Перший урок в 4 класі "«Україна – це Ми!»

Про матеріал

Цей урок я збираюся використовувати в цьому навчальному уроці 1 вересня. Це розробка першого уроку в 4 класі. Але його також можна спростити та використати і для інших початкових класів

Перегляд файлу

Перший урок у 4 класі «Україна – це Ми!»

Мета уроку: формувати  ключові компетентності: уміння вчитися – викликати інтерес до навчання, формувати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати , мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки; соціальна – вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді, ціннісно ставитися до довкілля та своєї особистості; громадянська – розвивати критичне мислення, навички приймати правильне рішення, виявляти громадянську позицію у ставленні до людей та самого себе; загальнокультурна – вчити толерантності, мовленнєвій культурі; інформаційно-комунікативна – вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел, здійснювати комунікацію у групі та колективі; формувати предметні компетентності: навчальна - поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки; розвивальна -розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість, бажання стати гордістю своєї Батьківщини; виховна -виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.

Обладнання: державні та народні символи України, вишитий рушник, гілочка калини, колоски,  маршрутний лист, нагороди, вислови про Україну, картки з прислів’ями, презентація , фотографії , картки для роботи в групах, квіточки, кросворд.

Хід уроку

І. Організація класу

Рада вас всіх бачити здоровими, веселими, щасливими. Хлопці змужніли, дівчатка стали ще красивішими, всі відпочили, оздоровилися, запаслися силами на наступний навчальний рік. Хочу кожного з вас обійняти, бо дуже скучила.

(Елемент ранкових зустрічей: обійми та привітання за іменами)

  1. Привітання  з Днем знань

– Сьогодні у школі, у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою , адже дзвіночок на святковій лінійці проголосив про початок нового навчального року. Я вітаю всіх вас з цим святковим днем. Зичу вам здоров’я. натхнення, цікавих уроків  та справжніх друзів поряд з вами.

Традиційно навчальний рік  розпочинаємо першим уроком.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ.  Актуалізація знань

  1. Слово вчителя
  • Хто з вас знає, звідки пішла назва нашої країни? Тоді послухайте легенду.

Легенда

Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки забарилися, і землі їм уже не дісталося. От вони прийшли до Бога, а він у цей час саме молився, і вони не посміли йому щось сказати. Стали чекати. Дочекавшись Бога, вони пояснили причину свого візиту.Бог запропонував їм чорну землю. "Ні, — відповіли наші предки, — там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці". "Ну, тоді я вам дам ту землю, що залишив для раю, там усе є: річки, озера, ліси, степи. Але пам'ятайте, якщо її берегтимете, то вона буде ваша, а коли ні — ворога". Пішли наші предки на ту землю, оселилися і живуть до сьогоднішнього дня. Країну свою назвали Україною, а людей - українцями. Ось так утворилася наша держава.

2.Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ» робота в групах

І ГРУПА

ІІ ГРУПА

ІІІ ГРУПА

 

 

 

 

 

ІV ГРУПА ДІБРАТИ ПРИКМЕТНИКИ

  1. Презентація робіт лідерами груп

3.  Вікторина « Чи знаєш ти свою країну?»

- Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу. Спробуємо свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

  1. Назва нашої держави? (Україна)
  2. Державна мова України (Українська)
  3. Столиця України? (Київ)
  4. Основні кольори нашої прапору? (Синій і жовтий)
  5. Назвіть державні символи України. ( Герб, Гімн, Прапор України)
  6. Назвати рослини - символи України. (Верба і калина)
  7. Що символізують кольори українського прапора? (Блакитний – небо, жовтий – пшеничне поле.)
  8. Швидкий український танок. (Гопак)
  9. Яка велика річка протікає на Україні? (Дніпро)
  10. З чим українці зустрічають гостей? ( З хлібом - сіллю)
  11. Коли святкують День Незалежності України? (24 серпня)
  12. Кого називають Кобзарем країни? (Т.Г. Шевченко)
  13.  Як звати президента України? (П.Порошенко)
  1. Гра «Державні символи України»

А зараз ми звами пограємось в гру «Державні символи України» Ця гра незвичайна і грати ви будете парами. Я роздаю кожній парі маленькі пазли. Яка пара швидше складе та і виграє (прапор, герб, гривня)

4. А зараз ми з вами трохи відпочинемо під музичну фіххвилинку «Райдуга»

5. Перегляд відео презентації. «Українські дива»

6. Спільний малюнок «Якою я бачу свою школу …» Метод «Світове кафе»

Школа також є частинкою нашої країни. Намалюйте, якою б ви хотіли бачити в майбутньому свою школу. ( кожній групі роздаються ватмани форматом А3, коли група вже придумала то переходить до іншої роботи тобто роботи другої групи, а ті до наступної. Біля робіт залишаються черговий учень який розповідає ідею своєї групи. Після того як учні вислухали починають доповнювати своїми ідеями. Вкінці роботи ці чергові учні презентують роботи.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Турчина Елена
    Дякую за гарне викладання матеріалу, який зацікавить учнів.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
8205
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку