ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМУ

Про матеріал

Ти дізнаєшся

яким командам повороту можна навчити виконавців алгоритму;

якими бувають напрямки повороту;

як вказати величину кута повороту;

чи буде рухатися об'єкт після його зупинки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМУ​2 клас. Вчитель: Коваленко Ю. В. СШ №277

Номер слайду 2

Ти дізнаєшся:яким командам повороту можна навчити виконавців алгоритму;​ якими бувають напрямки повороту;​ як вказати величину кута повороту;​ чи буде рухатися об'єкт після його зупинки.​

Номер слайду 3

Під час роботи за комп’ютером дотримуйся правил техніки безпеки

Номер слайду 4

У комп’ютерних середовищах виконання алгоритмів ти й твої друзі вже домальовували різні малюнки, використовуючи команди малювання ліній. Але під час створення власних малюнків доводиться також змінювати напрямок руху. Для цього є команди повороту.

Номер слайду 5

Наприклад у середовищі програмування Година коду- проект Художник, виконавець може виконувати такі команди повороту:

Номер слайду 6

У таких командах указано напрямок повороту: ЛІВОРУЧІПРАВОРУЧ Щоб визначити, куди має повернути виконавець алгоритму, потрібно уявити себе на його місці. Продовж рух виконавця без повороту та подивися, з якого боку залишилось потрібне зображення. Якщо ліворуч від уявної лінії руху,то слід обрати команду: Якщо праворуч від уявної лінії руху, то слід обрати команду:

Номер слайду 7

Числа в командах указують величину кута повороту, наприклад:

Номер слайду 8

Сторінка121 Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 9

Завдання. Геометричні фігури. Склади алгоритми побудови геометричних фігур у комп’ютерному середовищі Художник.

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку