Педагогічний досвід Сергієнко Наталії Анатоліївни Дата народження: 20.06.1984 Освіта: вища Місце роботи: Ліцей «Ерудит» Черкаської області Проблема над якою працюю: «Національно-патріотичне виховання як складова частина становлення громадянина України». Творче кредо. Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал. Педагогічне кредо Учень - це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити.
Життєве кредо. Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити. Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час! Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може. Моя мета. Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології. Мої цінності. Незалежність. Повага. Дружність.Розвиток. Вважаю, що будь–які відносини і сімейні, і професійні, можуть розвиватися лише на їх основі. Рецепт вчительської молодості. Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю. Рецепт вчительського щастя. Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Класний керівник – це... Педагог-спілкується з учнями, різнобічно впливає на них Психолог – будує виховну роботу з урахуванням психологічних особливостей учнів Модератор – керівник виховного процесу роботи з батьками Коректор – забезпечує педагогічний супровід дітей з різними типами поведінки Креатор – забезпечує педагогічний супровід дітей з різними типами поведінки Криейтор – створює власну програму розвитку учнівського колективу Продюсер – створює умови для організації змістовного дозвілля
здатний відмовитись від стереотипів проактив ний Супутник функцій класного керівника – формування інноваційної особистості учня критично мислить Класний керівник чутливий до проблем незалежний від суджень інтелек туальний прагне до саморозвитку та самовдосконалення гуманістичний має уяву
Схема співпраці класного керівника з батьками ДІАГНОСТУВАННЯ СПІВПРАЦЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З БАТЬКАМИ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ І ВСЕОБУЧ ЗБІР ВІДОМОСТЕЙ ПРО СІМ’Ю ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ДЛЯ БАТЬКІВ СТВОРЕННЯ БАНКУ ДАНИХ ПРО БАТЬКІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА БАТЬКІВ: КРУГЛІ СТОЛИ, ДІЛОВІ ІГРИ АНКЕТУВАННЯ БАТЬКІВ І УЧНІВ
На основі вищесказаного пропоную модель виховної роботи в класі ШКІЛЬНА ГАЛАКТИКА ДОБРИХ СПРАВ Галактика мистецтв “Ти-творець своєї долі” Галактика екологів “Ти-господар на землі” Галактика співпраці з волонтерським рухом “Ти-надія Батьківщини” Галактика трудового виховання “Ти-справжня людина” Галактика громадянина “Ти-громадянин України” Галактика спортивно-краєзнавча “Ти-цінитель життя”