Педагогіка партнерства. З досвіду роботи.

Про матеріал
Проблема співпраці з батьками здавна була дуже актуальною і болісною для вчителя. Успіх роботи з дітьми молодшого шкільного віку багато в чому залежить від взаємодії вчителя, батьків і дітей. Батьки ніколи не переймалися проблемами школи. Вони знали, що їм потрібно одягнуть, нагодувать своїх дітей, а навчання лежало на вчителях. Наше завдання – залучити батьків до школи, зробити співпрацю з батьками на проблемою, а очевидністю і необхідністю. Я розкриваю питання: - Як перетворити батьків на друзів і однодумців?
Перегляд файлу

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА

З досвіду роботи ЧЕРНЕЦЬ АЛЛИ ЕДУАРДІВНИ                                                              

 

                                                                «Сім'я і школа - це берег і море.

                                                             На березі дитина робить свої

                                                          перші кроки, отримує перші

                                                                  уроки життя, а потім перед ним

                                                          відкривається неозоре море

                                                    знань, і курс в цьому морі

                                                                прокладає школа. Це не означає,

                                               що він повинен зовсім

                                                      відірватися від берега ... »

                                                                                              Л.Кассиля

 

Стрімко змінюється світ. В освіті відбувається реформування, впроваджуються сучасні інновації технології. Сьогодні на вершину освітньої реформи виводиться початкова освіта, бо саме з неї починається народження Нової української школи.

Проблема співпраці з батьками здавна була дуже актуальною і болісною для вчителя. Успіх роботи з дітьми молодшого шкільного віку багато в чому залежить від взаємодії вчителя, батьків і дітей.  Батьки ніколи не переймалися проблемами школи. Вони знали, що їм потрібно одягнуть, нагодувать  своїх дітей, а навчання лежало на вчителях.

Наше завдання – залучити батьків до школи, зробити співпрацю з батьками на проблемою, а очевидністю і необхідністю.

  • Як перетворити батьків на друзів і однодумців?

Щоб батьки стали однодумцями, помічниками вчителя, необхідно правильно організувати їхнє навчання. Якщо педагог зможе належним чином упоратися із цим завданням, навчить батьків осмислювати дитинство з різних позицій, то якість виховання дітей значно підвищиться, зростуть реальні шанси активної участі батьків у життєдіяльності класу і школи.

 

Я встановлюю дружні відносини, але без «панібратства», даю відчуття зацікавленості в успіхах дітей, звертаюся за допомогою до батьків, коли це потрібно. Виховання дитини і в школі, і в родині  - процес нерозривний.  Одним з напрямків діяльності вчителя є робота з сім'єю, де дитина росте, розвивається і виховується.

З першого класу я залучаю батьків і дітей до вивчення родоводу своєї сім’ї. Адже той, хто не знає свого минулого, не знає майбутнього.

Кожна людина має своє коріння, яке відображене в її пращурах, які жили задовго до неї та внесли певний генетичний, культурний та психогенеалогічний вклад в її становлення та розвиток. Саме тому, я вважаю, що розуміння свого місця в світі та свого призначення повинно починатися зі знання свого родоводу. Цей вид роботи зближує співробітництво вчителя та

батьків.

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Снимок.PNG   C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20190912_221630.jpg

Є скарби, заховані в землю. А є такі, що розташовані на поверхні і передаються з покоління в покоління, чаруючи людську душу. До таких скарбів належить пам’ять роду, його звичаї, традиції, прадідівська молитва любові й доброти, прощення і прагнення до кращого життя, що віками лине у зоряне небо предків і кожен раз повертається через небесні ворота до новонароджених душ – дітей. Тому не дарма в народі кажуть «Від доброго дерева – добрий пагінець одійде, од добрих батька й матері – піде й добра дитина».

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\світ захоплень моєї сім'ї\DSCN0590.jpg  Батьки, дбаючи про своє майбутнє, прагнуть передати дітям всі свої знання і досвід. Тому, вивчаючи родини, я довідалася, як батьки передають свою майстерність дітям: одні вишивають, інші – колекціонують марки, чашки, іграшки, інші займаються бісероплетінням.

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\світ захоплень моєї сім'ї\DSCN0592.jpgD:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\світ захоплень моєї сім'ї\P2142057.JPG 
 

 

 

 

Педагогіка партнерства – це допомога в організації освітнього середовища, допомога в організації і проведенні екскурсій та розважальних заходів, родинних свят, залучення в проведенні інтегрованих уроків та ранкових зустрічей.

                                        Вечорниці на АНДРІЯ

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Свято Т.ШЕВЧЕНКА\P1253664.JPG     D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Свято Т.ШЕВЧЕНКА\SAM_0537.JPG

                                        Свято «МАСЛЯНА»

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\масляна 2 кл 2012 р\P2162083.JPG   D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\масляна 2 кл 2012 р\P2162078.JPG

Родинні консультації та тренінги «Ми за чаєм не скучаєм!»

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\ЗА ЧАШКОЮ ЧАЮ (8 БЕРЕЗНЯ)\P1013728.JPG  D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\ЗА ЧАШКОЮ ЧАЮ (8 БЕРЕЗНЯ)\P1013729.JPG

Батьки допомогли організувати екскурсію на кондитерську

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Екскурсія  на РОШЕН\IMG_1072.jpgфабрику «Рошен».

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Екскурсія  на РОШЕН\IMG_1084.jpgD:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Екскурсія  на РОШЕН\IMG_1085.jpg                      
 

 

 

 

 

 

Екскурсія в ЗЕРНОЛЕНД,  де діти взяли участь у виготовленні паперу, ляльок-мотанок

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Зерноленд\P1015438.JPG   D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Зерноленд\P1015423.JPG   D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Зерноленд\P1015394.JPG

 

Кожна дитина неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія Нової школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.

D:\Мои документы\гурток бысероплетыння\фото  гуртківців\NbQqNprt-vQ.jpgD:\Мои документы\гурток бысероплетыння\фото  гуртківців\P1311988.JPGD:\Мои документы\гурток бысероплетыння\фото  гуртківців\P1234147.JPG 

Виховання сучасної людини вимагає мобілізації всіх соціальних інститутів, на особливу увагу і впливу виховного середовища школи, соціуму і сімейного виховання. Сучасний освітній заклад не може успішно реалізовувати свою діяльність і розвиватися в умовах введення НУШ без широкого співробітництва з сім'єю на рівні соціального партнерства. І якщо школа зможе створити сім'ю своїм партнером, вона не тільки просунеться сама, але і внесе серйозний внесок в модернізацію країни. І це повинно відбуватися не колись завтра, а вже зараз. Тому батьки приходять до класу і проводять майстер-класи для своїх дітей з виготовлення писанок, ліплення вареників, виготовлення подарункових квітів, бантиків, ляльок – мотанок. Яскраві емоції ідуть на користь відносинам з дітьми та розвивають талант і здібності дитини.

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293815.JPGD:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293810.JPG  D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293822.JPG D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293837.JPG

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293807.JPGD:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\Майстер-клас по виготовленню квітів\P1293829.JPG

    Здоров’язберігаючі технології створюють безпечні умови для навчання і виховання в школі.

Важливими завданнями здоров’язберігаючих технологій є:

• рухова активність дітей і молоді;

• максимальне використання природи, мистецтва для духовного, емоційного розвитку учнів;

• створення позитивного мікроклімату в колективі навчального закладу;

• використання можливостей класної, позакласної та позашкільної роботи у початковій ланці школи;

• підвищення педагогічної культури батьків засобами педагогічної пропаганди.

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\День здоров'я 20011р\P5180769.JPGСаме тому пропоную  систему впровадження здоров’язберігаючих технологій у процес навчання молодших школярів, яка вже апробована і здатна покращити сьогоденні результати стану здоровя дітей. Разом з батьками проводимо День здоров’я на природі – це завжди веселий і активний відпочинок. Він подобається маленьким школярам. Вони беруть участь у конкурсах, естафетах, іграх. Батьки їм варять смачну кашу.

D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\День здоров'я 20011р\P5180790.JPG D:\Мои документы\ПАРТНЕРСТВО\День здоров'я 20011р\P5180788.JPG 

 

 Співдружність родини й школи повинно працювати в інтересах дитини, розділяючи відповідальність за його навчання, виховання і розвиток.

Для молодшого школяра взаємодія вчителя, батьків і дітей є одним з найважливіших умов цілісного розвитку. Дитина повинна відчути, що його успіхи радують, а невдачі - засмучують і вчителів, і батьків. Професійна етика і накопичений досвід допомагають мені налагоджувати відносини повного взаєморозуміння.

Соціально-педагогічне партнерство педагогів і батьків, які об'єднали свої зусилля для досягнення спільної мети - формування морально-духовної, життєвокомпетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі як ГРОМАДЯНИН, СІМ'ЯНИН, ПРОФЕСІОНАЛ.

Правильна організація роботи з батьками — це перша цеглина у фундаменті взаємодії педагогів, учнів і батьків. Якщо вона організована належним чином, то сприятиме поліпшенню умов навчання, виховання і розвитку учнів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новосад Анна
    Досить цікаво.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
1666
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку