Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Перший урок в 11 класі "Україна понад усе!".

Про матеріал
Мета: виховувати почуття патріотизму, гордість за свою Батьківщину – Україну, зробити наголос на останніх подіях; формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України; відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу. Обладнання: державна символіка, вирізані з білого паперу голуби, мапа України, кольорові плакати дітей у вишиванках, відеоролики про Україну, презентація «Що в Україні най-най…?»
Перегляд файлу

Перший урок в 11 класі

Тема. Україна понад усе.

 

 Мета: виховувати почуття патріотизму, гордість за свою Батьківщину – Україну, зробити наголос на останніх подіях; формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України; відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу.

Обладнання: державна символіка,  вирізані з білого паперу голуби, мапа України, кольорові плакати дітей у вишиванках, відеоролики про Україну, презентація «Що в Україні най-най…?»

Технічні засоби: проектор, мультимедійна дошка, ноутбук.

 

Хід уроку

 

Свою Україну любіть

Любіть її… Во врем’я люте.

В останню тяжкую минуту

За неї господа моліть.

                                Т. Г. Шевченко

 

Учитель. Радо вітаючи вас, мої любі, у світлому й затишному нашому класному приміщенні, я все ж відчуваю і легкий смуток. Цей навчальний рік останній у вашому шкільному житті, ви ступили на фінішну доріжку й маєте наразі переоцінити власні пріоритети, спрямувавши усі зусилля на закладення міцного підмурку подальшого дорослого життя. Яким воно буде у відблиску тривожних зірниць нашого сьогодення?

Кожне покоління людей проходить через свою череду проблем і випробувань, формулює свої відповіді на одвічні питання віднайдення свого коріння, ідентифікації себе з певним народом: «Звідкіль я? Хто я в рідній стороні?»; тривожного зазирання у власне майбутнє: «Ким виросту? Чи буду з Богом в серці?». Революція гідності й подальші суспільно-політичні події 2014-2015 рр. додали до цього переліку не менш важливі питання патріотичного пориву, які кожна поважаюча себе людина наразі визначає як доленосні: «Що я можу зробити для миру й процвітання своєї держави? Чим Україні я освітлю дні?»

      Пропоную і нам з вами замислитися сьогодні над деякими з них, бо ми живемо в країні з великими можливостями та з високим призначенням.

Дитино, глянь навкруг, яка твоя земля:

Красива, дивовижна і єдина.

Усе тут дороге: ліси, гори і поля,

Бо це Вітчизна наша – Україна!

 

Відео « 1 хвилина з Україною»

 

Учитель.

Україна – миролюбна держава з цікавою історією, духовною культурою, працьовитим народом, солов’їною мовою, давніми звичаями, веселими піснями та запальними танками.

Наша славна Україна,
Наше щастя і наш рай,
Чи на світі є країна
Ще миліша за наш край?

І в щасливі й злі години
Ми для неї живемо.
На Вкраїні й для Вкраїни
Будем жити й помремо.

Учитель. Найголовніше для всіх людей є те, щоб світило яскраво сонце і було мирне небо. Важко уявити, що десь над нашою рідною землею клекочуть гармати, повітря здригається від вибухів, а відчай панує в очах людей… Українці мають усі підстави пишатись, що їхня Батьківщина не раз переживала дні слави, мужньо переносила найважчі випробування. Не одне покоління кращих синів та дочок беззавітно клали своє життя до ніг рідної неньки – України.

  • Діти, а чи ви знаєте,які події  відбувається на сході України?  Відповіді учнів .
  • Пропоную вам переглянути віео про події на сході України.

Відео «Повсталий степ»

Учитель. Дорогі діти, тож скажіть, з чого складається любов до рідного краю?

 

Складання асоціативного куща «Любов до рідного краю».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання  «Голуб миру».

 Учитель  У кожного із вас є змога написати побажання в майбутнє на крилах голуба – птаха, що є посередником між небом і землею. Ці побажання обов’язково долинуть до небес і небо подарує нашій землі мир, взаєморозуміння та благополуччя.

А щоб це відбулося як можна раніше ми кожного дня будемо додавати зусиль для здійснення наших мрій, навчаючись та отримуючи знання на благо своєї країни, свого рідного краю. . А голуб миру буде її охороняти .

 (Учні на птахах пишуть слова вдячності любові до України, побажання та кріплять навколо обрисів України свої голубки)

Відео «Повертайся живим»

Учитель: Україна – це краплина сонця на карті світу. Вона осяяна багатовіковими традиціями, піснями, історією. Наша земля наділена неоціненними скарбами та багатствами родючих земель та повноводних рік. У нас є чим пишатися, і це підтверджує книга рекордів України.

Відео «Моя країна Україна»;  продовження: презентація «Що в Україні най-най…?»

Учитель. У кожного з нас є рідна хата. Подумайте, скільки потрібно праці, щоб утримувати в домі порядок і лад, щоб було в ньому чисто і затишно, щоб жилось заможно. Україна – наш спільний дім. Тож маємо дбати усі, щоб були в ній добробут і лад, мир і злагода, вічна краса. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне – не тільки хата й подвір’я, а й вулиця, село чи місто, де ти живеш, ліс і річка, степ і море , і вся розмаїта наша країна.

Відео «Цікаві факти про Україну»

Учитель: Україна потребує нашої виваженості, єдності, мудрості. Ми пишаємося нашою молоддю. Вона активна, здатна відстоювати своє майбутнє. Ми повинні поважати себе, свою державу, тоді інші країни поважатимуть нас. А ще ми повинні пам’ятати і шанувати свою історію, якою вона не булаб.

Відео «Поворотні моменти останніх 25 років»

Учитель. Кожен народ любить свою Батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. А ми живемо в Україні, волелюбній, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною, завжди вільною і незалежною, бо всі ми громадяни нашої Вітчизни, патріоти, люблячі сини і дочки України.

Учитель: Послухайте ось таку притчу.

Якось, у коробці лежали тюбики з фарбами. Одного разу біла фарба сказала чорній, що в тюбику лежала найближче до неї:

- Сестро, що за біда трапилася з тобою? Чому ти така брудна?

- Я не брудна, такий мій колір, - відповіла чорна фарба.

- Тоді ти неправильна фарба, і колір у тебе неправильний. Подивись на мене, ось яким повинен бути справжній колір, і взагалі, всі кольори походять від білого, тому нема нічого більш витонченого, як білий колір, на котрий повинні прагнути бути схожими усі інші фарби.

Це зауваження не сподобалось чорній фарбі і вона незадоволено відповіла:

- Ні, це ти неправильна, а мій колір найправильніший. І взагалі, якби не було чорного кольору, то нічого видатного не змогли б намалювати. Спробуй без мене щось намалювати, білий аркуш так і залишиться білим.

Почувши це, засперечалися інші фарби і навперебій почали доводити, що тільки їх колір правильний і потрібний. Що тільки вони будуть обрані художником для створення шедевру. Довго та запекло вони сперечались, так, що деякі навіть почали вибризкуватись з тюбиків через розбурхану неприязнь.

Та раптом кришка коробки відкрилась і на тюбики впало яскраве світло. Художник вийняв фарби і видавив їх на палітру. Потім, змішавши їх одна з одною, наніс на полотно, де й відбулося їх примирення. Художнику не було ніякого діла до їх протиріч, він бачив єднання у різноманітності. Для нього були важливі всі кольори. Так був створений великий шедевр, де фарби не протистояли, а взаємодоповнювали одна одну.

Так і в нашій країні, кожне місто, кожна область – це лише окремий тюбик з фарбою, а разом ми – квітуча, барвиста Україна.

Відео «Ай люлі»

 Вправа «Мікрофон»

Вчитель: А зараз помріймо…Мрія завжди красива. Мрія — стосила, бо помножена на тисячі мрій. А отже, невмируща. А отже, всепереможна.

Сидіти і мріяти про краще можна, але у такому разі воно не настане. Можна любити Україну і втікати за кордон. Але чого варта така любов?

Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави.

 

Учні формулюють відповідь на запитання:

«Якби я був президентом України я б… »

Учитель. Правильно, діти, ви повинні настійливо йти до своєї мети і пам’ятати, що один в полі не воїн. Ми маємо бути єдині, спільно приносити нашій державі користь. Сьогодні держава дбає про вас, як рідна мати про свою дитину, а ви повинні дбати про неї, щоб вона була багата і щаслива. Ви маєте будувати своє майбутнє. І тільки спільними зусиллями ми досягнемо того, що очікуємо для України. Тільки тоді сонечко буде посміхатися і лагідними промінчиками зігріватиме Україну.

 

Тому я вірю:

Я вірю, країно, ти станеш на ноги, 
Махнуть золотистим крилом рушники, 
І щастя затмить всі печалі й тривоги 
На вічні роки і прийдешні віки!

Я бачу квітучу, щасливу країну,

Де кожна людина працює, творить,

Де можна навчатись, кохати, радіти,

Де кожна хвилина — то святості мить.

 

VIII. Вправа «Прощання»

«Усім серцем любіть Україну свою, - І вічні ми будемо з нею!» - писав поет Володимир Сосюра. І кожен громадянин України прихиляється до цих слів, тому що у душі народу живе велика любов до його рідної і милої України.

Давайте і ми віддамо частинку свого серця Україні, зі словами «Я віддаю частинку свого серця Україні, тому що…»

(Учні на зробленому з червоного паперу серці пишуть свої думки, передають один  і одному, а потім прикріплюють до карти України.)

 

Відео «С.К.А.Й. Україно!»

                        

F:\DCIM\150___09\IMG_1126.JPG                        F:\DCIM\150___09\IMG_1122.JPG                

 

            F:\DCIM\150___09\IMG_1144.JPG              F:\DCIM\150___09\IMG_1136.JPG               

                                                                                     

 

docx
Додано
25 березня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку