Тема. Україна: погляд крізь час

Про матеріал
Навчальна програма Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс) (авт. І. Д. Васильків, І. С. Димій, Р. В. Шеремета)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Поміркуйте, про що сьогодні буде йти мова на уроці?

Номер слайду 3

Розділ 3. УКРАЇНА – СВІТОВІ, СВІТ – УКРАЇНІТема. Україна: погляд крізь час. Після цього уроку ми зможемо: Пояснити значення освіти в житті людини;Висловлювати власне судження про культурне розмаїття України та його цінність;Формулювати питання різного типу до візуальних джерел.

Номер слайду 4

«Усяка школа славна не числом, а славою своїх учнів». Микола Пирогов, український хірург, анатом і педагог

Номер слайду 5

Чи знаєте ви, що...при Свято-Миколаївському храмі Снігурівки була відкрита одна з найперших у Херсонському повіті церковних шкіл для навчання дітей, сталось це 19 липня 1850 року. Згадайте….— які заклади освіти розташовані в селі / місті, в якому випроживаєте.

Номер слайду 6

Сходинки вашого успіху під час уроку. Початкова сходинка: називати культурні пам’ятки України, імена відомих українських вчених, переказувати зміст прочитаного, надавати просту відповідь «так» або «ні»;Середня сходинка: називати видатних українців та їх досягнення, складати питання простого типу до візуальної пам’ятки, визнавати успіхи та досягнення інших осіб, відповідати правильно, але недостатньо осмислено;Достатня сходинка: шукати інформацію в інтернеті за запропонованими параметрами, послідовно викладати інформацію, пояснювати значення освіти в житті людини; формулювати питання різного типу до пам’ятки;Висока сходинка: висловлювати аргументовану думку/власне судження (усно абописьмово) щодо значення освіти в житті людини; культурногорозмаїття та його цінності для суспільства; значення винаходів, творчих доробків, створених українцями для людства, формулювати питання різного типу до пам’ятки; аналізувати що вдалося та не вдалося досягти під час виконання роботи.

Номер слайду 7

Розглянути світлини, поміркувати, яке значення мала освіта для України в минулому та має в сучасному? Учитель диктує склади«до», «то», «да»Пам’ятний знак першій школі (м. Київ)Малюнок хлопчика Лазаря: в’їзд Христа в Єрусалим. Першою вищою школою на наших землях стала Острозька академія. Зображення старого корпусу Києво-Могилянської академії на банкноті 500 грн. Розвиток освіти в Україні

Номер слайду 8

Львівський єзуїтський колегіум,відомий з 1661 року, незабаром став університетом. Київський національний університетімені Тараса Шевченка, сучасна світлина. Нова Українська Школа активно продовжує втілювати в життя прогресивні європейські ідеї

Номер слайду 9

Опрацювати текст підручника стор. 96-98. Робота в групах, скласти різного типу питання (прості та складні) до візуальних пам'яток культури. Поміркувати, в чому цінність па’мяток культури для нашої держави? Група 1 Група 2 Скіфська золота пектораль, сучаснасвітлина. Софіївський собор, сучасна світлина. Скарби України

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Досягнення в сфері інформаційних технологій. Виконати письмово вправу «Листівка іноземному школяру». Ознайомтеся з минулими досягненнями українців в ІТ сфері (за потреби текст підручника стор.98-99). Дізнайтеся про внесок в ІТ-сферу і сучасних українців. Для цього скористайтеся мережею Інтернет. Суть досягнення, формулюйте коротко, одним реченням. Спробуйте створити листівку іноземному школяру, яка б розповідала про внесок в ІТ технології українських вчених в минулому та сьогоденні. Сергій Глушков та Сергій Лебедєв створили Малу електронну обчислювальну машину «МЕОМ», м. Київ, світлина Національної академії наук УРСР, 1951 рік. Деталі «Малої електронної обчислювальної машини»: електронні лампи, опори, конденсатори

Номер слайду 12

Катерина Ющенко, саме їй належить розробка концепції адресного програмування, прикладом якого є всім добре відомі штрих-коди. Цей винахід випередив на кілька років мови програмування Fortran, Cobol, ALGOLВ’ячеслав Петров, створив перші оптичні накопичувачі, які використовували в 2000-х рр.Єгор Анчишкін, розробив технологію розпізнавання облич. Максиміліан Левчин, створив платіжну систему Pay. Pal

Номер слайду 13

Перевір себе!Складіть усно запитання до тексту параграфа, починаючи кожне такими словами: Коли __? Що __? Хто __? Де __? Звідки ми можемо дізнатися про ___? Чому ___? Як ___?Який результат ___?

pptx
Додано
20 січня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку