В презентації розкрито поняття про імідж, його значення в роботі закладу. визначено іміджеві складові та компетенції. Рекомендовано для використання в роботі керівникам закладу.
Формування іміджу педагогічного колективу – важлива складова сучасного дошкільного закладу освіти. Підготувала вихователь-методист ДНЗ №13 «Пілот» Швець О. А.
Номер слайду 2
Імідж – емоційно забарвлений, зазвичай свідомо сформований образ закладу, наділений цілеспрямовано заданими характеристиками та покликаний чинити певний психологічний вплив на конкретні групи соціуму
Номер слайду 3
Головні суб'єкти формування іміджу ДНЗ ЗАВІДУВАЧ та…
Номер слайду 4
ІМІДЖ вихователя – методиста емоційно – поведінкові реакції індивідуальні характерологічні прояви особистості ділові якості компетентність у різних сферах
Номер слайду 5
Професійна компетентність інтегральна характеристика особистості вихователя – методиста, яка відображає здатність розв’язувати професійні проблеми та управлінські завдання, що виникають у педагогічній та методичній діяльності, завдяки широкій ерудиції та системі знань у сфері освіти, а також наявності професійного та життєвого досвідуstyle.text. Decoration. Underline
Номер слайду 6
СПЕЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯсистема загальнонаукових знань, що є основою професійної освітивисокий рівень професійних знаньпрофесійно значущі уміння і навичкиуміння допомагати педагогам у їх розвитку та застосуванні їхніх талантівздатність залучати педагогів до спільної роботиспроможність упроваджувати в практику нові ідеїуміння стимулювати внутрішню мотивацію педагогів до досягнення поставлених цілей
Номер слайду 7
УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯздатність творчо мислити, передбачати наслідки власних рішеньуміння критично оцінювати свої можливості й досягненняволодіння інноваційними технологіями в освітній та управлінській сферах.
Номер слайду 8
СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯздібності, уміння й навички ефективної взаємодії у системі «керівник – підлеглий»сформовані навички організації групової взаємодії педагогівздатність формувати і підтримувати позитивний соціально – психологічний клімат у педагогічному колективідемократичний стиль керівництва та поведінки, прийняття рішень та розв’язання конфліктних ситуаційуміння регулювання обсяг і манеру делегування повноваженьздатність створювати атмосферу відданості справі, ініціативи та відповідальностіпедагоги готові до нововведень і оцінюють свої дії відповідно до спільної мети
когнітивний компонент здатність передбачати поведінку іншого знання норм і правил вербального та невербального спілкування уміння вступати в контакт з людьми з урахуванням їхніх статевих, вікових, соціально-культурних та статусних характеристик уміння реалізовувати власні комунікативні ціліstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 11
емоційний компонент наявність емоційної чутливості, емпатії, здатності до співчуття увага до дій, поведінки, настрою партнерів по комунікаціях
Номер слайду 12
поведінковий компонент володіння вербальними і невербальними засобами соціальної поведінки уміння вступати в контакт з людьми з урахуванням їхніх статевих, вікових, соціально – культурних, статусних характеристик
Номер слайду 13
ПРАВОВА КОМПЕТЕНЦІЯ відповідний рівень правових знаньуміння й навички діяти у правовому поліздатність розширювати правовий світогляд педагогівспроможність виховувати в педагогів особисту та юридичну відповідальність
Номер слайду 14
ОСОБИСТІСНА КОМПЕТЕНЦІЯволодіння прийомами особистісного самовираження і саморозвиткунаявність позитивної «Я – концепції»здатність протистояти професійним деформаціям особистостістійка професійна мотиваціязадоволеність процесом праціспроможність до самореалізації і розвитку індивідуальності, готовність до професійного ростусвідомо творчий підхід до управлінської діяльності
Номер слайду 15
ІНДИВІДУАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯсприйняття себе як професіоналанаявність власної стратегії кар’єрного та професійного зростаннясаморозвиток професійних навичок і здібностей
Номер слайду 16
Імідж вихователя – методиста як менеджера освітизагальнолюдський компонент професійний компонент
Номер слайду 17
досягнення результатів підвищення статусу
Номер слайду 18
Вихователь - це покликання!
Номер слайду 19
Імідж педагога - емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу у свідомості вихованців, колег, соціального оточення, в масовій свідомості.