Перший урок у першому класі

Про матеріал

Матеріал першого уроку для учнів першого класу, котрий знайомить дітей зі школою, вчителькою, однокласниками, пояснює необхідність дотримання правил поведінки в школі та дає початкові знання про нашу Батьківщину, її символи, вчить любити й поважати Україну.

Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти Кислянська

середня загальноосвітня школа

 

вул.  Миру,1, с.Кислянка, Синельниківськи район, Дніпропетровська область,  52512,

Тел./факс (05663) 62-8-80

Email: kysljanka1@mail.ua Сайт:  http://kyssh.dnepredu.com Код ЄДРПОУ 26460526

 

1 урок  у  1  класі

     Дата:      01.09.2018р. 

Вчитель:       Берхмілер М.С.

        

Завдання першого уроку: 

ознайомити  дітей  з  правилами  поведінки 

     у  школі;  зацікавити,  здивувати, заспокоїти

та заохотити  першокласників до навчання;   учити робити  самостійні  відкриття;

створити  комфортні  психолого-педагогічні

умови  для  легкого  свідомого  спілкування;

виховувати любов і повагу  до  своєї  країни.

 

    Очікуванні результати:

На кінець уроку діти знатимуть:

  • правила учнів під час занять у школі;
  • цікаві відомості про нашу Батьківщину;
  • народні символи України;

вмітимуть:

  • розпізнавати однокласників і спілкуватись один з одним, звертатись до вчительки;
  • пояснювати важливість навчання у школі;
  • працювати в групах;
  • наводити приклади бережного ставлення до довкілля             

 

 

Хід  уроку

 

І. Ранкова зустріч. Знайомство.

1. Робота в колі. Вступне слово вчителя:

Дзвоник  голосистий  нині  скликав  нас.

   Увійшли  ми в світлий рідний перший  клас.

Дорогі  діти!  Сьогодні  у  вас  свято – ви стали учнями і зараз у вас перший урок. Тож і я вітаю вас із цим важливим моментом у житті!

Я  бачу  ваші гарні допитливі оченята, вам сьогодні дуже цікаво, але трішки боязко у школі, бо тут для вас все нове й незнайоме.

2. Гра «Снігова куля»

Тож давайте познайомимось і проведемо гру. Я називаю своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д. Якщо учень забув, як звати однокласника, всі йому допомагають.

3. Гра «Класний рахівник»

Вийдіть у середину кола всі дівчатка класу. Полічимо, скільки їх. На дошці запишемо: «дівчаток – 5».

Потім разом полічимо кількість хлопців у класі й робимо запис: «хлопців –9» Дівчатка і хлопці двома шеренгами, взявшись за руки, вимірюють, чия шеренга довша, припустивши після цього, кого у класі більше – хлопчиків чи дівчаток.

ІІ. Опис діяльності (фронтальна)

1.Гра «Збери метелика» 

До нас на урок прилетіли метелики, щоб привітати вас із святом, але вони заблукали в школі й розгубили свої крильцята. Давайте зберемо цих метеликів докупи. Діти, вибирайте половинку метелика і шукайте на партах другу поло-винку. Де утворився метелик, там і буде ваша парта!  Можете сісти за неї.

 

2. А як правильно сидіти за партою? Які правила для учнів ви знаєте?

  • Вставайте  дружно  кожен  раз,  коли  учитель входить  в  клас!
  • Коли  дзвінок нас погукає - ми працювати починаєм.
  • Спитає  вчитель – треба  встати і гарно все відповідати
  • Дозволить  сісти – тихо  сядь, щоб друзям всім не заважать.
  • Сказати  хочеш  – не  шуми,  а  тільки  руку  підніми.
  • У  школі  парту  бережи,  на  ній  ніколи  не  пиши.
  • На стільчику ти не гойдайся, слухняним бути намагайся.
  • Слабших же не ображай, дівчаток завжди захищай!
  • А  щоб  урок  минув  не  марно, то працювати треба гарно.
  • Нікого не перебивай, простір для творчості давай.
  • Придумуй, грайся, фантазуй, цікаві вироби майструй!
  • І про здоровя ти подбай – рівненько спиноньку тримай.
  • І тоді буде у всіх нас веселий, дружний супер-клас!

 

3. Мозковий штурм «Моя Батьківщина»

Ви – українські школярі, діти неньки-Батьківщини.

  • А  хто  знає  як  називається  наша країна?
  • Що ви знаєте про Україну, про свою рідну землю?
  • Чи потрібно захищати її і піклуватись про чистоту довкілля?
  • Чи робили ви щось для збереження її природи?

У  всьому  світі  -  кожен  знає –  Вишита  колоссям  і  калиною,

Батьківщина  лиш  одна  є.   Вигойдана  співом  соловя,

І  в  нас  вона  одна-єдина   Звешся  веселково  Україною,

Це  наша  славна  Україна   Нене  зачарована  моя.

4. Перегляд відеопрезентації «Цікаві факти про Україну»

Обговорення: «Які найцікавіші факти про Україну вам запам’ятались?»

5. Фізкультхвилинка

Рухаємось під веселі українські мелодії, підспівуємо.

6. Групова робота: «Склади пазли»

Діти, до вас в гості сьогодні прийшли також герої українських казок. Вони теж хочуть привітати вас з Днем Знань і приготували цікаве завдання: кожна група учнів повинна скласти пазл і відгадати, який народний символ України під ним захований. Хто швидше впорається із завданням, той отримає подарунок. А казкові герої будуть спостерігати за вашою роботою.

7. Творча майстерня

В подарунок від казкових героїв кожен учень отримує сердечко, як символ любові до Батьківщини. Прикрашає його за власним бажанням: можна написати своє імя, зробити з нього смайлик, або намалювати квіточку, тощо.  Потім вивішує свій витвір на дошку, утворюючи разом з іншими дітьми велике серце (або український віночок).

8. Рефлексія

Вибір смайлика, що підходить під настрій учня.

Кожен обирає собі під настрій смайлик, показує, пояснює, чому саме цей смайлик йому сподобався і які почуття передає.  Всі смайлики вивішуються на дошці, або на дверях класу і залишаються на наступний тиждень.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Устимець Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
1464
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку