Педагогічна рада "Панорама досвіду роботи з національно-патріотичного виховання"

Про матеріал

Методичні поради заступнику з виховної роботи та класному керівнику, як презентувати досвід роботи з будь-якого напрямку виховної діяльності. Теоретичний та ілюстративний матеріал додається окремо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна рада Панорама діяльності класних керівників у межах виховної системи школи “Я –Особистість” Гутянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Богодухівської районної ради Заступник директора школи з виховної роботи Л. Дем’яненко

Номер слайду 2

Мета й завдання: Удосконалення діяльності класних керівників у межах виховної системи школи “Я – Особистість”. Визначення здобутків класних керівників з різних напрямків виховної роботи. Ознайомлення педколективу із надбаннями класних керівників та узагальнення їх передового досвіду. Накопичення матеріалів для використання їх у подальшій виховній діяльності.

Номер слайду 3

Форма проведення: Круглий стіл ( виступи – презентації власного досвіду у звучній для класного керівника формі)

Номер слайду 4

План проведення педради Роль педагога-організатора та класних керівників в організації дитячого колективу. Робота класного керівника із створення умов для розвитку особистості. Робота з батьками та родинне виховання. Національно-патріотичне виховання засобами нових технологій

Номер слайду 5

Роль педагога-організатора та класних керівників в організації дитячого колективу Успішна виховна робота не можлива без згуртованого колективу Через колектив класний керівник впливає на ставлення школяра до навчання, до суспільно корисної праці, на їхню дисципліну Під впливом колективу учень зростає морально, розумово, культурно

Номер слайду 6

- У колективі розвивається творчість, ініціатива, дружба учнів - Виховуючи учнівський колектив, класний керівник водночас формує особистість кожного учня

Номер слайду 7

Робота класного керівника із створення умов для розвитку особистості Основними орієнтирами виховання передбачено реалізацію інтерактивних, діалогічних форм виховної діяльності, де учень – не просто виконавець розроблених учителем “заходів”, за висловом Ш. Амонашвілі, а “активно допомагає у створенні самого себе”

Номер слайду 8

Навіть обдарований від природи учень не може розвиватися без створених для цього сприятливих умов Сприятливі умови не можливо створити без вивчення дитячого колективу,без знання вікових особливостей учнів, їхніх індивідуальних нахилів та інтересів

Номер слайду 9

Робота з батьками та родинне виховання Першим і найважливішим чинником виховання є сім’я, яка стоїть у центрі економічних,політичних, та культурних змін Виховання дітей у сім’ї повинно враховувати індивідуальні здібності й нахили, здійснюватися в атмосфері доброзичливості й розуміння, з опорою на моральні й народні цінності

Номер слайду 10

Національно-патріотичне виховання засобами новітніх технологій Національно-патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і що ненавидить людина, що формується В. Сухомлинський

Номер слайду 11

МЕТА національно-патріотичного виховання – сприяння вихованню у молодого покоління почуття патріотизму і формування на засадах духовності, толерантності, моральності; забезпечення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізація творчого потенціалу, бо кожна молода людина – активний учасник розбудови громадянського суспільства

ppt
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку