ПЕРЕДБАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМУ2 клас. Вчитель: Коваленко Ю. В. СШ №277
Номер слайду 2
Ти дізнаєшся:яким командам повороту можна навчити виконавців алгоритму; якими бувають напрямки повороту; як вказати величину кута повороту; чи буде рухатися об'єкт після його зупинки.
Номер слайду 3
Під час роботи за комп’ютером дотримуйся правил техніки безпеки
Номер слайду 4
У комп’ютерних середовищах виконання алгоритмів ти й твої друзі вже домальовували різні малюнки, використовуючи команди малювання ліній. Але під час створення власних малюнків доводиться також змінювати напрямок руху. Для цього є команди повороту.
Номер слайду 5
Наприклад у середовищі програмування Година коду- проект Художник, виконавець може виконувати такі команди повороту:
Номер слайду 6
У таких командах указано напрямок повороту: ЛІВОРУЧІПРАВОРУЧ Щоб визначити, куди має повернути виконавець алгоритму, потрібно уявити себе на його місці. Продовж рух виконавця без повороту та подивися, з якого боку залишилось потрібне зображення. Якщо ліворуч від уявної лінії руху,то слід обрати команду: Якщо праворуч від уявної лінії руху, то слід обрати команду:
Номер слайду 7
Числа в командах указують величину кута повороту, наприклад:
Номер слайду 8
Сторінка121 Працюємо за комп’ютером
Номер слайду 9
Завдання. Геометричні фігури. Склади алгоритми побудови геометричних фігур у комп’ютерному середовищі Художник.