Перезавантаження: вчитель ХХІ століття

Про матеріал
А який же повинен бути вчитель 21 століття не тільки в очах учнів, а і в нашому розумінні. Давайте спробуємо знайти відповідь на це питання на нашій педагогічній раді «Перезавантаження: вчитель ХХІ століття»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ 30-Х РОКІВ Знання предмета і володіння методикою; Гарні взаємини з учнями; Уміння справедливо оцінювати знання учнів; Дотримання дисципліни; Зовнішній вигляд.

Номер слайду 5

ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ 60-Х РОКІВ Врівноваженість; Авторитет, сильна воля; Знання предмета, вміння говорити логічно і виразно; Приємна зовнішність, розуміння своїх учнів; Вимогливість самостійності, любов до педагогічної роботи.

Номер слайду 6

ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ 1992 РОКУ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

С - У- Ч- А- С- Н- О- Ю-

Номер слайду 15

І ми прагнемо перейти до школи, яка розвиває індивідуальність, забезпечує свободу вибору. Але щоб користуватися свободою вибору, ти повинен розуміти, як робити цей вибір. Суспільство повинно зрозуміти, що через вчителя ми будуємо нову школу і нове ставлення до дітей. Л.Гриневич, міністр освіти і науки України

Номер слайду 16

1.Дитина-індивідуальність 2.Батьки-партнери 3.Умотивований вчитель 4.Навчання збільшиться до 12 років 5.Автономія школи 6.Справедливе фінансування 7. “Гроші ходять за дитиною” 8. “Так” – інклюзивній освіті 9.Нова школа – менше інтернатів

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Коуч – той, хто допомагає досягти життєвої або професійної мети. Він сприймає людину такою, яка вона є насправді, а не оцінює її. Ментор – досвідчений і надійний товариш, порадник, наставник. Тьютор – той, що індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті.

Номер слайду 21

Новатор – педагог, який приносить в інтелектуальну освітню діяльність нові ідеї. Модератор – людина, яка проводить соціологічні дослідження, ведучий фокус- групи, адміністратор форуму, чату, соціальної мережі в Інтернеті, той хто налагоджує комунікативну взаємодію у класі, організує рефлексію, проектує наступні кроки в совіті. Фасилітатор – підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає, надихає.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Він актор, але його глядачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі тільки у свідомості величі своєї справи

Номер слайду 28

ppt
Додано
20 березня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку