17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Перспективне планування "Декупаж в ДНЗ"

Про матеріал

В матеріалі надано перспективне планування з художньо - естетичного розвитку для дітей дошкільного віку з в зображувальній техніці "Декупаж".

В перспективному плануванні визначено тему заняття, мету та обладнання. Матеріал рекомендується для використання вихователями у другу половину дня (ручна праця, художня праця) та в гуртковій роботі.

Перегляд файлу

місяць

Тема заняття

Мета

Матеріали

Жовтень

Ознайомлення з декупажем та інструментами, які використовуються під час роботи.

Познайомити дітей з видом декорування «Декупаж». Дати знання про можливості декорування предметів,форм, інтер’єрів. Ознайомити з інструментами та матеріалами, які використовуються під час роботи. Розвивати естетичний смак, творчі здібності. Виховувати інтерес до занять.

Ілюстрації, зразки робіт, різні види матеріалів та  інструменти

Робота на картоні. Підготовка фону.

Ознайомити дітей з властивостями картону. Вчити дітей працювати на картоні в техніці деку паж. Розширювати знання дітей про палітру фарб, вчити отримувати потрібний відтінок при змішуванні фарб. Вчити дотримуватися техніки безпеки. Розвивати уяву, відчуття кольору.

Картон, «туповка», акрилові фарби, ножиці.

Листопад 

«Смачні фрукти»

Вчити дітей створювати композицію. Вправляти у вирізуванні серветок. Закріпити знання про інструментами та матеріалами, які використовуються під час роботи. Розвивати уяву, дрібну моторику рук. Виховувати позитивне емоційне ставлення до роботи.

 

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Мал.. 1

Прикрашання таці

Вчити дітей складати композицію певного змісту. Закріпити знання дітей про матеріали, якими працюють. Вдосконалювати навички роботи на картоні. Розвивати композиційні вміння, фантазію. Виховувати самостійність під час роботи.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Мал.. 2

«Соняшники»

Учити дітей складати композицію з декількох предметів, вільно розташовувати їх на аркуші паперу. Продовжувати відпрацьовувати навички акуратного наклеювання.

Заготовлений фон, рамочка, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Мал.. 3

За задумом

Вчити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи, доводити задумане до кінця. Закріплювати прийоми роботи, які використовуються при декоруванні предметів в техніці деку паж.  Розвивати фантазію, дрібну моторику рук.

Картон, «туповка», акрилові фарби, ножиці, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Грудень

Робота на склі. Підготовка фону.

Ознайомити дітей з особливостями роботи на склі. Вчити дітей працювати на склі в техніці деку паж. Розширювати знання дітей про палітру фарб, вчити отримувати потрібний відтінок при змішуванні фарб. Вчити дотримуватися техніки безпеки. Розвивати уяву, відчуття кольору.

Скляна баночка , стаканчик, «туповка», акрилові фарби, палітра

«Новорічна іграшка»

Розширити знання дітей про новорічні свята. Вчити створювати нескладний сюжет, підбирати зображення відповідно за розміром основи. Розвивати дрібну моторику рук, фантазію.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Мал.. 4

«Підставка для олівців»

Вчити дітей прикрашати інтер’єр групи. Учити при наклеюванні зображення підбирати кольорову гаму. Розвивати відчуття кольору. Вправляти у змішуванні фарб для досягнення потрібного відтінку.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик, лак акриловий.

Мал. 5

Прикрашання стаканчику.

Учити дітей силуетному вирізуванню на око простих за формою предметів. Продовжувати відпрацьовувати навички акуратного наклеювання. Виховувати естетичний смак.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 6

Січень

Робота на пластику. Підготовка фону.

Ознайомити дітей з особливостями роботи на пластику. Вчити дітей працювати на пластику в техніці деку паж. Розширювати знання дітей про палітру фарб, вчити отримувати потрібний відтінок при змішуванні фарб. Вчити дотримуватися техніки безпеки. Розвивати уяву, відчуття кольору.

іграшки,тарілочка , «туповка», акрилові фарби, палітра, зразок , пластикові вироби

«Улюблені іграшки»

Закріплювати вміння вирізувати і наклеювати зображення знайомих предметів, співвідносити розмір поверхні та розмір зображення. Розвивати та підтримувати самостійні творчі прояви малят. Виховувати охайність під час роботи.

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 7

«Вінні – Пух і всі, всі, всі»

Вчити дітей складати сюжет за мотивами казок. Вправляти у ритмічному розміщенні зображень по поверхні. Закріплювати навички роботи в техніці 1еку паж. Розвивати мислення, відчуття кольору. Виховувати інтерес до нетрадиційних методик зображення.

 

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 8

За задумом

Учити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи і виконувати задумане, використовуючи раніше засвоєні навички та вміння. Закріплювати ріні способи вирізування. Виховувати творчу активність, самостійність.

Картон, пластикові форми, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Лютий

Робота на фарфорі. Підготовка фону.

Ознайомити дітей з особливостями роботи на фарфорі. Вчити дітей працювати на фарфорі в техніці деку паж. Розширювати знання дітей про палітру фарб, вчити отримувати потрібний відтінок при змішуванні фарб. Вчити дотримуватися техніки безпеки. Розвивати уяву, відчуття кольору.

Фарфорові вироби,  «туповка», акрилові фарби, палітра, зразок .

«Блюдечко для чайного сервізу»

Учити задумувати рослинний сюжет на предметі круглої форми. Вчити помічати розмаїття барв навколишнього світу і відчувати від цього радість. Вправляти у правильному наклеюванні деталей. Виховувати інтерес до творчості.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 9

 

 

«Чашка для ляльки Наталки»

Продовжувати формувати навички роботи в техніці деку паж. Розширювати знання в області створення композиції. Розвивати навички конструювання, моделювання. Виховувати естетичний смак.

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 10

 

 

«Вазон»

Розширювати знання про властивості різних матеріалів. Учити дітей компонувати зображення з деталей, добираючи їх за розміром, формою, кольором. Розвивати пам’ять, уважність, творчу уяву. Виховувати зосередженість під час роботи.

 

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 11

Березень 

Робота на дереві. Підготовка фону.

Ознайомити дітей з особливостями роботи на дереві. Вчити дітей працювати на дереві в техніці деку паж. Розширювати знання дітей про палітру фарб, вчити отримувати потрібний відтінок при змішуванні фарб. Вчити дотримуватися техніки безпеки. Розвивати уяву, відчуття кольору.

Дерев’яні вироби,  «туповка», акрилові фарби, палітра, зразок .

«Подарунок матусі»

Розширювати знання дітей про свята,

Викликати у дітей інтерес до пошуку цікавих сюжетів, що дають змогу розкрити роботу , зробити її індивідуальною. Продовжувати навчати технології декорування виробів з дерева, скла, картону, пластику.

Заготовлений фон (скляний, деревяний, картонний), ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

 

«Горнятко»

Продовжувати  формувати навички роботи в техніці «Декупаж». Вправляти у використанні патичка. Формувати  власний стиль в декоруванні виробів, розвивати образне мислення, спостережливість та уяву. Виховувати культуру поведінки і дотримання техніки безпеки при виконанні роботи.

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, фарби, патичка, лак акриловий.

Мал. 12

За задумом

Учити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи і виконувати задумане, використовуючи раніше засвоєні навички та вміння. Закріплювати різні способи вирізування. Виховувати творчу активність, самостійність.

Заготовлений фон (скляний, деревяний, картонний), ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Квітень

«Весняні квіточки»

Формувати  потребу використання графічного зображення (начерки, ескізи) на підготовчому етапі та в процесі виготовлення виробу, вправляти дітей у оволодінні технічними навичками конструювання та моделювання з різних матеріалів. Розвивати образне мислення, спостережливість та уяву.

 

Заготовлений фон, ножиці, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 13

 

«Качалочка»

Продовжувати знайомство з художніми промислами, формування власного стилю в декоруванні виробів; Розширювати знання про варіанти композиційного розміщення декоративних елементів. Розвивати творчі здібності, навички роботи в техніці декупаж;

 

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 14

 

«Прикрашання тарілочки»

Закріплювати навички роботи на пластиковій поверхні. Вчити розташовувати зображення в центрі круга. Вправляти у вирізуванні, підборі фарби. Розвивати дрібну моторику рук, окомір.

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 15

 

«Квітуча гілочка»»

Продовжувати розвивати композиційні вміння дітей. Розташовувати зображення по всій площині, використовувати фарбу як допоміжний засіб для наведення контуру.

 

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 16

Травень

«Підставка для пальчикового театру»

Вправляти дітей у роботі по дереву, розвивати вміння працювати в техніці «Декупаж». Залучати дітей до оформлення групової кімнати. Розвивати окомір, відчуття кольору. Виховувати акуратність в роботі.

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 17

«Морський пейзаж»

Учити дітей складати композицію з окремо вирізаних деталей, вправляти у змішуванні кольорів, нанесенні їх на поверхню. Закріпити вміння користуватися патичкою. Формувати композиційні вміння.

 

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 18

 

«Шкатулочка для прикрас»

Розширювати  знання дітей  в області композиції, формоутворенні, кольорознавства в декоративно-прикладному мистецтві; розвивати окомір, відчуття кольору.

 

Заготовлений фон, ножиці, фарби, серветки, клей, пензлик,простий олівець, лак акриловий.

Мал. 19

 

За задумом

Учити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи і виконувати задумане, використовуючи раніше засвоєні навички та вміння. Закріплювати ріні способи вирізування. Виховувати творчу активність, самостійність.

Картон, пластикові форми, скляні вироби, дерев’яні вироби, ножиці, серветки, клей, пензлик, простий олівець, патичка, фарби, лак акриловий.

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 1

                             

Мал. 2

Мал 3

Мал 4

 

Мал 5

Мал 6

Мал 7

Мал 8

Мал 9

Мал 10

Мал 11

Мал 12

Мал 13

 

 

Мал 14

 

 

Мал 15

 

Мал 16

 

 

Мал 17

 

 

Мал 18

Мал 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Київської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перспективне планування

з художньо – естетичного розвитку

(техніка «Декупаж»)

 

 

 

 

 

Підготувала

 вихователь – методист

ДНЗ № 13 «Пілот»

О. А. Швець

 

 

 

 

 

 

2013 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Швець ольга
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку