))))))))Одним із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства, яка ґрунтується на взаємодії між учнем, учителем і батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. ))))))))Педагог. Iка партнерства. Співпраця
))))))))01))))))))02 Плануючи збори, важливо розуміти їхню мету, тобто дативідповідь на запитання: «Для чого ми зібралися?». Людизбираються з багатьох причин, зокрема для: • ухвалення рішень; • планування; • розв’язання проблем; • оцінювання виконання; • розвитку команди; • інформування; • святкування досягнень; • навчання. Батькiвськi збори. Важливо також окреслити очікувані результати, які ви бажаєте досягнути, тобто сформулювати короткі конкретні твердження, які можна виміряти. Збори
))))))))ПОРАДИ Підтримуйте бесіду, вживаючи короткі репліки («Так?», «А потім?» тощо), переконайтеся, що ваш співрозмовник бачить, що ви слухаєте його уважно й готові продовжити спілкування з ним. Ставте відкриті запитання, які дадуть співрозмовнику змогу глибше зрозуміти суть проблеми. Наприклад: «Що ви маєте на увазі?», «Не могли б ви навести приклад?» або «Чи не хочете ви розповісти про це більше?». ))))))))ПОРАДИ ЩОДО СПi. ЛКУВАННЯ З БАТЬКАМИ Слухайте уважно. Дайте це зрозуміти, зосередивши свою увагу на іншій людині й дивлячись на неї. Будьте уважними, намагайтесь не відволікатися, зокрема на власні думки.
))))))))))))))))ПОРАДИ ПОРАДИ ЩОДО СПiл. КУВАННЯ З БАТЬКАМИ Не забувайте, що інша людина має свої почуття і думки. Не нав’язуйте свої ідеї, думки, відчуття, поради. Виявляйте співчуття не лише словами, а й поведінкою. Намагайтеся зрозуміти почуття і думки співрозмовника. Звертайте увагу на міміку під час розмови, на манеру розмовляти – інтонацію, силу голосу тощо. Наприкінці розмови підсумуйте своїми словами те, що інші хотіли донести до вас. Активне слухання потребує достатньо часу, тому сплануйте цю зустріч заздалегідь
))))))))01 Яка мета розмови? 020306050407))))))))Інд.зустрічіiндивiдуальнi зустрiчi з батьками Готуючись до зустрічі з батьками, вчитель має дати відповіді на такі запитання: Як довго вона триватиме? Коли і де відбуватиметься розмова? Хто буде присутній під час зустрічі? Що я очікую від розмови? Яка моя роль і роль інших учасників зустрічі? Яка інформація мені потрібна? Щоб зустріч із батьками завершилася ефективно, важливо підсумувати її результати: повторити найважливіші пункти обговорення та досягнуті домовленості.
))))))))))))))))Інші форми Переваги від спілкування отримують усі, однак найважливішим воно є для дітей, котрі бачать, як співпрацюють дорослі, важливі у їхньому житті.iншi форми спiлкування з батьками щотижневі або щомісячні інформаційні бюлетені, які містять інформацію про всі заходи, у якихберуть участь діти; обмін книжками про цікаві підходи до навчання і виховання дітей, зустрічі дискусійних груп для обговорення прочитаного (безпосередньо або через соціальні мережі); зустрічі батьків для планування волонтерських заходів для класу або школи; святкові заходи, у яких беруть участь діти, вчителі й батьки; їх організовують із нагоди сезонних свят, історичних дат, подій, важливих для громади та ін.
))))))))))))))))Батькiвська кiмната. Батьківська кімната Багато навчальних закладів, які цінують і підтримують спілкування між батьками і вчителями, облаштовують спеціальне місце для проведення зустрічей учителів із батьками – батьківську кімнату, в якій розміщують стіл, стільці, м’які меблі, полиці з літературою тощо. У такий спосіб школа демонструє розуміння ролі батьків і важливості співпраці з ними.