Тема: Повертаємось до школи, щоб вчитися, дружити. досліджувати
Мета: продовжувати формувати уявлення про основне завдання школяра; вчити культурі спілкування; формувати позитивні взаємини між дітьми; виховувати повагу одне до одного; згуртовувати колектив.
Хід уроку
І. Вступна частина.
1. Ранкова зустріч.
- Любі мої діти! Я надзвичайно рада знову бачити всіх вас у нашому затишному класі. Дуже швидко промайнули літні канікули і ми знову зібралися разом! Впізнати вас було дуже важко , адже всі ви підросли, подорослішали і стали ще кращими. Я рада вітати вас у стінах нашої школи і запрошую на ранкове коло.
1.Вітання(діти в колі виконують рухи – посміхаються один одному, простягають руки до сонця,імітують рух сонячних промінців )
Веселі та грайливі,
Допитливі й сміливі
Зустріли день новий.
Тож хай іскриться сонце,
Проміннячко всім шле
І любих рідних діток
До знань вперед веде.
2. Обмін інформацією.
Гра « Розкажи про літо трьома словами»
- Моє літо – це сонце, гойдалка ,книга.
(Діти по колу розповідають про своє літо лише за допомогою трьох слів)
3. Гра « Консервування» спогадів про літо»
( Діти на окремих аркушах малюють найцікавіші миті літа, згортають у трубочку і кидають у капсулу, яку вчитель « консервує». Капсула(прозора пластикова коробка) залишається у класі і учні матимуть змогу переглядати її час від часу)
ІІ. Основна частина.
1. Гра «Відпускання канікул»
- Ваші літні канікули завершилися. Вони залишили після себе приємні спогади про цікаві прогулянки вуличками старовинного міста; незабутній відпочинок на березі моря; подорож незвіданими стежками рідного лісу; захоплюючі історії на сторінках книг та ще багато чого корисного, смачного, радісного. Але попереду у нас новий навчальний рік . Важливий, складний, непередбачуваний. Тому пропоную «відпустити» наші канікули за допомогою повітряних кульок. Як вони вільно злітають у небо, так нехай і наші канікули відлетять, залишивши нам ці приємні спогади.
(Уявні повітряні кулі з кольорового паперу, діти пишуть на них слово «канікули» і кріплять на дошку, вчитель наголошує, що справжні кулі забруднюють навколишнє середовище).
2.Робота в групах.
Планування діяльності на новий навчальний рік . Створення проєкту-колажу.
( Кожна група отримує набір слів, серед яких повинна обрати лише ті , які відповідають навчальній діяльності. Вирізані слова діти кріплять на ватман)
Читати писати
гратися досліджувати
розв’язувати пустувати
рахувати бавитися
співати битися
дружити сваритися
вчитися конструювати
малювати поважати
3. Гра « Вгадай за описом»
- План роботи на новий навчальний рік ми вже склали, тому пропоную пригадати , які шкільні прилади допоможуть нам його успішно виконати.
Біла, крихка, прямокутна(крейда).
Зручний, дерев’яний, низький (стілець).
Паперова, цікава, навчальна (книга).
Дерев’яні, кольорові,довгі(олівці).
ІІІ. Заключна частина.
Гра «Побажання по колу»
Учні утворюють коло. По черзі продовжують речення, звертаючись до сусіда : « Мій друже, в новому навчальному році я бажаю тобі…»