. Пришкільна територія стала улюбленим місцем для табору денного перебування дітей.

 

  1. Фізична, творча праця сприяла  фізичному та інтелектуальному розвитку. Одночасно учні набули практичних навичок, необхідності дотримання БЖД.

 

       7. Реалізація проекту сприяла консолідації співробітництва учнів та  вчителів, створенню сприятливої психо-емоційної    атмосфери.

26

docx
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
1398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку