Поміркуйте, про що сьогодні буде йти мова на уроці?
Номер слайду 3
Розділ 3. УКРАЇНА – СВІТОВІ, СВІТ – УКРАЇНІТема. Україна: погляд крізь час. Після цього уроку ми зможемо: Пояснити значення освіти в житті людини;Висловлювати власне судження про культурне розмаїття України та його цінність;Формулювати питання різного типу до візуальних джерел.
Номер слайду 4
«Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів». Микола Пирогов, український хірург, анатом і педагог
Номер слайду 5
Чи знаєте ви, що...при Свято-Миколаївському храмі Снігурівки була відкрита одна з найперших у Херсонському повіті церковних шкіл для навчання дітей, сталось це 19 липня 1850 року. Згадайте….— які заклади освіти розташовані в селі / місті, в якому випроживаєте.
Номер слайду 6
Сходинки вашого успіху під час уроку. Початкова сходинка: називати культурні пам’ятки України, імена відомих українських вчених, переказувати зміст прочитаного, надавати просту відповідь «так» або «ні»;Середня сходинка: називати видатних українців та їх досягнення, складати питання простого типу до візуальної пам’ятки, визнавати успіхи та досягнення інших осіб, відповідати правильно, але недостатньо осмислено;Достатня сходинка: шукати інформацію в інтернеті за запропонованими параметрами, послідовно викладати інформацію, пояснювати значення освіти в житті людини; формулювати питання різного типу до пам’ятки;Висока сходинка: висловлювати аргументовану думку/власне судження (усно абописьмово) щодо значення освіти в житті людини; культурногорозмаїття та його цінності для суспільства; значення винаходів, творчих доробків, створених українцями для людства, формулювати питання різного типу до пам’ятки; аналізувати що вдалося та не вдалося досягти під час виконання роботи.
Номер слайду 7
Розглянути світлини, поміркувати, яке значення мала освіта для України в минулому та має в сучасному? Учитель диктує склади«до», «то», «да»Пам’ятний знак першій школі (м. Київ)Малюнок хлопчика Лазаря: в’їзд Христа в Єрусалим. Першою вищою школою на наших землях стала Острозька академія. Зображення старого корпусу Києво-Могилянської академії на банкноті 500 грн. Розвиток освіти в Україні
Номер слайду 8
Львівський єзуїтський колегіум,відомий з 1661 року, незабаром став університетом. Київський національний університетімені Тараса Шевченка, сучасна світлина. Нова Українська Школа активно продовжує втілювати в життя прогресивні європейські ідеї
Номер слайду 9
Опрацювати текст підручника стор. 96-98. Робота в групах, скласти різного типу питання (прості та складні) до візуальних пам'яток культури. Поміркувати, в чому цінність па’мяток культури для нашої держави? Група 1 Група 2 Скіфська золота пектораль, сучаснасвітлина. Софіївський собор, сучасна світлина. Скарби України
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Досягнення в сфері інформаційних технологій. Виконати письмово вправу «Листівка іноземному школяру». Ознайомтеся з минулими досягненнями українців в ІТ сфері (за потреби текст підручника стор.98-99). Дізнайтеся про внесок в ІТ-сферу і сучасних українців. Для цього скористайтеся мережею Інтернет. Суть досягнення, формулюйте коротко, одним реченням. Спробуйте створити листівку іноземному школяру, яка б розповідала про внесок в ІТ технології українських вчених в минулому та сьогоденні. Сергій Глушков та Сергій Лебедєв створили Малу електронну обчислювальну машину «МЕОМ», м. Київ, світлина Національної академії наук УРСР, 1951 рік. Деталі «Малої електронної обчислювальної машини»: електронні лампи, опори, конденсатори
Номер слайду 12
Катерина Ющенко, саме їй належить розробка концепції адресного програмування, прикладом якого є всім добре відомі штрих-коди. Цей винахід випередив на кілька років мови програмування Fortran, Cobol, ALGOLВ’ячеслав Петров, створив перші оптичні накопичувачі, які використовували в 2000-х рр.Єгор Анчишкін, розробив технологію розпізнавання облич. Максиміліан Левчин, створив платіжну систему Pay. Pal
Номер слайду 13
Перевір себе!Складіть усно запитання до тексту параграфа, починаючи кожне такими словами: Коли __? Що __? Хто __? Де __? Звідки ми можемо дізнатися про ___? Чому ___? Як ___?Який результат ___?