Перевірочні завдання з хімії 7 класу. Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші. Тема уроку. «Розділення сумішей».
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Розподіли на чисті речовини та суміші: бензин, дистильована вода, фарба, пральний порошок, зубна паста, кетчуп, майонез, кисень, вуглекислий газ, залізо, мінеральна вода.
7. Укажіть метод розділення сумішів, що зображений на малюнку.
8. Установіть послідовність фізичних операцій розділення суміші кухонної солі залізних ошурків і річкового піску.
А випарювання
Б фільтрування
В дія магнітом
Г розчинення
9. Розділіть суміші на однорідні та неоднорідні: ґрунт, граніт, морська вода, молоко, кефір, нафта, фруктові соки, природний газ, суп, нафта, мінеральна вода, бронза (мідь і олово).
10. Допишіть речення:
1) Речовину, в якій майже немає домішок, називають___________________________________________________________2) Залізні ошурки можна відділити від деревних із допомогою___________________________________________________________3) В основу роботи респіратора покладено процес__________________________ 4) Суміші бувають___________________________________________________ 5) Для проведення відстоювання використовують__________________________
6) Чи відрізняються властивості суміші від властивостей її компонентів?_________________________________________________________
11. Як розділити суміш:
а) пісок і тирса; г) рослинна олія + вода + сіль;
б) залізо і сода; ґ ) залізний порошок + вода + пісок;
в) сіль + вода + крейда; д) тирса + вода + спирт.
12. У якому ряду містяться лише чисті речовини?
а) кисень, повітря, вуглекислий газ;
б) дистильована вода, водень, цукор;
в) мінеральна вода, мідь, кухонна сіль;
г) граніт, азот, питна сода.
13. Дайте відповіді на питання.
14. Поясни, що зображено на малюнку.
15.Визначте чисті речовини та суміші. Поясніть свій вибір.