Методичні поради заступнику з виховної роботи та класному керівнику, як презентувати досвід роботи з будь-якого напрямку виховної діяльності. Теоретичний та ілюстративний матеріал додається окремо.
Мета й завдання: Удосконалення діяльності класних керівників у межах виховної системи школи “Я – Особистість”. Визначення здобутків класних керівників з різних напрямків виховної роботи. Ознайомлення педколективу із надбаннями класних керівників та узагальнення їх передового досвіду. Накопичення матеріалів для використання їх у подальшій виховній діяльності.
Роль педагога-організатора та класних керівників в організації дитячого колективу Успішна виховна робота не можлива без згуртованого колективу Через колектив класний керівник впливає на ставлення школяра до навчання, до суспільно корисної праці, на їхню дисципліну Під впливом колективу учень зростає морально, розумово, культурно
Робота класного керівника із створення умов для розвитку особистості Основними орієнтирами виховання передбачено реалізацію інтерактивних, діалогічних форм виховної діяльності, де учень – не просто виконавець розроблених учителем “заходів”, за висловом Ш. Амонашвілі, а “активно допомагає у створенні самого себе”
Робота з батьками та родинне виховання Першим і найважливішим чинником виховання є сім’я, яка стоїть у центрі економічних,політичних, та культурних змін Виховання дітей у сім’ї повинно враховувати індивідуальні здібності й нахили, здійснюватися в атмосфері доброзичливості й розуміння, з опорою на моральні й народні цінності
МЕТА національно-патріотичного виховання – сприяння вихованню у молодого покоління почуття патріотизму і формування на засадах духовності, толерантності, моральності; забезпечення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізація творчого потенціалу, бо кожна молода людина – активний учасник розбудови громадянського суспільства