19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Перший урок НУШ - 2018 на тему: " Я люблю свою країну"

Про матеріал

Перший урок для здобувачів освіти та їх батьків Нової української школи - 2018 на тему: " Я люблю свою країну" .Мета : Формувати у здобувачів освіти уявлення про рідну землю, спираючись на уже здобуті знання; розширити знання учнів про державні і народні символи України. Навчати учнів помічати красу в людях і в собі; спонукати до виконання загальнолюдських правил суспільного життя, творити оточуючим добро; виховувати громадянські почуття, інтерес до пізнання багатої історії держави; прагнути доброзичливої атмосфери у класі.

Перегляд файлу

Розробка першого уроку НУШ – 2018 на тему

««Я люблю свою країну»

Дата: 03.09.2018

Мета : Формувати у здобувачів освіти уявлення про рідну землю, спираючись на уже здобуті знання; розширити знання учнів про державні і народні  символи України. Навчати учнів помічати красу в людях і в собі; спонукати до виконання загальнолюдських правил суспільного життя, творити оточуючим добро; виховувати  громадянські почуття, інтерес до пізнання багатої історії держави; прагнути доброзичливої атмосфери у класі.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: предметні малюнки: калина, верба, барвінок, віночок, рушник; карта України, шаблони україночки та українця; олівці; звукозапис українських пісень.

Хід уроку:


І. Ранкове коло

  1. Привітання

Вранці сонце пробудилось,

В росяній траві умилось

перегорнуло календар –

Ось і вересень настав.

Він покликав всіх до школи,

А наш клас зібрав у дружне коло.

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Міцно за руки візьмемось,

Разом щиро усміхнемось.

 

2. Знайомство

– Тож будьмо знайомі. Я – ваша вчителька Анна Олегівна. А тепер познайомимося з вами. Діти називають свої імена по колу.

Привітання з іменинами однокласника

4. Релаксація

У нашому класі друзі  всі. 
Я і ти, і ми, і ви.
( Тричі  плескають у долоні )
Добрий ранок, тому, хто зліва.
Добрий ранок, тому, хто справа. Ми – одна  сім’я!

В цьому класі друзі  всі.
Я і ти, і ми, і ви.
Посміхнись тому, хто зліва.
Посміхнись, тому, хто справа. Ми – одна сім’я.

Хай сьогодні в кожне серце
наш урок додасть тепла.

  • Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?
  • Чим особливий сьогоднішній день?-
  • Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем!

Учитель: Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав на перший у вашому житті шкільний урок. Ви переступили поріг Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – «Учень», «Школяр». Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів. Я вітаю вас із цією визначною подією!

 

  1. Гра «Атоми – молекули»

 Сідаємо після гри на місця тими групами, як отрималось під кінець гри

 

ІІ Актуалізація опорних знань учнів:

Гра-вправа «Закінчи речення»

- Наша країна називається …

- Столиця України – місто…

- Найбільша річка України - …

- До державних символів відноситься…

 

ІІІ Повідомлення теми, мети уроку

Про що саме ми будемо сьогодні говорити ,дізнаємось, прослухавши вірш:

Є багато країн на землі,

В них – озера, річки і долини.

Єкраїни великі й малі,

Та найкаща завжди – Батьківщина»

  • Як ви думаєете,яка ж тема уроку?

Правильно, сьогодні перший урок присвячений нашій рідній Батьківщині, ім'я якої  - Україна.

 

ІІІ Вивченнч нового матеріалу

Розповідь вчителя з елементами бесіди

– Діти, ми живемо на своїй рідній землі, яка зветься Україна, а ми з вами – українці. Погляньте на край вашої парти і ви побачите фігурки українця (хлопчики) та україночки (дівчатка), візьміть кольорові олівці і розфарбуйте їх.

Діти працюють під мелодію українських пісень, за бажанням підспівують. З допомогою вчителя розміщують фігурки на дошці у вигляді хороводу навколо карти України.

       Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо в свою душу рідні серцю краєвиди.

Хіба може душа бути байдужою до цієї краси? Звичайно, ні. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.

Розповідь про рідне місто Нова Каховка

-Щойно ми з вами поговорили про велику і єдину для всіх Батьківщину. Але в кожного з нас є своя мала батьківщина, як ви гадаєте, що це?

Правильно, це наше місто або село в якому ви народилися і проживаєте.

_ Про яке місто ми говоримо?

Кожне місто має власну долю, своє життя, початок і історію.

Фізкульхвилинка

Ми – метелики чудові.

(діти нахиляють голову вліво-вправо)

Є в нас крильця кольорові,

(Розводять руки в сторони)

Ними ми махаємо

(Виконують махи руками)

Над квітами літаємо.

(Кружляють навколо себе)

Розповідь вчителя з елементами бесіди про державні символи

  • Як ви розумієте, що таке символи? (символи- це особливі відзнаки,які вирізняють один народ від іншого)
  • -Які державні символи ви знаєте?
  • Герб, Прапор і Гімн – три основні національні символи України.
  • Як називається наш герб? (Тризубець)
  • У тризубі відображено триєдність життя. Це Батько-Мати-Дитя. Вони символізують собою Силу-Мудрість-Любов.
  • Розгляньте зображення Прапора України.
  • Якої він форми?
  •  Які кольори ви бачите на українському прапорі?

Пригадайте, що означають ці кольори?

Жовтий колір – це колір пшеничної ниви, колір хліба, зерна, що дарує життя всьому сущому на землі, це колір жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого не дозрів би, не заколосився б хліб. Це символ достатку українського народу.

Блакитний, синій колір – це колір ясного, чистого, мирного неба. Це колір води, без якої не дозрів би хліб. І ще – це колір миру.

  • Що таке Гімн?

Гімн – це найголовніша пісня держави. З гімну починають урочисті збори, свята, надзвичайні масові події, гімном їх і закінчують. Це хвалебна пісня своїй Батьківщині в якій народ висловлює побажання бути вільним, щасливим, жити в достатку.

-Хто створив гімн? (музика М.Вербицького на слова П.Чубинського)

Розповідь про народні символи України

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Закріплення вивченого матеріалу

Гра «Доповни вірш»

– А зараз я прочитаю вірш з пропущеними словами, а ви спробуйте їх відгадати і хором назвати.

На землі великій є одна країна:

Гарна й неповторна, мила …(Україна).

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й …(талановиті).

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші … (складають).

Щоб жила й раділа кожна родина,

Щоб була щаслива наша …(Батьківщина)!

Гра «Дай правильну відповідь» Учитель.

  • В якій країні ми живемо? Столиця України?
  • Як називається головна річка України?
  • Як називається наш рідний край?
  • Державні символи України?

Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив.

А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім’я,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

 

 

Гра «Правила для учнів»

Учитель читає вірш С. Маршака, а діти виконують відповідні рухи.

-  Заходить вчитель  треба встати. (Встають.)

-  Коли дозволить, тихо сядь. (Тихо сідають.)

-  Спитати хочеш  не гукай (сваряться пальчиком),

- А тільки руку піднімай. (Піднімають руку.)

- У школі парту бережи. («Витирають» кришку парти.

-  І на парті не лежи. (Схиляються на парти.)

- Щоб урок минув не марно,

- Треба сісти рівно, гарно. (Випрямляються, кладуть руки напарту.)

Не розмовляй  на уроках  як папуга чи сорока

 (Махають руками, ніби крилами птахи).

ІV  Підсумок уроку

  • Ось і добіг до кінця наш перший урок.
  • Що вам сподобалося на уроці? Що запам‘яталося?
  • Чи зрозуміли ви, як треба жити у школі?
  • В якій державі ми живемо?
  • Кого можна назвати патріотом України?
  • Що для цього треба робити?
  • Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.

Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить! Бажаю всього найкращого вашим родинам!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 вересня 2018
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку