Презентація "Формування іміджу педагогічного колективу"

Про матеріал

В презентації розкрито поняття про імідж, його значення в роботі закладу. визначено іміджеві складові та компетенції. Рекомендовано для використання в роботі керівникам закладу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування іміджу педагогічного колективу – важлива складова сучасного дошкільного закладу освіти. Підготувала вихователь-методист ДНЗ №13 «Пілот» Швець О. А.

Номер слайду 2

Імідж – емоційно забарвлений, зазвичай свідомо сформований образ закладу, наділений цілеспрямовано заданими характеристиками та покликаний чинити певний психологічний вплив на конкретні групи соціуму

Номер слайду 3

Головні суб'єкти формування іміджу ДНЗ ЗАВІДУВАЧ та…

Номер слайду 4

ІМІДЖ вихователя – методиста емоційно – поведінкові реакції індивідуальні характерологічні прояви особистості ділові якості компетентність у різних сферах

Номер слайду 5

Професійна компетентність інтегральна характеристика особистості вихователя – методиста, яка відображає здатність розв’язувати професійні проблеми та управлінські завдання, що виникають у педагогічній та методичній діяльності, завдяки широкій ерудиції та системі знань у сфері освіти, а також наявності професійного та життєвого досвідуstyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 6

СПЕЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯсистема загальнонаукових знань, що є основою професійної освітивисокий рівень професійних знаньпрофесійно значущі уміння і навичкиуміння допомагати педагогам у їх розвитку та застосуванні їхніх талантівздатність залучати педагогів до спільної роботиспроможність упроваджувати в практику нові ідеїуміння стимулювати внутрішню мотивацію педагогів до досягнення поставлених цілей

Номер слайду 7

УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНЦІЯздатність творчо мислити, передбачати наслідки власних рішеньуміння критично оцінювати свої можливості й досягненняволодіння інноваційними технологіями в освітній та управлінській сферах.

Номер слайду 8

СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯздібності, уміння й навички ефективної взаємодії у системі «керівник – підлеглий»сформовані навички організації групової взаємодії педагогівздатність формувати і підтримувати позитивний соціально – психологічний клімат у педагогічному колективідемократичний стиль керівництва та поведінки, прийняття рішень та розв’язання конфліктних ситуаційуміння регулювання обсяг і манеру делегування повноваженьздатність створювати атмосферу відданості справі, ініціативи та відповідальностіпедагоги готові до нововведень і оцінюють свої дії відповідно до спільної мети

Номер слайду 9

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯкогнітивний емоційний компонент компонент поведінковий компонент

Номер слайду 10

когнітивний компонент здатність передбачати поведінку іншого знання норм і правил вербального та невербального спілкування уміння вступати в контакт з людьми з урахуванням їхніх статевих, вікових, соціально-культурних та статусних характеристик уміння реалізовувати власні комунікативні ціліstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

емоційний компонент наявність емоційної чутливості, емпатії, здатності до співчуття увага до дій, поведінки, настрою партнерів по комунікаціях

Номер слайду 12

поведінковий компонент володіння вербальними і невербальними засобами соціальної поведінки уміння вступати в контакт з людьми з урахуванням їхніх статевих, вікових, соціально – культурних, статусних характеристик

Номер слайду 13

ПРАВОВА КОМПЕТЕНЦІЯ відповідний рівень правових знаньуміння й навички діяти у правовому поліздатність розширювати правовий світогляд педагогівспроможність виховувати в педагогів особисту та юридичну відповідальність

Номер слайду 14

ОСОБИСТІСНА КОМПЕТЕНЦІЯволодіння прийомами особистісного самовираження і саморозвиткунаявність позитивної «Я – концепції»здатність протистояти професійним деформаціям особистостістійка професійна мотиваціязадоволеність процесом праціспроможність до самореалізації і розвитку індивідуальності, готовність до професійного ростусвідомо творчий підхід до управлінської діяльності

Номер слайду 15

ІНДИВІДУАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯсприйняття себе як професіоналанаявність власної стратегії кар’єрного та професійного зростаннясаморозвиток професійних навичок і здібностей

Номер слайду 16

Імідж вихователя – методиста як менеджера освітизагальнолюдський компонент професійний компонент

Номер слайду 17

досягнення результатів підвищення статусу

Номер слайду 18

Вихователь - це покликання!

Номер слайду 19

Імідж педагога - емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу у свідомості вихованців, колег, соціального оточення, в масовій свідомості.

Номер слайду 20

Основні складові іміджу вихователя: візуальна привабливість вербальна поведінка невербальна поведінка манери, етикет чарівність

Номер слайду 21

Зовнішній вигляд допомагає привернути до себе увагу, створити позитивний образ, показати себе не лише симпатичною людиною, але і прекрасним педагогом

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Педагогічна техніка вміння, що дозволяють вихователю керувати своєю поведінкою вміння, пов'язані з впливом на особистість дитини

Номер слайду 24

Головне - загальна і професійно-педагогічна культура вихователя

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Швець ольга
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
4371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку