Місяць _КВІТЕНЬ
День тижня, дата |
Тема тижня |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
|
Д/г "У кого хто?" Д/г "Що кому потрібно?" (91) М/в "Назви одним словом" (92, пл.з.) |
Ознайомлення з соціумом "Дикі тварини" (38, довк.) Фізкультура(за планом фіз.керівника) ОБЖД (ППД) "Пожежа в лісі" (94, абетка) |
Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Спіймай листочок" |
||||
Д/г "Буває чи не буває?" Д/г "Чим схожі? Чим відрізняю-ться?" (94, п.з.) М/в "Добери слово" (92) |
Логіко-математичний розвиток "Називання чисел у зворотному порядку. Просторові відношення: праворуч, ліворуч" (№26, 65) Музичне (за планом муз. керівника) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Ведмідь і діти" Р/г "Влуч в коло" Р/г "Спляча лисиця" Н/г "У зайчика" (89, пл. з.) |
||||
Д/г "Хто зайвий", Д/г "Хто де живе", М/в "Один - багато" (93, пл. з.)
|
Мовленнєвий розвиток "Наш веселий зоопарк" (177, Сухар)
Ліплення "Ведмедик" (34, папка)
|
Піший перехід до шкільного стадіону Р/г "Зайчик сірий умивається" Р/г "Діти і вовк" Р/г "Ведмідь у лісі" Н/г "Лисиця і заєць" (89, пл.з.) |
||||
Сюжетно-рольова гра "Зоопарк" Д/г "Хто що їсть?" Д/г "Склади звірятко з геометричних фігур" М/в "Хто у кого?" |
Фізкультура (за планом фіз.керівника) Комплексне (природа+мовлення) "Дикі тварини"(41, 2ч.) Малювання "Ведмедик танцює" (28, альб. 2) |
Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Спіймай листочок"
|
||||
|
Д/г "Відгадай за описом" Д/г "Скільки?" М/в "Великий - малий" (93. п.з.)
|
Інтегроване(соціум+ мовлення+малювання) "Тварини весною" (69, довк.) Музичне (за планом муз. керівника) Соц. мор. розвиток Робота за змістом оповідан-ня Ю.Старостенко "Поведінка звірів" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Ведмідь і діти" Р/г "Влуч в коло" Р/г "Спляча лисиця" Н/г "У зайчика" (89, пл. з.)
|
|||
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за ялинкою; - за бруньками на деревах; - за вечірнім небом
Знайомство з "Черво-ною книгою" України (154, пори року)
|
Розгляд альбому "Дикі тварини" Б-к/г "Хатка для зайчика"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
Вивчення скоромовки "Зажурився заєць-тато" (119, пл. зал.)
|
Спостереження: - за кущами; - за погодою; - за вітром
Розгляд ілюстрацій "Екзотичні тварини"
|
Розвага (музична) "Пташки прилетіли до гри запросили" (ігротека)
Гра-імпровізація "Один, два, три - тваринку покажи" |
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Робота над чистомовками про тварин (120, пл. зал.)
|
Спостереження: - за деревами; - за сонечком; - за змінами в природі.
Читання оповідання В.Сухомлинського "Дивний мисливець" (116, пл. зал.)
|
СХД "Гостинці для звірят"
Конструювання з паперу "Ведмедик" (95, пл. зал.)
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - збирання папірців на майданчику; - миття іграшок
|
Переказ казки "Двоє жадібних ведмежат" |
Спостереження: - за працею двірника; - за сходами квітів на клумбі; - за погодою
|
Читання укр. нар. казки "Солом'яний бичок"
Вивчення вірша М.Пономаренко "Зайчик вушками пряде" (115, пл. з.) |
- поливання кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотечці
|
Складання порівняльного опису їжачка та білочки |
Спостереження: - хвилинка милування весняним пейзажем; - за птахами; - за станом неба
Розгляд ілюстрації "Тварини навесні" |
Театралізація казки "Теремок"
Відгадування загадок про диких тварин (118)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці |
Бесіда за ілюстрацією "Життя тварин навесні" |
Місяць КВІТЕНЬ
День тижня, дата |
Тема тижня |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
||
Д/г "У кого хто?" Д/г "Що кому потрібно?" (91) М/в "Назви одним словом" (92, пл.з.) |
Ознайомлення з соціумом "Свійські тварини"(34,довк.;62, 1ч.) Фізкультура(за планом фіз.керівника) ОБЖД (Валеологія) "Чотирилапі друзі" (73, валеол.) |
Р/г "Конячки" Р/г "Кіт та миші" Н/г "Кози" (324, пл. з.)
|
|||||
Д/г "Буває чи не буває?" Д/г "Чим схожі? Чим відрізняються?" (94, п.з.) М/в "Добери слово" (92) |
Логіко-математичний розвиток "Кількісна лічба в межах 5 за допомогою зорових, дотикових, слухових аналізаторів. Просторові відношення: попереду, позаду " (№27, 67) Музичне |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Кішка й кошенята" Р/г "Пастух і стадо" Н/г "Сірий кіт" (322) Р/г "Про Катрусю і цапка" |
|||||
Д/г "Хто зайвий", Д/г "Парні картинки" (331, пл.з.) М/в "Конячки" (328, пл. з.)
|
Мовленнєвий розвиток "У гості до бабусі" (140, Кутепа)
Аплікація "Килимок для котика" (62, Ликова) |
Піший перехід до скверу Р/г "Пташки і кіт" Р/г "Кізонька" Р/г "Передай м'яч" Р/г "Вовк і кози"
|
|||||
Сюжетно-рольова гра"У бабусі на подвір'ї" Д/г "Хто що їсть?" Д/г "Чий хвіст?" М/в "Хто у кого?" |
Фізкультура (за планом фіз.керівника) Комплексне (природа+мовлення) "Твої улюбленці" (117, Сухар) Малювання "Будка для песика" |
Р/г "Конячки" Р/г "Кіт та миші" Н/г "Кози" (324, пл. з.)
|
|||||
|
Д/г "Відгадай за описом" Д/г "Хто так говорить?" М/в "Великий - малий" (93. п.з.)
|
Інтегроване(соціум+ мовлення+малювання) "У бабусі на подвір'ї" (26, Кутепа) Музичне (за планом муз. керівника) Народознавство "Пригоди Котигорошка та його друзів" (72, патр.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Кішка й кошенята" Р/г "Пастух і стадо" Н/г "Сірий кіт" (322) Р/г "Про Катрусю і цапка" |
||||
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за птахами; - за квітами на клумбі
Читання оповідання В.Сухомлинського "Велике й мале" (362, пл. з.)
|
Розгляд альбому "Свійські тварини"
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Бесіда «Яку користь приносять домашні тварини».
|
Спостереження: - за хмарками; - за погодою; - за вітром
Розповідь вихователя "День космонавтики. Перший космонавт України"
|
Розвага (вихов.) Театралізована гра за казкою М.Пономаренко "Весела компанія"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
Складання розповіді за ілюстрацією "Коза з козеням"( Богуш, 40) |
Спостереження: - за деревами; - за домашніми тваринами; - за явищами природи
Дослід "Чим укрите тіло тварини?" |
СХД "Домашні улюбленці" (розмальовки)
Відгадування загадок про домашніх тварин
|
- розставити сервет-ниці до сніданку; - збирання гілочок на майданчику; - поливання кімнатних рослин
|
Переказ української народної казки "Котик і півник" |
Спостереження: - за деревом горобини; - за птахами; - за небом
|
Вивчення вірша Л. Куліш-Зінків "Песикове прохання" (40, пром.)
Б-к/г "Будка для песика" |
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотечці
|
Складання порівняльного опису собачки і корови (за ілюстрацією) |
Спостереження: - за хмарками; - хвилинка милування весняним пейзажем; - за явищами природи
|
Гра-драматизація "Пішла киця по водицю" (343, пл. зал.)
|
- допомога при підготовці до заняття; - збирання папірців на майданчику; - миття іграшок
|
Пальчикова гра "Ось такі звірі" (8, сф. весна) |
Місяць КВІТЕНЬ
День тижня, дата |
Тема тижня |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
||
Д/г "Хто що їсть?" Д/г "Чий хвіст?" М/в "Хто у кого?" |
Ознайомлення з соціумом "На пташиному дворі" Фізкультура(за планом фіз.керівника) ОБЖД (ПДР) "Ми - зразкові пішоходи" (31) |
Р/г "Квочка і курчата" Р/г "Качечка" Р/г "Влуч в коло" |
|||||
Д/г "Хто зайвий", Д/г "Парні картинки" (331, пл.з.) М/в "Знайди діток" (339, пл. з.)
|
Логіко-математичний розвиток "Порівняння предметів за кольором, формою, розміром. Лічба груп предметів"(№28, 69) Музичне (за планом муз. керівника) |
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.) Р/г "Спіймай листочок" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пастух і стадо" |
|||||
Д/г "Буває чи не буває?" Д/г "Чим схожі? Чим відрізняються?" (94, п.з.) М/в "Добери слово" (92) |
Мовленнєвий розвиток "У нас в гостях -курчатко" (126, Сух.)
Ліплення "Півник" (19, папка)
|
Піший перехід до зоопарку " Бабусине подвір'я" Н/г "Яструб і курчата" Р/г "По рівненькій доріжці" Р/г "Жили у бабусі" Р/г "Птахи літають" |
|||||
Сюжетно-рольова гра "У бабусі на подвір'ї" Д/г "Відгадай за описом" Д/г "Хто так говорить?" М/в "Великий - малий" (93. п.з.) |
Фізкультура (за планом фіз.керівника) Комплексне (природа+мовлення) Робота за картиною "Качка з каченятами" (52, Ігнатьєва) Малювання "Веселі каченята" (58,ал.№2) |
Р/г "Квочка і курчата" Р/г "Качечка" Р/г "Влуч в коло"
|
|||||
|
Д/г "У кого хто?" Д/г "Що кому потрібно?" (91) М/в "Назви одним словом" (92, пл.з.)
|
Інтегроване(соціум+ мовлення+малювання) "Наші менші друзі" (134, 2ч) Музичне (за планом муз. керівника) Соц. мор. розвиток Робота над оповіданням В.Сухомлинського "Петрик, собака і кошеня" (272, дж. добр.) |
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.) Р/г "Спіймай листочок" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пастух і стадо"
|
||||
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за птахами; - за небом |
Розгляд альбому "Свійські птахи"
Гра-імпровізація "Один, два, три - птаха покажи"
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Бесіда "Яку користь приносять свійські птахи?" |
Спостереження: - за кущами; - хвилинка милування весняним пейзажем; - за явищами природи
Читання оповідання В.Сухомлинського "Ніна і гусак" (273, дж.д.) |
Розвага (фізична) "Спритні, веселі, дружні"
Інсценування вірша "Два веселих гуся"
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - підмітання майданчи-ка; - миття іграшок
|
Обговорення вірша М.Стельмаха « У нас гуси не сердиті» (97, дж.д.) |
Спостереження: - за кімнатними рослинами; - за квітами на клумбі; - за вітром
|
СХД "Курчатка"
Відгадування загадок про свійських птахів
|
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
Складання розповіді за ілюстрацією "Дівчинка годує курей" |
Спостереження: - за хмарами; - за травичкою; - за деревом абрикоса
ПДД "Для чого птахам пір'я"
|
Б-к/г "Загородка для каченят"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
Розучування забавлянки "Качка йде" (360, пл.з.) |
Спостереження: - за деревами; - за птахами; - за небом
Розгляд ілюстрації "Вербна неділя" |
Читання оповідання К.Ушинського "Умій почекати" (361, пл. з.)
|
- розставити сервет-ниці до сніданку; - складання будівель-ного матеріалу; - поливання кімнатних рослин |
Порівняльний опис гусака й півня (за ілюстрацією) |
Місяць КВІТЕНЬ
День тижня, дата |
Тема тижня |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Коли це буває?" (час) М/в "Скажи лагідно" |
Ознайомлення з соціумом "Свято Великодня" (85, довк.) Фізкультура(за планом фіз.керівника)
ОБЖД (Я сам) "Моє тіло" (9, ур. зд.) |
Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Кольорові автомобілі" |
|||||
Д/г "У кого скільки?" Д/г "Знайди пари" (92, Ігнат.) М/в "Скажи навпаки" |
Логіко-математичний розвиток "Циліндр.Лічба чотирьох груп предметів. Порівня-ння предметів за товщиною " (№29, 72) Музичне (за планом муз. керівника) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Лови, кидай, падати не давай" Р/г "Про Катрусю та цапка" Р/г "У лісочку на горбочку Н/г "Мак" |
|||||
Д/г "Склади з частин ціле" (писанки) Д/г "Чого не стало" М/в "Плещемо в долоні"
|
Мовленнєвий розвиток "Великодні писанки" (174, Сухар) Аплікація "Великодні писанки" (4,яковл. альб.2)
|
Піший перехід до пасхальних скульптур Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Через струмок" Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Хто вийшов?" |
|||||
Сюжетно-рольова гра "Сім'я" Д/г "Так чи ні?" Д/г "Чарівна торбинка" М/в "Добери слово" (92, пл.з.) |
Фізкультура (за планом фіз.керівника) Комплексне (природа+мовлення) "У пошуках невидимки" (47, 1ч.) Малювання "Писанка на свято" (64. альб. 2) |
Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Кольорові автомобілі"
|
|||||
Д/г "Збери Великодній кошик" (177, ОП) Д/г "Із чого зроблено?"(32,ТРВЗ) М/в "Підкажи звук"
|
Інтегроване (соціум+ мовлення+малювання) "Великдень" (22, 2ч.) Музичне (за планом муз. керівника) Народознавство "Великодні писанки - диво з див" (70, патр.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Лови, кидай, падати не давай" Р/г "Про Катрусю та цапка" Р/г "У лісочку на горбочку Н/г "Мак" |
|||||
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за ялинкою; - за травичкою; - за небом
Обговорення Великодніх звичаїв (148, п.р.) |
Розгляд ілюстрацій "Свято Великодня"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - підмітання майданчика; - підставляння стільчиків до столів
|
Робота над чистомовкою "Розмалюю писанку" (100,патр.) |
Спостереження: - за кущами; - за вербою; - за вітром
Розповідь вихователя "Чому до свята Великодня випікають пасочки"" |
Розвага (театр. д-сть) "Жаднюля"
Читання і обгово-рення оповідання Н.Григор'євої "Пас-ки" (148, п.р.) |
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Бесіда за ілюстрацією "Великдень"
|
Спостереження: - за берізкою; - за квітами на клумбі; - за змінами в природі.
Розгляд писанок та крашанок |
СХД "Чарівне яєчко" (222, 2ч.)
Вивчення вірша К.Перелісної "Писанка" (99,патр.)
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - збирання папірців на майданчику; - миття іграшок
|
Порівняльний опис писанки та крашанки |
Спостереження: - за хмарками; - за сонечком; - за погодою
ПДД "Пофарбуємо яйце до свята" |
Б-к/г "Столик" (198, 1ч.)
|
- поливання кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотечці
|
Лексико-граматична вправа "Склади речення" |
Спостереження: - хвилинка милування весняним пейзажем; - за травичкою; - за комахами
Розгляд великоднього кошика |
Робота над змістом вірша Н.Завадович "Великодні гості" (175, Сухар)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання взуття на поличці; - миття стільчиків |
Складання розповіді з власного досвіду "Як моя сім'я готується зустрічати свято Великодня" |