2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Перший урок."Ми - українці і нам є чим пишатися!!!"

Про матеріал
Перший урок у 2 класі .Ми українці і цим пишаємося.Створення « Це наше і це-твоє» "
Перегляд файлу

Ми - українці  і нам є чим пишатися!!!

                                                                        

 Мета: розширити і поглибити поняття громадянськості; формувати національну свідомість школяра, почуття гордості за історичне, культурне та духовного життя наших предків; виховувати гуманне ставлення до спадщини українського народу; викликати бажання вивчати, берегти і примножувати багатство рідного краю.

Обладнання: ілюстрації, фото, художні та віршовані твори про Україну,мультфыльми з серыъ « Це наше ,і це твоє»,презентації « Асканія нова», « Чим може пишатись українець» ,карта України,комп’ютер.

 Вислови.

Всім серцем любіть Україну свою,

І вічні ми будемо з нею (В. Сосюра).

Свою Україну любіть,

За неї Господа моліть (Т. Шевченко).

 

                                             ХІД УРОКУ

1.Організація  класу до уроку.

- Сьогодні у нас незвичайний урок. А про що будемо говорити на уроці, нам допоможуть здогадатися рядки з вірша.

                 На землі великій є одна країна:

             Гарна, неповторна, красна,як калина.

               І живуть тут люди добрі, працьовиті.

            І, скажу по – правді, ще й талановиті.

        Землю засівають і вірші співають…

Про яку країну згадується у вірші? (відповіді) - На цій карті зображена наша земля, країна, Батьківщина – Україна. Такою ми можемо її побачити, якщо летітимемо в літаку високо над землею. Можна сказати, що це маленька кольорова фотографія нашої великої Батьківщини – України. Розгляньте уважно карту…, які кольори ви бачите на ній? Чи знаєте ви, що означають ці кольори на карті? Коричневим кольором зображені гори, зеленим – рівнини, а синім… ось ці стрічки… може, самі здогадаєтеся? Допоможе вам загадка.

Синя стрічка блищить,

Щось тихенько гомонить

І біжить собі, біжить,

Не зупиниться й на мить.

                                       (річка)

Навколо вода, а з питвом біда.

                                        (море)

 

(показати на карті Україну)

 (Учитель на карті показує моря й називає їх: Чорне, Азовське. Потім показує й називає річки: Дніпро, Дністер, Серет. Також називає міста: Київ, Тернопіль, Львів і т. д. згодом називає гори: Карпати, Кримські.)   

2.Повідомлення теми і завдань уроку.

- Наш урок буде присвячений нашій ненці – Україні, її спадщині, її культурним і духовним скарбам, українському народові.  Ми з вами будемо подорожувати по всій Україні.

3. Актуалізація опорних знань.

(Гра « Анаграми»: Україна, Дніпро.)

1 завдання: зібрати правильно слова і прочитати.

- Що для вас означає слово «Україна»?

 

- Які ще слова ми можемо підібрати, що ми розуміємо під цим словом? 

2 завдання : Асоціаційний кущ.

 

 

        земля                            край                      мова               гори 

 

 

пісня                                                                                                            моря

                                                 УКРАЇНА

лани                                                                                                              село

 

 ліси                         ріки                           поля                     сади            шахти 

 

3. Подорож сторінками журналу « Це наше і це -твоє»    

- Ми з вами живемо в Україні ,і називаємось гордо українці ,і нам є чим пишатися  .Зараз ми з вами переглянимо серію мультфільмів, створених каналом « Плюс- плюс»  ,які  розповідають цікаві факти про нашу країну: географічні особливості, визначні досягнення, оригінальні винаходи тощо. 

( Перегляд мультфільмів та їх обговоренння)

  • Різдвяні свята
  • Рамкові вулики
  • Сіль
  • Асканія нова +презентація « Заповідник « Асканія –нова»
  • Гасова лампа +слайди – фото лампи
  • Чернозем
  • Літак « Мрія» +слайди – фото
  • Трембіта +слайди фото  

Давайте спробуємо доповнити вірш, вставляючи останнє слово:

 Ми дуже любим весь наш край,

 І любим У_______ (Україну),

 Її лани, зелений гай,

 В саду рясну _______ (калину).

 Там соловейко навесні

 Співає між _______ (гілками),

 Та й ми співаємо _______ (пісні) –

 Змагається він з нами!

 4. Творче завдання в групах –колаж « Це наше і це-твоє»

 

4.Підсумок

- Як наЯк  зивається наша країна? Яке місто є столицею  України?

- Які Д   Які державні символи ви знаєте?Чим може пишатися українець?

- Яка  

 

 

 

 

 

 

 

  

docx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку