Матеріал першого уроку для учнів першого класу, котрий знайомить дітей зі школою, вчителькою, однокласниками, пояснює необхідність дотримання правил поведінки в школі та дає початкові знання про нашу Батьківщину, її символи, вчить любити й поважати Україну.
Комунальний заклад освіти Кислянська
середня загальноосвітня школа
вул. Миру,1, с.Кислянка, Синельниківськи район, Дніпропетровська область, 52512,
Тел./факс (05663) 62-8-80
E – mail: kysljanka1@mail.ua Сайт: http://kyssh.dnepredu.com Код ЄДРПОУ 26460526
1 урок у 1 класі
Дата: 01.09.2018р.
Вчитель: Берхмілер М.С.
Завдання першого уроку:
ознайомити дітей з правилами поведінки
у школі; зацікавити, здивувати, заспокоїти
та заохотити першокласників до навчання; учити робити самостійні відкриття;
створити комфортні психолого-педагогічні
умови для легкого свідомого спілкування;
виховувати любов і повагу до своєї країни.
Очікуванні результати:
На кінець уроку діти знатимуть:
вмітимуть:
Хід уроку
І. Ранкова зустріч. Знайомство.
1. Робота в колі. Вступне слово вчителя:
Дзвоник голосистий нині скликав нас.
Увійшли ми в світлий рідний перший клас.
Дорогі діти! Сьогодні у вас свято – ви стали учнями і зараз у вас перший урок. Тож і я вітаю вас із цим важливим моментом у житті!
Я бачу ваші гарні допитливі оченята, вам сьогодні дуже цікаво, але трішки боязко у школі, бо тут для вас все нове й незнайоме.
2. Гра «Снігова куля»
Тож давайте познайомимось і проведемо гру. Я називаю своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д. Якщо учень забув, як звати однокласника, всі йому допомагають.
3. Гра «Класний рахівник»
Вийдіть у середину кола всі дівчатка класу. Полічимо, скільки їх. На дошці запишемо: «дівчаток – 5».
Потім разом полічимо кількість хлопців у класі й робимо запис: «хлопців –9» Дівчатка і хлопці двома шеренгами, взявшись за руки, вимірюють, чия шеренга довша, припустивши після цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.
ІІ. Опис діяльності (фронтальна)
1.Гра «Збери метелика»
До нас на урок прилетіли метелики, щоб привітати вас із святом, але вони заблукали в школі й розгубили свої крильцята. Давайте зберемо цих метеликів докупи. Діти, вибирайте половинку метелика і шукайте на партах другу поло-винку. Де утворився метелик, там і буде ваша парта! Можете сісти за неї.
2. А як правильно сидіти за партою? Які правила для учнів ви знаєте?
3. Мозковий штурм «Моя Батьківщина»
Ви – українські школярі, діти неньки-Батьківщини.
У всьому світі - кожен знає – Вишита колоссям і калиною,
Батьківщина лиш одна є. Вигойдана співом солов’я,
І в нас вона одна-єдина Звешся веселково Україною,
Це наша славна Україна Нене зачарована моя.
4. Перегляд відеопрезентації «Цікаві факти про Україну»
Обговорення: «Які найцікавіші факти про Україну вам запам’ятались?»
5. Фізкультхвилинка
Рухаємось під веселі українські мелодії, підспівуємо.
6. Групова робота: «Склади пазли»
Діти, до вас в гості сьогодні прийшли також герої українських казок. Вони теж хочуть привітати вас з Днем Знань і приготували цікаве завдання: кожна група учнів повинна скласти пазл і відгадати, який народний символ України під ним захований. Хто швидше впорається із завданням, той отримає подарунок. А казкові герої будуть спостерігати за вашою роботою.
7. Творча майстерня
В подарунок від казкових героїв кожен учень отримує сердечко, як символ любові до Батьківщини. Прикрашає його за власним бажанням: можна написати своє ім’я, зробити з нього смайлик, або намалювати квіточку, тощо. Потім вивішує свій витвір на дошку, утворюючи разом з іншими дітьми велике серце (або український віночок).
8. Рефлексія
Вибір смайлика, що підходить під настрій учня.
Кожен обирає собі під настрій смайлик, показує, пояснює, чому саме цей смайлик йому сподобався і які почуття передає. Всі смайлики вивішуються на дошці, або на дверях класу і залишаються на наступний тиждень.